Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Горького,2 |
Контактна особа: |
КРАВЕЦЬ Мілана Станіславівна +380503847607 kravets@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 15:45 |
Початок аукціону: | 24 травня 2023 11:11 |
Очікувана вартість: | 11 325 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 628,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43620000-5: Частини машин для обробки мінералів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 7 | Календарні | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2023 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2023 16:20 |
226 - ЗМІНИ 2 до ТД для Prozorro.docx | |
16 травня 2023 16:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗІ ЗМІНАМИ 2.doc | |
15 травня 2023 15:40 |
Додаток 6 - креслення _2974.001-ОЗИ.jpg | |
15 травня 2023 15:40 |
226 - Решітка - ТД.docx |
16 травня 2023 16:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 травня 2023 16:20 |
226 - ЗМІНИ 2 до ТД для Prozorro.docx
|
||||||
16 травня 2023 16:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗІ ЗМІНАМИ 2.doc
|
||||||
15 травня 2023 15:40 |
Додаток 6 - креслення _2974.001-ОЗИ.jpg
|
||||||
15 травня 2023 15:40 |
226 - Решітка - ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ "СЕЛЕКТ-ОЙЛ" за процедурою закупівлі "Частини машин для обробки мінералів, ДК 021:2015-4362 (Решітка млина ММС 70*23), ID: UA-2023-05-15-010982-a
Шановний Учаснику!
По суті Вашої вимоги вважаємо за необхідне зазначити наступне.
З питання 1. "Учасник не підтвердив, що поставляє решітку млина ММС 70*23 що відповідає вимогам, зазначеним у кресленні №2974.001.ОЗИ (Додаток №6 до тендерної документації)".
Відповідно до частини 2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) тендерна документація (далі – ТД) містить інструкцію з підготовки тендерних пропозицій (далі – ТП), кваліфікаційні та інші критерії тощо. Таким чином, учасник подає ТП відповідно до вимог ТД, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. У пункті 1 розділу III ТД викладено інструкцію з підготовки ТП, її подання та наведено перелік документів в її складі, крім того, учасник повинен завантажити інші файли, зокрема з "іншими документами згідно з Додатком №4 до тендерної документації". Згідно з пунктом 12 Додатку №4 учасником надається сканкопія документу на підтвердження відповідності "Документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати виробника або паспорт виробника, або сертифікованої лабораторії, або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі).". Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку №3 до ТД.
На підтвердження вищезазначеної вимоги Учасником ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" в складі ТП надано документ "Сертифікат якості №28-27", що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, наведені в Додатку №3 до ТД, і лист вих. №22-23 від 19.05.2023 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", в якому в колонці 3 зазначена продукція, що буде постачатися Учасником, а саме: "Решітка млина ММС 70*23 креслення №2974.001.ОЗИ".
У реченні під таблицею Додатку №3 ТП Учасником пропущений вираз "поставляє решітку млина ММС 70*23", але з колонки 3 "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" чітко вбачається продукція, яка буде поставлена Учасником: "Решітка млина ММС 70*23 креслення №2974.001.ОЗИ", що відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до пункту 3 Розділу V ТД:
"У разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальних (несуттєвих) помилок пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозицій та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки."
Таким чином, Учасником зазначено продукцію, яка буде постачатися, а саме: "Решітка млина ММС 70*23 креслення №2974.001.ОЗИ" та підтверджено її відповідність технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі у вигляді наданого "Сертифіката якості №28-27".
З питання 2. "Не вся інформація в договорах читабельна. Подані договори не підтверджують, що поставлений товар є аналогічним до предмета закупівлі, зокрема, не у договорах не має відповідного коду ДК, не вказано жодної інформації, про те, що товар, який поставлявся є Частинами машин для обробки мінералів."
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" у складі ТП надано три аналогічних договори, в одному з яких – №ЦУП-03/0008/23 від 17.03.2023 – зазначено код ДК 021:2015-4362 (Додаток №1 "Специфікація №1" до Договору №ЦУП-03/0008/23 від 17.03.2023).
Таким чином, Учасником надано аналогічний договір.
Крім того, з додатково наданих договорів №07/04/20-1 від 07.04.2020р та №22/05-1 від 22.05.2020 вбачається, що продукція була виготовлення до млинів Ш 70 та МШР, які є обладнанням для обробки мінералів.
Області застосування та характеристики промислових кульових млинів Ш-70 та МШР. Млини кульові призначені для помелу різних рудних та нерудних корисних копалин, будівельних матеріалів середньої твердості. Млини використовуються при виробництві будматеріалів (гіпс, силікатна цегла, сухі суміші та ін.), при виробництві матеріалів для асфальтобетону (мінеральний порошок), при виробництві у гірничорудній, гірничохімічній та інших галузях промисловості.
Виготовлення комлектуючих виробів для ремонту цих типів млинів також є предметом договорів, і тому вони теж є аналогічними. Учасник має право надавати додаткову інформацію або документи на власний розсуд, які стосується предмета закупівлі.
Крім того, у ТД Замовника відсутня рекомендація щодо обов’язкової наявності в тексті аналогічних договорів інформації відносно коду ДК 021:2015, адже встановлення такої вимоги є дискримінаційною.
Ураховуючи зазначене, Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" надано сканкопію аналогічного договору №ЦУП-03/0008/23 від 17.03.2023 на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання. Якість виготовлення деяких сторінок договору дозволяє ідентифікувати необхідну інформацію та не спотворює її. До того ж, застосування окремих технічних заходів під час друку договору дозволяють покращити якість зображення.
З питання 3. "Учасник повинен був подати та заповнити всю таблицю згідно з Додатком №4"
У пункті 1 розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД викладено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, згідно з яким Учасник повинен завантажити файли з "іншими документами згідно з Додатком №4 до тендерної документації". ТД не містила вимог щодо необхідності надати документи, використовуючи шаблон Додатку №4 до ТД, тобто не відступати від зазначеної форми. Учасники не обмежувались у вигляді та формі наданих документів, натомість вони повинні були завантажити файли з документами згідно з переліком, наведеним у Додатку №4 до ТД, що і було виконано ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ". Учасником було надано перелік необхідних документів згідно з Додатком №4, зокрема листом вих. № 21-23 від 19.05.2023 надані відповіді за графами 1-6; листом вих. № 26-23 від 17.05.2023 – відповідь за графою 8; листом вих. № 25-23 від 18.05.2023 – відповідь за графою 9; листом вих. № 26-23 від 19.05.2023 – відповідь за графою 10; листом вих. № 23-23 від 15.05.2023 – відповідь за графою 11; документом "Сертифікат якості №28-27" – відповідь за графою 12; листом вих. № 23-23 від 15.05.2023 – відповідь за графою 13.
Таким чином, Учасником надана вся інформація, яку вимагав Замовник згідно з Додатком №4 до ТД.
З огляду на зазначене вище, вимога ТОВ "СЕЛЕКТ-ОЙЛ" не може бути задоволена Замовником, оскільки рішення уповноваженої особи від 26.05.2023 №226 прийнято у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
З повагою
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000022 ● 9f57e84eeb0d4bdc914f3b806f3cd86b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 №53-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12934-2023 від 08.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 20.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
20.11.2023 №53-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-15-010982-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:24:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:43620000-5: Частини машин для обробки мінералів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-010982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-22 14:20:02
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ на запит Держаудитслужби України від 20.11.2023 у межах проведення моніторингу закупівель (UA-M-2023-11-20-000022)
На Ваш запит від 20.11.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Решітка млина ММС 70*23" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-15-010982-а), розпочатого згідно з наказом Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 20.11.2023 № 53-З, повідомляємо про таке.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог технологічного процесу, а саме: для здійснення своєчасної заміни (перефутерування) зношених решіток млинів мокрого самоподрібнення ММС-70*23 на гідрометалургійному заводі ДП "СхідГЗК".
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Зокрема, замовником було отримано цінові пропозиції від ТОВ "ЗАВОД-ПРОМЛИТ", ТОВ "МЕХАНІЧНО-ЛІВАРНИЙ ЗАВОД", ТОВ "ВКФ "РОЛЛЕКС ЛТД" (додаються до цього Пояснення). Після порівняння наданих пропозицій було визначено середню ціну по позиціях специфікації зазначеної закупівлі. Відповідно, очікувана вартість закупівлі з урахуванням загального обсягу закупівлі склала 11 325 600,00 грн з ПДВ (додається до цього Пояснення).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті ДП "СхідГЗК" за посиланням: https://vostgok.com.ua/node/1619.
3. Станом на 22.11.2023 сума коштів, сплачених за договором від 09.06.2023 №304/13/226ВО, складає 3 199 999,92 грн. з ПДВ (інформація додається до цього Пояснення).
Додатки: 1. Копія листа ТОВ "ЗАВОД-ПРОМЛИТ" на 1 арк.
2. Копія листа ТОВ "МЕХАНІЧНО-ЛІВАРНИЙ ЗАВОД" на 1 арк.
3. Копія листа ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА
"РОЛЛЕКС ЛТД." на 1 арк.
4. "Аналіз стану рівня цін", виконаний ДП "СхідГЗК" на 1 арк.
5. Копія платіжної інструкції від 16.06.2023 № 6996 на 1 арк.
6. Копія платіжної інструкції від 04.09.2023 № 9731 на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО" |
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДРІЛТЕК ГРУП" |
8 970 000,00
UAH з ПДВ
|
8 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ"" |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛЕКТ-ОЙЛ" |
10 584 000,00
UAH з ПДВ
|
10 584 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОНТРАКТ-ЕНЕРГО" #33536263 |
Відхилено |
8 700 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 15:25
|
ТОВ "ДРІЛТЕК ГРУП" #41979141 |
Відхилено |
8 970 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 09:15
|
ТОВ "НВО "СОЮЗЕНЕРГОМАШ"" #43391055 |
Переможець |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2023 16:28
|
Договір 304_13_226ВО від 09.06.23.pdf | укладений |
09 червня 2023 16:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Решітка млина ММС 70*23 креслення №2974.001.ОЗИ або еквівалент | 60 | штуки |
159 999,99
UAH з ПДВ
|