Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Новокаховське пасажирське комунальне підприємство"Автоцентр" |
Код ЄДРПОУ: | 31818473 |
Місцезнаходження: | 74900, Україна , Херсонська обл., місто Нова Каховка, вулиця Промислова ,3 |
Контактна особа: |
Мінакова Світлана Павлівна +380554951833 31818473avto@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 19:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2023 19:33 |
Початок аукціону: | 30 травня 2023 13:32 |
Очікувана вартість: | 9 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 10 календарних днів на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару), наданих Покупцю | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2023 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 19:28 |
Додаток _5 Проект договору.doc | |
15 травня 2023 19:28 |
Додаток 2 технічна характеристика 15.05.23.doc | |
15 травня 2023 19:28 |
Тендерна документація 15.05..doc |
30 травня 2023 14:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2023 19:28 |
Додаток _5 Проект договору.doc
|
|||
15 травня 2023 19:28 |
Додаток 2 технічна характеристика 15.05.23.doc
|
|||
15 травня 2023 19:28 |
Тендерна документація 15.05..doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Китайський кран взяли за основу він один з не багатьох ,що є в локалізації згідно прикінцевих положень Закону.
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, встановлених пунктом 6-1 Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: з урахуванням вимоги щодо ступеня локалізації виробництва товару.
Учасник може запропонувати свій варіант пропозиції,але він повинен бути не гірший і відповідати технічним умовам згідно тендерної документації
Замовник розгляне усі пропозиції учасників які відповідають вимогам щодо оголошення даної закупівл.і
В Законі України "Про публічні закупівлі"
Стаття 22 п.2 п.п 3 визначає , що " інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, "
А Стаття 23. п 4. вказує ,що" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"
Тому у тендерної документації вказано В місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент». Учасник може запропонувати свій варіант пропозиції,але він повинен бути не гірший і відповідати технічним умовам згідно тендерної документації
Замовник розгляне усі пропозиції учасників які відповідають вимогам щодо оголошення даної закупівлі
В технічній специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз «або еквівалент». Автокран XCMG XCT25L4_S як еталонний, замовник не бере,тому що в тендерній документації зазначено «або еквівалент».
Учасник під час подання пропозиції надає інформацію про виробника запропонованої продукції, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва.
Якщо у постачальника є автокран який відповідає технічним умовам тендерній документації з локалізацією 15%. Замовник розгляне усі пропозиції учасників які відповідають вимогам щодо оголошення даної закупівлі
Замовник не прописував технічні параметри під договірний кран. Технічні параметри розширювати не буде,тому що замовник перш ніж об’являти тендер зробив моніторинг в мережі інтернет і взяв технічні параметри крана,який потрібен для потреб підприємства на деокупованих території Херсонщині. В законі про публічні закупівлі прописано:
«Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». У тендерній документації замовника прописано скрізь автокран XCMG XCT25L4_S( або еквівалент). З вищезазначеного, учасник пропонує свій варіант пропозиції але він повинен бути не гірший і відповідати технічним умовам згідно тендерної документації. Ваші підстави не аргументовані,щодо договірного крана .
Вибачте замовника за несвоєчасну відповідь,по технічній причині не було можливості.
Замовник вперше чує про існування вищенаведених компаній та просить учасників не займатися безпідставною дискримінацією підприємства, а чесно перемагати. Замовник розгляне усі пропозиції учасника які відповідають вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000057 ● c03c9d4150294265ab9dd2090d260d7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.07.2023 №24-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» почати моніторинг процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-05-15-014062-a.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеному у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Херсонської обласної прокуратури від 27.06.2023 № 15/2-146ВИХ-23, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.07.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
1.Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону,а саме : Згідно з абзацем першим пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Натомість, абзацом другим пункту 11.5 Проекту договору про закупівлю, зміст якого наведено у Додатку 5 Тендерної документації Замовником встановлено, що: «Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, вичерпний перелік підстав, за якими надається право вносити зміни до істотних умов договору про закупівлю, наведено у пункті 19 Особливостей. Таким чином, при складанні абзацу другого пункту 11.5 Проекту договору про закупівлю, зміст якого наведено у Додатку 5 Тендерної документації Замовником не враховано пункт 19 Особливостей, що порушує вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей. Зважаючи на зазначене , в проекті договору замовник не вказав вичерпний перелік підстав і не врахував пункт19 Особливостей . На даний час процедура закупівлі завершена,договір підписаний. Замовник внесе додатковою угодою перелік підстав, за якими надається право вносити зміни до істотних умов договору про закупівлю, наведено у пункті 19 Особливостей ,якщо це не порушує у встановленому законодавством порядку. 2.Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації. За результатом проведеного моніторингу питання своєчасності надання Замовником роз’яснень на звернення щодо тендерної документації встановлено наступне. Згідно з абзацом другим пункту 51 Особливостей, Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення звернень щодо тендерної документації надати роз’яснення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. При цьому, на звернення від 23 та 24 травня 2023 року Замовником надано відповіді 30 травня 2023 року (на сьомий та шостий день відповідно з дати їх оприлюднення), що порушує вимоги абзацу другого пункту 51 Особливостей Замовник повідомляє що не своєчасно надав відповідь на роз’яснення на звернення від 23 та 24 травня 2023 року у зв’язку, з тим що на той час в особистому кабінеті замовника питання не відображалися,тому що причиною цього являється погана швидкість Інтернету в нашій місцевості,через технічний збій, пов'язаний з повільною швидкістю Інтернету у замовника не було доступу до цих питань,замовник надав відповідь тільки 30 травня 2023року. Замовник визнає що порушив вимоги абзацу 51Особливостей,через технічний збій системи. Підсумовуючи вищевикладене, Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункт 19 Особливостей, що порушує вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей Закону при складанні тендерної документації та оприлюдненні інформації про закупівлю,шляхом проведення роз’яснювальних заходів для відповідальних осіб за оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому та зобов’язати не допускати їх в подальшому. Вказані Замовнику порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на нових етапах проведення закупівель у майбутньому,у тому числі при оприлюдненні інформації та складання тендерної документації
2023-07-11 11:45:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2023 19:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД" |
7 980 000,00
UAH з ПДВ
|
7 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" |
9 738 000,00
UAH з ПДВ
|
9 738 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД" #43827450 |
Відхилено |
7 980 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 11:16
|
|
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" #35856355 |
Переможець |
9 738 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2023 10:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 червня 2023 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 08:35
|
додаткова угода №2 на розірвання | укладений |
15 вересня 2023 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 17:35
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
12 липня 2023 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 12:53
|
Договір | укладений |
23 червня 2023 12:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору,що містяться в розділі «11.Інші Умови в розділі 11.5 в абзаці другому» в наступній редакції «Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.» |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |