Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім`ї, молоді та спорту Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40642309 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Бутинець Дар'я Олександрівна 380504033074 daria95btnts@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником за фактом надання послуг на підставі підписаного акту наданих послуг, шляхом післяоплати у розмірі 100% кількості наданих послуг в гривнях, в межах надходження бюджетних асигнувань на казначейський рахунок Замовника протягом 90 календарних днів з дати отримання послуг на розрахунковий рахунок Виконавця вказаний в розділі ХІ цього Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін». Джерело фінансування – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 13:40 |
Додаток 1.1. Форма пропозиції.docx | |
15 травня 2023 13:40 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
15 травня 2023 13:39 |
Тендерна документація.docx | |
15 травня 2023 13:39 |
Додаток 1 Технічні вимоги.docx | |
15 травня 2023 13:39 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-20-000026 ● 33586746f61343f8b14491e862838013
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2023 № 144
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.06.2023 № 144
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10. UA-2023-05-15-007371-a 15.05.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-22 14:12:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виготовлення проєктно-кошторисної документації на: «Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану” (ДК 021:2015: 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-007371-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-26 17:26:27
Пояснення на запит
Управлінням інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради (далі – Управління) розглянуто запит від 22.06.2023 року Північно-східного офісу Держаудитслужби, що стосується закупівлі: Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану” (код ДК 021:2015: 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів), інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-007371-a.
Управління діє у межах своєї компетенції та надає пояснення, відповідно до Запиту про надання пояснень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснюємо, що для належного виконання функцій покладених на Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради виникла необхідність у здійсненні закупівлі «Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану”» відповідно до затвердженого кошторису.
Відповідно до рішення 10 сесії Харківської міської ради 7 скликання
від 21 грудня 2016 року №490/16 «Про затвердження Міської програми інноваційної та інвестиційної діяльності та іміджевих проектів на 2017-2025 роки» (зі змінами), плану роботи Управління на 2023 рік, керуючись п.4 Положення про Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 №7/20, проведено роботу для організації та проведення заходу.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, було проведено моніторинг ринкових цін на послуги, застосовувався метод порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про примірну вартість послуг з забезпечення організації та проведення навчальної програми.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі викладені у Додатку 1 та Додатку 1.1 форма пропозиції до тендерної документації. Предмет закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб Управління.
Очікувану вартості предмета закупівлі, було сформовано за результатами моніторингу цін на аналогічні послуги. Сканована копія комерційної пропозиції надається.
- надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснюємо, що Управлінням здійснено публікацію закупівлі у електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-007371-a (на майданчику E-Tender) та на виконання п.п.1 п.4 Постанови Кабінету Міністрів «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами) оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті за посиланням - https://innovation.kh.ua/wp-content/uploads/2023/06/obgruntuvannya-biznes.pdf де зазначено, що Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами), оприлюднює обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення.
Предмет закупівлі:
Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану”
(код ДК 021:2015: 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики на закупівлю послуг зазначаються у відповідному додатку до тендерної документації, де конкретизуються вимоги до відповідних послуг.
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
UA-2023-05-15-007371-a
Очікувана вартість предмета закупівлі:
Очікувана вартість та бюджетні призначення розраховані шляхом моніторингу вартості аналогічних послуг на ринку та визначені враховуючи вартість закупівлі аналогічних послуг за попередні роки та з урахуванням обсягу зазначеного в технічних вимогах,
складає – 199 000,00 грн.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-30 16:32:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виготовлення проєктно-кошторисної документації на: «Послуги з забезпечення організації та проведення Навчальної програми для підприємців із креативних індустрій “Бізнес в умовах воєнного стану” (ДК 021:2015: 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-007371-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- в ході проведення моніторингу встановлено, що на виконання підпункту 1 пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації учасник ТОВ «ОЛЛСТАРС» у складі своєї тендерної пропозиції не надав статут або інший установчий документ в останній редакції (для учасників юридичних осіб);
- крім того, згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця), а саме – документи про підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей. Однак, учасником-переможцем ТОВ «ОЛЛСТАРС» вищезазначені документи не було надано.
Але, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЛСТАРС», визнав його переможцем та уклав з ним договір про надання послуг від 30.05.2023 № 46.
Поясніть встановлені невідповідності.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-07-05 12:49:45
Пояснення
Пояснення та документи надаються у електронному сканованому форматі та прикріпляються у вигляді файлів формату .pdf
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2023-07-25 14:28:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ОЛЛСТАРС'' |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ОЛЛСТАРС'' #42350625 |
Переможець |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 07:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2023 17:04
|
ДУ №1 Розірвання договору Бізнес в умовах воєнного стану.pdf | укладений |
10 липня 2023 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 17:24
|
Дог 46.pdf | укладений |
30 травня 2023 17:21
|