Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "18810000-0" Взуття різне, крім спортивного та захисного (Тапочки кімнатні дитячі)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2023-05-16-006467-a cf624754417649f991d9c1bbfff74de7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Маленко

+380978983278
+380564947430
kr_detdom1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Криворізький навчально-реабілітаційний центр № 1" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23927366
Вебсайт: https://ksbnrc.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. П'ятихатська, буд. 17
Контактна особа: Любов Маленко
+380978983278, +380564947430
kr_detdom1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2023 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2023 00:00
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Закупівля в зв'язку з виробничою необхідністю за рахунок запланованих коштів, для придбання одягу для учнів з числа дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 пара
Тапочки кімнатні дитячі для дівчинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. П'ятихатська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного
10 пара
Тапочки кімнатні дитячі для хлопчика
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. П'ятихатська, буд. 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата накладної здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів після поставки товарів. Форма оплати безготівкова. Всі розрахунки за Договором проводяться у гривнях. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки проводяться по факту отримання товару, попередню оплату установа не проводить. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 травня 2023 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2023 12:31
ОГОЛОШЕННЯ.docx
16 травня 2023 12:31
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
16 травня 2023 12:31
Додаток 2 Технічні характеристики.docx
16 травня 2023 12:31
Додаток 3 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ" 3 920,00
UAH з ПДВ
3 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2023 17:50
Електронний підпис
23 травня 2023 17:48
Гарантійний лист.pdf.p7s
23 травня 2023 17:48
Витяг платників ЄП.pdf
23 травня 2023 17:48
Довідка про печатку.pdf.p7s
23 травня 2023 17:48
Виписка з ЄДР.pdf
23 травня 2023 17:48
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
23 травня 2023 17:48
Згода з ОПД.pdf
23 травня 2023 17:48
Гарантійний лист.pdf
23 травня 2023 17:48
Витяг платників ЄП.pdf.p7s
23 травня 2023 17:48
Згода з ОПД.pdf.p7s
23 травня 2023 17:48
Довідка про санкції.pdf.p7s
23 травня 2023 17:48
Довідка про печатку.pdf
23 травня 2023 17:48
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ"
#3143402771
Переможець 3 920,00
UAH з ПДВ
26 травня 2023 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2023 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ"
#3143402771
3 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2023 15:50
Д 2210 3920_00.pdf укладений
01 червня 2023 15:50