Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445395 |
Вебсайт: | https://obolon.kyivcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16 |
Контактна особа: |
Оксана Захарченко +380444267203 zakupki_uzhkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 487 834,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 439,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 15:55 |
Додаток № 6.doc | |
15 травня 2023 15:55 |
Додаток № 3.docx | |
15 травня 2023 15:55 |
додаток № 7.docx | |
15 травня 2023 15:55 |
Оголошення.doc | |
15 травня 2023 15:55 |
ТД з особливостями.doc | |
15 травня 2023 15:55 |
Зразок 2.docx | |
15 травня 2023 15:55 |
Додаток № 4.docx | |
15 травня 2023 15:55 |
Зразок 1.docx | |
15 травня 2023 15:55 |
Додаток № 1.2.doc | |
15 травня 2023 15:55 |
Додаток № 5.docx | |
15 травня 2023 15:55 |
Додаток № 1.docx | |
15 травня 2023 15:55 |
Додаток № 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000059 ● 1c0cadecf0ed4b349f857c15243d942c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 195
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-05-15-011487-a 15.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-19 17:37:15
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-21 12:54:04
Пояснення щодо закупівлі UA-2023-05-15-011487-a.
Пояснення щодо закупівлі UA-2023-05-15-011487-a.
На підставі наказу від 18.07.2023 року №195 Державною аудиторською службою України північний офіс Держаудитслужби в м. Києві розпочато моніторинг закупівлі UA-2023-05-15-011487-a (далі-Закупівля): Капітальний ремонт покрівлі (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою: площа Оболонська, 8 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи).
19.07.2023 року о 17.37 год. в інформаційно-телекомунікаційні системі закупівель Prozorro опубліковано запит про надання пояснень. Управління житлово-комунального господарства Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо здійснення обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі. Очікувана вартість Закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою: площа Оболонська, 8 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів-Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням: https://obolon.kyivcity/gov.ua/ (згідно розпорядження № 42 від 25.01.2023 року). Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та ремонту визначається з урахуванням Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 року № 281, відповідно до п.1.1. Настанови з визначення вартості будівництва визначено основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення в будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків і споруд будь-якого призначення їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрація пам’яток архітектури та містобудування та є обов’язковим для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій. Також повідомляємо, що по даній закупівлі було проведено експертизу кошторисної документації та отримано позитивний експертний висновок (додається), на основі якого було оголошено очікувану вартість закупівлі.
Технічні та якісні характеристики Закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації (додаток № 4 до ТД) та встановлені згідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів. А також в дефектному акті ( додається ).
Додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета Закупівлі розміщено на офіційному інтернет –порталі «Київаудит» департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудит виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням https://kyivaudit.gov.ua.
Додаток: на 2 арк. в 1 прим.
З повагою,
Начальник управління Світлана СТРУНА
Уповноважена особа Оксана Захарченко
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-15 17:49:25
Звернення по висновку
Звернення по висновку
Управління житлово-комунального господарства Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає інформацію щодо висновку Північного офісу ДАСУ стосовно розгляду тендерної документації по закупівлі UA-2023-05-15-011487-а , а саме:
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 17.06.2015 (зі змінами) :
«Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації). Повідомленням про прийняття на роботу керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами Державної податкової служби з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.»
Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «ІТЕН БУД» є Шинкарьов Максим Олександрович, який володіє 100 % статутного капіталу товариства. Функції з управління виконує особисто власник. Згідно розяснення викладеного в листі Мінсоцполітики від 08.08.2016 № 1102/13/84-16, в цьому випадку подавати повідомлення органам Державної податкової служби та її територіальним органам не потрібно.
Тому, ТОВ «ІТЕН БУД» не надав в складі пропозиції повідомлення та квитанцію до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку про прийняття на роботу директора Шинкарьова Максима Олександровича.
Стосовно Довідки в довільній формі про підприємство (пп.3 п.1 розділу 3 ТД), в складі пропозиції Учасник надав інформацію на фірмових бланках, на яких зазначена інформація про підприємство.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління житлово-комунального господарства Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає заперечення щодо висновку Північного офісу ДАСУ стосовно розгляду тендерної документації по закупівлі UA-2023-05-15-011487-а, а саме: Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 17.06.2015 (зі змінами): «Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації). Повідомленням про прийняття на роботу керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами Державної податкової служби з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.» Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «ІТЕН БУД» є Шинкарьов Максим Олександрович, який володіє 100 % статутного капіталу товариства. Функції з управління виконує особисто власник. Згідно розя’снення викладеного в листі Мінсоцполітики від 08.08.2016 № 1102/13/84-16, в цьому випадку подавати повідомлення органам Державної податкової служби та її територіальним органам не потрібно. Тому, ТОВ «ІТЕН БУД» не надав в складі пропозиції повідомлення та квитанцію до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку про прийняття на роботу директора Шинкарьова Максима Олександровича. Стосовно Довідки в довільній формі про підприємство (пп.3 п.1 розділу 3 ТД), в складі пропозиції Учасник надав інформацію на фірмових бланках, на яких зазначена інформація про підприємство. По проведеній закупівлі UA-2023-05-15-011487-а укладений договір підряду № 121-кр від 02.06. 2023. Зобов’ язання по даному договору підряду виконані Замовником і Підрядником в повному обсязі. Про що свідчать акти виконаних робіт. Тому Управління житлово-комунального господарства Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації вважає недоцільним розірвання договору підряду № 121-кр від 02.06. 2023.
2023-08-16 11:34:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 16 статті 29 Закону № 922 та пункту 43 Особливостей № 1178.)
Оскарження в суді
Опис: | Подана позовна заява до суду |
Дата публікації: | 23 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/320/29125/23 |
Дата відкриття провадження: | 23 серпня 2023 |
Документи:
23 серпня 2023 16:55
|
Електронний підпис |
23 серпня 2023 16:45
|
Позовна заява_0001.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІТЕН БУД" |
2 431 746,02
UAH з ПДВ
|
2 431 746,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІТЕН БУД" #41588159 |
Переможець |
2 431 746,02
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 13:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 13:09
|
Додаткова угода № 1 від 01.08.2023_0001.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 10:02
|
Договір № 121-кр від 02.06.2023_0001.pdf | укладений |
02 червня 2023 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно актів виконаних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 121-кр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |