Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01999655 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Poltava, st.Olesya Honchara 27a |
Контактна особа: |
Шерстюк Ганна Анатоліївна +380532580341 1mkl_byh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2023 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2023 15:08 |
Очікувана вартість: | 66 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 330 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2023 15:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2023 15:04 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
===================
КМУ видав нову постанову 471 (додається для зручності), виключаючи 7-денний дозвіл від КМУ 1178 (до речі, після нашого листа в потрібне місце). Отже, було б краще, якби ви продовжили термін подання тендеру до мінімум 15, максимум 30 днів, як того вимагає Закон 922. 21 день буде оптимальним.
Закупівля здійснюєтьсязгідно наявної потреби, у заплановані строки тау відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості).
Слід зазначити, що процедура закупівлі «відкриті торги з особливостями»є значно простішою за вимогами до учасників у порівнянніз процедурами, які проводились у довоєнний час згідно Закону, зокрема під час здійснення закупівлі товарів за процедурою закупівлі «відкриті торги з особливостями» замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону (п. 45 Особливостей).
В даному випадку, Замовником установлено кінцевий строк подачі тендерних пропозицій у відповідності до положень Особливостей (7 днів від дати оголошення) та при цьому тендерна документація не містить значної кількості вимог та документів, Замовником не встановлено кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону, не встановлено вимоги щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, оформлення якої може займати певний час.
Враховуючи все зазначене, встановлений Замовником строк подачі тендерних пропозицій є цілком зрозумілим та обґрунтованим, кожен бажаючий прийняти участь у даній закупівлі має більш ніж достатню кількість часу для підготовки та подачі своєї тендерної пропозиції.
Тому, Ваша вимога є необґрунтованою та залишається без задоволення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-10-000041 ● 3becdbb888124e01bb4097e41879ff70
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.08.2023 №63-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.08.2023 №63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2023-05-11-010411-a 11.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-11 16:40:48
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі системи магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (томограф магнітно-резонансний 1,5 Т) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-11-010411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 15:50:09
Відповідь
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ
Відповідно до Наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 10.08.2023 №63-з розпочато моніторинг закупівлі за ідентифікатором UA-2023-05-11-010411-a, предмет закупівлі товар - 1 комплект Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (томограф магнітно-резонансний 1,5 Т).
Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель Prozorro, Комунальному підприємству "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" (надалі – Замовник), необхідно надати пояснення, яким чином і на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Зважаючи на необхідність надання пояснень на запит, а також на зацікавленість Замовника у швидкому проведенні моніторингу, зазначаємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)):
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Олеся Гончара, буд. 27a, код ЄДРПОУ: 01999655, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): товар за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37654 — Система магнітнорезонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом - Система магнітнорезонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (томограф магнітнорезонансний 1,5 Т) – 1 комплект.
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-11-010411-a.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 66 000 000,00 грн.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 66 000 000,00 грн., КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Джерело фінансування – місцевий бюджет.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
На підставі наявної потреби у закупівлі високоспеціалізованого медичного обладнання – томографу магнітно-резонансного 1,5 Т (далі – предмет закупівлі), Замовником заплановано процедуру закупівлі та затверджено річний план № UA-P-2023-05-11-004950-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни та товар, що є предметом закупівлі.
Так, Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах та направлено запити на отримання цінових пропозицій постачальникам товару з необхідними медико-технічними характеристиками. У відповідь отримано дві комерційні пропозиції. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель Prozorro та враховано закупівельні ціни минулих періодів інших замовників.
Таким чином, на підставі отриманих цінових (комерційних) пропозицій, наявної інформації у відкритому доступі у мережі інтернет та в електронній системі закупівель Prozorro, затверджено очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 66 000 000,00 грн.
7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника, з урахуванням специфіки застосовуваних методик діагностики стану організму пацієнта за допомогою магнітно резонансного томографу.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до заявки лікарів профільного відділення, які безпосередньо використовують магнітно резонансний томограф, у зв’язку з чим саме ними визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, необхідні для надання якісної високоспеціалізованої медичної допомоги.
З повагою,
Уповноважена особа Ганна ШЕРСТЮК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2023 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" |
65 799 650,00
UAH з ПДВ
|
65 799 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" #38865928 |
Переможець |
65 799 650,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 11:06
|
Звіт про виконання договору Артек медікал груп 287.docx | укладений |
09 січня 2024 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 10:57
|
д у 2.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2023 10:43
|
д у мрт.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 13:48
|
IMG_20230602_0001.pdf | укладений |
02 червня 2023 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки товару продовжено до 01грудня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 287 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки товару подовжено до 25.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 287 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |