Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт стаціонарного відділення Мазниківського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в Хмельницькому районі, с. Мазники, вулиця Л. Українки,3 ( для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.
Очікувана вартість
4 406 540,00 UAH
UA-2023-05-15-000772-a ● 2485063e7db748adb820dcb893880952
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Мазниківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю |
Код ЄДРПОУ: | 30486938 |
Місцезнаходження: | 32265, Україна , Хмельницька обл., Деражнянський район село Мазники, вул. Л. Українки 3 |
Контактна особа: |
Вільгуш Ольга Миколаївна +380967407066 0989038900@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 4 406 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 032,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт стаціонарного відділення Мазниківського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в Хмельницькому районі, с. Мазники, вулиця Л. Українки,3 ( для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32265, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, село Мазники, вул. Л. Українки, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата за виконані роботи може здійснюватися по факту виконання відповідно до «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3) в межах бюджетних призначень протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 09:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 09:17 |
дод 3 Проєкт договору.docx | |
15 травня 2023 09:17 |
Тендерна докум Мазники 2023.1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-15-000772-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНА ФІРМА "ДІТА", Код ЄДРПОУ:22768049
Дата подання: 18 травня 2023 09:35
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Шановний замовник, ознайомившись з умовами тендерної документації хочемо зауважити, що вимога «…Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю в галузі будівництва. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015 або ISO EN 9001:2018, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника понад 20% суми договору), що засвідчує використання ним системи управління якості стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт).
Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 45001:2019, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника понад 20% суми договору), що засвідчує використання ним системи управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт).
Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему екологічного управління. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 14001:2015, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника понад 20% суми договору), що засвідчує використання ним системи екологічного управління стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт).» дана вимога є дискримінаційною, так як сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Також для підтвердження кваліфікації та легітимності діяльності учасника є затверджені на законному рівні документи, а саме: ліцензія на проведення будівельних робіт, дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, декларації з охорони праці та інші дозвільні документи.
Відповідно до частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вищезазначену вимогу та здійснювати закупівлю не порушуючи чинне законодавство України.
Розгорнути
Згорнути
Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 45001:2019, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника понад 20% суми договору), що засвідчує використання ним системи управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт).
Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему екологічного управління. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 14001:2015, виданого учаснику та субпідряднику (у разі залучення субпідрядника понад 20% суми договору), що засвідчує використання ним системи екологічного управління стосовно будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт).» дана вимога є дискримінаційною, так як сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Також для підтвердження кваліфікації та легітимності діяльності учасника є затверджені на законному рівні документи, а саме: ліцензія на проведення будівельних робіт, дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, декларації з охорони праці та інші дозвільні документи.
Відповідно до частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вищезазначену вимогу та здійснювати закупівлю не порушуючи чинне законодавство України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2023 08:28
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення відповідно до хронології побудови змісту Вашого питання повідомляємо наступне. Щодо встановлення власне вимог надання сертифікату ISO повідомляємо, що частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, Закон не містить визначення дискримінація. А тому, як замовники, так і учасники скоріш усього за пошуком цього визначення звертаються до відповідних джерел. Для Замовника цієї закупівлі, таким джерелом серед інших, є численна та незмінна практика Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься. Окрім цього, Замовником серед іншого було враховано, в тому числі, й рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз згідно з цим рішенням прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 30.11.2018 року № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів» прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05 грудня 2018 року. Таким чином, міжнародний стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який був прийнятий у якості Національного стандарту України є частиною національного законодавства. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. А тому, з урахуванням вищенаведеного, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Звертаємо увагу потенційного Учасника, що роботи проводитимуться у будівлі будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, і Замовник має бути впевненим, що Підрядник здійснює ефективне управління якістю, організовує системи внутрішніх процесів на високому рівні, що підтверджуватиметься саме таким сертифікатом. У зв’язку із чим оцінювання потенційних ризиків Замовником, пов’язаних із внутрішніми факторами в організації Підрядника зводитимуться до мінімальних, адже у соціальному закладі повинно бути забезпечене вчасне та безпечне виконання робіт. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати сертифікат якості. Останній може отримати будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. Окрім наведеного, ч.5 ст. 23 Закону установлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що Учасник також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і не завдає шкоди навколишньому середовищу. Таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей, а особливо людей з обмеженими можливостями ( в тому числі внутрішньо-переміщених ( евакуйованих) громадян похилого віку та осіб з інвалідністю)Вимога надання діючого сертифікату ISO 45001:2019систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (далі ОЗіБП) полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціювання системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці, що є вкрай важливим при виконанні робіт, особливо в нашій установі. Відповідно для організації важливо унеможливити або зменшити ризики у сфері ОЗіБП за допомогою проведення результативних запобіжних заходів.
Наша позиція поряд з вищенаведеною метою та вимогами Закону, ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
З урахуванням усього вищенаведеного, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Наша позиція поряд з вищенаведеною метою та вимогами Закону, ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
З урахуванням усього вищенаведеного, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АЛГОРИТМ-В" |
4 402 339,67
UAH з ПДВ
|
4 402 339,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АЛГОРИТМ-В" #41966902 |
Переможець |
4 402 339,67
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 15:39
|
дод уг 1.PDF | зміни до договору |
02 жовтня 2023 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 15:47
|
дог 25.PDF | укладений |
01 червня 2023 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк дії по Договору із врахуванням листа Підрядника та виконання зобовязань щодо виконання робіт " Капітальний ремонт стаціонарного віддялення Мазниківського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю в Хмельницькому районі, с. Мазники, вул. Л. Українки,3 ( для розміщення внутрішньо переміщених ( евакуйованих) осіб )" і викласти в такій редакції : п.п. 5.1. Строк виконання робіт - до 15 листопада 2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |