Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аксесуари до робочого одягу
Очікувана вартість
682 396,24 UAH
UA-2023-05-10-006997-a b91adb6a63864e77adb99bb77f744877
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Сторожук

+380976468443 yuliastorojuk@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26353256
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5
Контактна особа: Юлія Сторожук
+380976468443
yuliastorojuk@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2023 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2023 09:00
Очікувана вартість: 682 396,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 823,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Килим діелектричний 75х75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
10 пара
Діелектричні рукавички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
6 пара
Рукавички теплостійкі (краги зварювальника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
10 пара
Рукавички трикотажні з полегшеним полімерним покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
250 пара
Рукавички трикотажні з крапковим покриттям долоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
10 штуки
Щиток захисний сітчатий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
10 пара
Рукавички п’ятипалі спилкові комбіновані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
10 пара
Рукавички спілкові комбіновані утеплені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
5 штуки
Браслет антистатичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
4 штуки
Щиток лицьовий електрозварювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
300 штуки
Протигаз типу ГП-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
6 штуки
Каска захисна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
5 пара
Наколінники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 травня 2023 12:52

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Дата подання: 11 травня 2023 12:33
Дата відповіді: 13 травня 2023 10:59
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2023 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту РФ ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
В зв’язку з тим, що вичерпний опис характеристик необхідного протигазу скласти неможливо, в назві використано загальновідому назву ГП-7 із застосуванням слова «типу» лише для однозначного розуміння характеристик предмету закупівлі і замовником і учасниками.
Додаток 1 до ТД також містить наступне формулювання: У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, джерело його походження або виробника, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
Тобто, документацією передбачено можливість для учасників запропонувати еквівалентні протигази, що будуть задовільняти встановлені технічні вимоги.
Окремо звертаємо увагу, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації / Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб — підприємців) — резидентів Російської Федерації / Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь про що тендерна документація містить окреме застереження.
Щодо відповідності протигазу ДСТУ EN 14387:2017
Дата подання: 11 травня 2023 12:49
Дата відповіді: 13 травня 2023 11:01
Шановний замовнику, у пункті 11 таблиці "Інформація про кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі" Додатку № 1 до ТД, Ви зазначаєте що "Протигаз типу ГП-7" має відповідати ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання". Уточніть будь-ласка, відповідність даного Протигазу ще стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування", який відповідає за відповідність фільтру міжнародному стандарту Вам не потрібно!? Зважаючи на те Протигаз - це засіб індивідуального захисту, який складається із захисної маски і фільтру, даний продукт має відповідати щонайменше ДСТУ EN 136:2003 та ДСТУ EN 14387:2017 !!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «у разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, джерело його походження або виробника, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».
У випадку, якщо ДСТУ втратять чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірша ніж в зазначеному ДСТУ.
Відповідно, при підготовці пропозиції всім учасникам забезпечено можливість запропонувати товар, виготовлений згідно діючих нормативних документів (ДСТУ).
Крім того, документація містить мінімальний опис технічних вимог, що спрямоване на недопущення дискримінації і розширення кола потенційних учасників, які зможуть запропонувати якісний товар за ринковими цінами.
Зважаючи на вказане, зміни про які йдеться у зверненні можуть порушувати основні принципи здійснення закупівель, що полягають в максимальній економії, ефективності та пропорційності, привести до обмеження кола потенційних учасників закупівлі, дискримінації та, як наслідок неможливість економії бюджету та/або відміни закупівлі.
Щодо несумісності складових частин протигазу
Дата подання: 11 травня 2023 12:54
Дата відповіді: 13 травня 2023 11:01
Відповідно до СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» а саме п. 6.1.2.3 «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1 або ГОСТ 8762». З чого випливає, що основні складові протигазу (маска та фільтр) між собою мають бути сумісними, а відтак мають мати одинакові різьбові з'єднання, тобто відповідати або міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7") або стандарту рашиської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм). Згідно Додатку № 1 до ТД "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)" Ви зазначаєте що, Протигаз типу ГП-7 має відповідати міжнародному стандарту EN148-1 (нарізне з’єднання Rd40х1/7”). Водночас звертаємо Вашу увагу на те, що протигаз ГП-7 виготовлений відповідно до ТУ Г-10-1103-82 (належать Міністерству Оборони рф), де Протигазова маска відповідає стандарту ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм), а не ДСТУ EN148-1:2004 (нарізне з’єднання Rd40х1/7”). Протигазових масок МГП або МП-04 з різьбою Rd 40*1/7" (ДСТУ EN148-1:2004) НЕ ІСНУЄ В ПРИРОДІ! В даному факті Ви можете переконатись переглянувши інформацію на сайті офіційних заводів виробників - АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства Російської Федерації ( https://protivogaz.ru/company/proizvodstvennye-ploshchadki/ ). Коробка фільтрувально-поглинальна (фільтр), як складова протигазу може виготовлятись відповідно ДСТУ EN148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7"), але в разі її комплектації з такою маскою (МГП або МП-04), призведе до того, що складові протигазу (маска, фільтр) будуть мати РІЗНІ РІЗЬБОВІ З'ЄДНАННЯ, а відтак не сумісні! Використання за призначенням протигазу із несумісними складовими, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Враховуючи наведені факти, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
В зв’язку з тим, що вичерпний опис характеристик необхідного протигазу скласти неможливо, в назві використано загальновідому назву ГП-7 із застосуванням слова «типу» лише для однозначного розуміння характеристик предмету закупівлі і замовником і учасниками.
Окремо звертаємо увагу, що в описі технічних характеристик протигазу чітко визначено: З’єднувач для фільтру – нарізне з’єднання Rd40х1/7” (EN 148-1); З’єднувач до маски – нарізне з’єднання Rd40х1/7” (EN 148-1).
Відтак, умовами документації передбачено, що різьбові з’єднання складових протигазу повинні бути сумісними.
тип SX
Дата подання: 11 травня 2023 13:11
Дата відповіді: 13 травня 2023 11:03
згідно ДСТУ EN 14387:2017 Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані, вимоги випробування, маркування, Тип SX (п.5.1.1 ДСТУ EN 14387) - застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником. Прошу згідно п. 6.12.3.1 ДСТУ EN 14387:2017 вказати час захисної дії речовин які маркуються під позначенням SX (бойові отруйні речовини: зарин, зоман, табун, VX гази, іприт, люїзит), а також згідно п.п 8.2.і) для фільтрів SX - відповідну максимальну концентрацію від якої захищає фільтр. Також згідно ДСТУ зазначте будь-ласка якими необхідними документами слід підтвердужувати вищезазначені параметри.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що згідно ДСТУ розшифровка типів речовин від яких повинен захищати фільтр по специфікації виробника:
- Ціану хлору – 18 хв.;
- фосгену – 110 хв.;
- зарину – 90 хв.;
- хлору – 30 хв.;
- аміаку – 50 хв.;
- сірководню – 50 хв.;
- діоксину сірки – 28 хв.;
- циклогексану – 70 хв.;
- ціану водню – 30 хв.;
- ацетонітрилу – 20 хв.;
- хлористого водню – 40 хв.;
- хлористого водню – 30 хв.;
- хлорпікрину – 90 хв.
Спосіб підтвердження визначено в технічних вимогах.
Щодо захисту від Бойових отруйних речовин
Дата подання: 11 травня 2023 13:44
Дата відповіді: 13 травня 2023 11:04
Шановний Замовнику, просимо Вас у відповідності до п. 6.12.3.1 та п 8.2.і) ДСТУ EN 14387:2017 "Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані, вимоги випробування, маркування" вказати час захисної дії, а також концентрацію випробовувального газу в повітрі (у мг/л) для кожної Бойової отруйної речовини, що вказана у Додатку № 1 до ТД "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)" у пункті 11 "Протигаз типу ГП-7", а саме для зарину, зоману, табуну, VX газів, іприту, люїзиту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що концентрація випробувальних газів в повітрі (у мг/л) повинно становити не менше показників визначених у діючих державних стандартах (ДСТУ, тощо), зокрема ДСТУ EN 14387:2017 визначає вимоги до фільтрів скомбінованих, а також їх випробування. Замовник не зобов’язаний переписувати у тендерну документацію усі вимоги наведених стандартів та з метою уникнення обмеження конкуренції конкретизувати показники концентрації газів у повітрі для товару, що є предметом закупівлі. Головною метою закупівлі є відповідність товару встановленим вимогам, що підтверджується належними документами.
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин
Дата подання: 11 травня 2023 13:55
Дата відповіді: 13 травня 2023 11:05
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, перелік документів які Ви вимагаєте у пункті 11 Додатку № 1 до ТД "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)" щодо Протигазу, а саме: сертифікат про експертизу зразка, декларацію про відповідність та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин (далі - БОР) типу зарин, зоман, іприт та ін.! В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ із зазначенням захисних властивостей від БОР типу зарин, зоман, іприт та ін.! Даний документ може бути оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, лише у випадку позитивних результатів випробувань на БОР, які проводились в одній із "Визначених лабораторій Організацією із заборони хімічної зброї" (OPCW Designated Laboratories), яка акредитована ОЗХЗ та має всі необхідні дозволи та доступу до оригінальних БОР (зарин, зоман, іприт та ін.) для проведення такого роду випробувань. Повідомляємо Вам, що згідно із інформацією офіційного сайту Організації із заборони хімічної зброї станом на 6 квітня 2022 р. таких лабораторій всього 24 у 21 державах світу, з них ЖОДНОЇ в Україні та Сербії! Враховуючи вищенаведену інформацію, а також з метою недопущення недобросовісних постачальників просимо Вас зазначити у технічних вимогах до закупівлі надання Сертифікату якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт та ін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з українським законодавством існує поняття сертифікат якості, проте чіткого визначення йому в нормативних документах не надається.
Таким чином оформлення і подальше надання сертифікату якості прямо не передбачено чинним в Україні законодавством. З цієї підстави вимога про надання подібного документу серед документів пропозиції – відсутня.
Натомість звертаємо увагу, що п.8.1 та 8.2 ДСТУ EN 14387:2017 зобов’язує виробників вказувати на фільтрах всю необхідну інформацію (маркування), в тому числі наявність захисних властивостей.
Відтак, документація не потребує змін щодо порушеного питання.
Щодо відповідності протигазу ДСТУ EN 14387:2017
Дата подання: 13 травня 2023 16:49
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:00
Шановний Замовнику просимо Вас не нехтувати озвученим Вам зауваження стосовно тендерної документації, в частині відповідності протигазу ДСТУ EN 14387:2017, а все ж таки привести її у відповідність до норм чинного законодавства, а саме СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях» (Далі - СОУ). У пункт 1.3 СОУ вказано що: "Цeй cтaндapт зacтocoвують opгaнiзaцiï тa пiдпpиємcтвa, якi здiйcнюють пpoeктувaння тa вигoтoвлeння ЗIЗOД, a тaкoж opгaни викoнaвчoï влaди, opгaни мicцeвoгo caмoвpядувaння, iншi дepжaвнi opгaни, OPГAНIЗAЦIÏ ТA ПIДПPИЄМCТВA, якi зaбeзпeчують нaceлeння тa ocoбoвий cклaд нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь цими зacoбaми у paзi зaгpoзи виникнeння тa в умoвax HC." У пункті 6.1.1.33 СОУ чітко зазначено, що: "Пpoтигaзoвi тa cкoмбiнoвaнi фiльтpи ЗIЗOД бeз нaгнiтaння пoвiтpя пoвиннi вiдпoвiдaти вимoгaм ДCTУ EN 14387 i мaти унiвepcaльнi зaxиcнi влacтивocтi зa клacaми peчoвин нe мeншe нiж A, B, E, K". Окрім цього, в самому ж ДCTУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування" в Розділі 1 сказано: "Цей стандарт поширюється на протигазові та скомбіновані фільтри, призначені для використання у складі самовсмоктувальних засобів індивідуального захисту органів дихання". Таким чином відповідність Протигазу ДCTУ EN 14387:2017 - це обов'язкова норма чинного законодавства у сфері цивільного захисту і ніякого відношення до дискримінації та обмеження кола учасників немає! Просимо внести даний стандарт у технічні вимоги до Протигазу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Як правильно вказано у вашому зверненні саме фільтри повинні відповідати ДCTУ EN 14387:2017.
Враховуючи вказане, а також наявність у технічному описі протигазу вимоги щодо відповідності фільтрів вимогам ДCTУ EN 14387:2017, документація не потребує змін у цій частині.
Щодо ДСТУ EN 14387:2017
Дата подання: 13 травня 2023 17:04
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:01
Шановний Замовнику, враховуючи те як часто у своїх роз'ясненнях Ви посилаєтесь на ДСТУ EN 14387:2017, просимо Вас даний стандарт внести у перелік вимог щодо Протигазу (відповідність ДСТУ EN 136:2003, ДСТУ EN 14387:2017).
Відповідь: У технічному описі протигазу наявна вимога щодо відповідності фільтрів вимогам ДCTУ EN 14387:2017, тому документація не потребує змін у цій частині
Щодо захисту від Бойових отруйних речовин
Дата подання: 13 травня 2023 18:14
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:01
Шановний Замовнику, якщо Ви зазначаєте в роз'ясненні захисні властивості фільтру по специфікації виробника, а саме "- Ціану хлору – 18 хв.; - фосгену – 110 хв.; - зарину – 90 хв.; - хлору – 30 хв.; - аміаку – 50 хв.; - сірководню – 50 хв.; - діоксину сірки – 28 хв.; - циклогексану – 70 хв.; - ціану водню – 30 хв.; - ацетонітрилу – 20 хв.; - хлористого водню – 40 хв.; - хлористого водню – 30 хв.; - хлорпікрину – 90 хв", просимо дані значення внести в тендерну документацію щоб вони були обов'язкові до виконання!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що концентрація випробувальних газів в повітрі (у мг/л) повинно становити не менше показників визначених у діючих державних стандартах (ДСТУ, тощо), зокрема ДСТУ EN 14387:2017 визначає вимоги до фільтрів скомбінованих, а також їх випробування. Замовник не зобов’язаний переписувати у тендерну документацію усі вимоги наведених стандартів та з метою уникнення обмеження конкуренції конкретизувати показники концентрації газів у повітрі для товару, що є предметом закупівлі. Головною метою закупівлі є відповідність товару встановленим вимогам, що підтверджується належними документами.
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин
Дата подання: 13 травня 2023 18:25
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:02
Шановний Замовнику, просимо Вас все ж таки відповідально поставитись до інформації щодо підтвердження захисних властивостей фільтру від Бойових отруйних речовин (далі - БОР) типу зарин, зоман, іприт та ін.! Перелік документів, які Ви вимагаєте (сертифікат про експертизу зразка, декларацію про відповідність та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар) НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин (далі - БОР) типу зарин, зоман, іприт та ін.! Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника(!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника воману. Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сьогоднішніх умовах воєнного стану. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо Вас додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт та ін."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з українським законодавством існує поняття сертифікат якості, проте чіткого визначення йому в нормативних документах не надається.
Таким чином оформлення і подальше надання сертифікату якості прямо не передбачено чинним в Україні законодавством. З цієї підстави вимога про надання подібного документу серед документів пропозиції – відсутня.
Натомість звертаємо увагу, що п.8.1 та 8.2 ДСТУ EN 14387:2017 зобов’язує виробників вказувати на фільтрах всю необхідну інформацію (маркування), в тому числі наявність захисних властивостей.
Відтак, документація не потребує змін щодо порушеного питання.
Згідно з українським законодавством існує поняття сертифікат якості, проте чіткого визначення йому в нормативних документах не надається.
Таким чином оформлення і подальше надання сертифікату якості прямо не передбачено чинним в Україні законодавством. З цієї підстави вимога про надання подібного документу серед документів пропозиції – відсутня.
Натомість звертаємо увагу, що п.8.1 та 8.2 ДСТУ EN 14387:2017 зобов’язує виробників вказувати на фільтрах всю необхідну інформацію (маркування), в тому числі наявність захисних властивостей.
Відтак, документація не потребує змін щодо порушеного питання.
Щодо поставки контрафактного продукту
Дата подання: 13 травня 2023 18:28
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:02
Шановний Замовнику, просимо Вас відповідально поставитися до факту контрафактного походження Протигазів типу ГП-7, які пропонуються на Українському ринку! В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації (держави-агресора). Наявність у таких компаній Сертифікатів відповідності/експертизи типу, це не підтвердження виготовлення "українського протигазу ГП-7"!! Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля) який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. Прийміть до уваги, що ігнорування Вами вищенаведених фактів є публічним для широкого загалу, в тому числі для контролюючих органів. Закупівля Протигазів ГП-7 несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням (у разі застосування зброї масового знищення проти України в сучасних умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації) може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за виявлену небайдужість. Наведена інформація обов’язково буде врахована при розгляді пропозицій учасників.
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Дата подання: 13 травня 2023 18:33
Дата відповіді: 15 травня 2023 05:02
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів органів державної влади - http://sfs.gov.ua/media-tsentr/operativni-novini/350448.html , а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Генеральної прокуратури України), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечувала сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-7 держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-7 несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за виявлену небайдужість. Наведена інформація обов’язково буде врахована при розгляді пропозицій учасників.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" 682 380,00
UAH з ПДВ
682 380,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 травня 2023 18:12
Електронний підпис
22 травня 2023 18:12
Щодо ліцензування.pdf.p7s
22 травня 2023 18:12
Рішення і наказ.pdf.p7s
22 травня 2023 18:12
Лист 25.04.23.pdf.p7s
22 травня 2023 18:12
Щодо ліцензування.pdf
22 травня 2023 18:12
Рішення і наказ.pdf
22 травня 2023 18:12
Лист 25.04.23.pdf
22 травня 2023 18:12
Довідка.zip
22 травня 2023 18:12
Довідка (1).zip
22 травня 2023 18:12
Витяг МВС.rar
19 травня 2023 11:56
Електронний підпис
19 травня 2023 11:56
1 КП 2.pdf.p7s
19 травня 2023 11:56
1 КП 2.pdf
16 травня 2023 17:54
Електронний підпис
16 травня 2023 17:54
22.10 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
11 Відгук.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
22.10 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
15 Згода на обробку.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
21 ТП.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
9 Довідка досвід.pdf
16 травня 2023 17:54
17 ГЛ зак-во.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
2 Дані про осіб.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
4 НАКАЗ.pdf
16 травня 2023 17:54
12 Згода з іст умовами.pdf
16 травня 2023 17:54
22.9 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
22.7 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
6 Опис.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
16 Щодо ліцензування.pdf
16 травня 2023 17:54
9 Витяг з ЄДР.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
6 Опис.pdf
16 травня 2023 17:54
4 НАКАЗ.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
15 Згода на обробку.pdf
16 травня 2023 17:54
22.12 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
22.7 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
2 Дані про осіб.pdf
16 травня 2023 17:54
22.8 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
9 Довідка досвід.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
10 накладні НЕК.pdf
16 травня 2023 17:54
22.3 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
22.12 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
20 Тех.pdf
16 травня 2023 17:54
11 Відгук.pdf
16 травня 2023 17:54
14 Проект Договору.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
20 Тех.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
22.8 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
22.2 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
21 ТП.pdf
16 травня 2023 17:54
1 КП.pdf
16 травня 2023 17:54
22.6 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
10 накладні НЕК.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
22.6 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
1 КП.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
14 Проект Договору.pdf
16 травня 2023 17:54
22.13 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
16 Щодо ліцензування.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
13 Згода з договором.pdf
16 травня 2023 17:54
17 ГЛ зак-во.pdf
16 травня 2023 17:54
22.1 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
22.5 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
22.3 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
5 Статут 2022.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
5 Статут 2022.pdf
16 травня 2023 17:54
22.11 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
22.13 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
22.11 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
13 Згода з договором.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
22.1 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
22.4 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
22.9 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
9 Витяг з ЄДР.pdf
16 травня 2023 17:54
22.5 Документи якості.pdf.p7s
16 травня 2023 17:54
22.4 Документи якості.pdf
16 травня 2023 17:54
22.2 Документи якості.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"
#42657940
Переможець 682 380,00
UAH з ПДВ
22 травня 2023 10:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2023 11:25

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради від 17 січня 2023 року № 12-од, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" в процедурі закупівлі по предмету закупівлі «Аксесуари до робочого одягу» - ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу (id закупівлі UA-2023-05-10-006997-a) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією. Розділом ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: «Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та шляхом завантаження необхідних документів форматі pdf (Portable Document Format), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - формою тендерної пропозиції (відповідно до тендерної документації); - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документами, які підтверджують відповідність запропонованих послуг вимогам замовника (відповідно до Додатку 1 тендерної документації); - проєктом договору (відповідно до Додатку 2 тендерної документації), підписаним уповноваженою посадовою особою учасника та завіреним печаткою учасника, сканована копія; - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника іншим вимогам Замовника; - інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 44 Особливостей (відповідно до Додатку 3 тендерної документації); - документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі); -документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - іншою інформацією згідно тендерної документації.» Учасник надає у складі тендерної пропозиції заповнену цінову пропозицію, формат якої визначений п.1.5.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»/ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" у складі тендерної пропозиції надано цінову пропозицію (файл «1 КП.pdf», «1 КП.pdf.p7s»). В наданій ціновій пропозиції не вірно зазначено найменування товару, кількість, хоча загальна вартість цінової пропозиції відповідає зазначеній в електронній пропозиції. З метою усунення невідповідностей, повідомляємо про необхідність надання цінової пропозиції із зазначенням вірних найменувань товару, його кількостей та ціни за одиницю. ВИРІШИЛА: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).

Документи

22 травня 2023 10:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2023 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"
#42657940
682 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2023 10:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2023 08:10
Електронний підпис укладений
05 червня 2023 14:19
Догорвір № 82 від 05.06.2023 р..PDF укладений
05 червня 2023 14:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Килим діелектричний 75х75 10 штуки 864,00
UAH з ПДВ
Діелектричні рукавички 10 пара 624,00
UAH з ПДВ
Рукавички теплостійкі (краги зварювальника) 6 пара 132,00
UAH з ПДВ
Рукавички трикотажні з полегшеним полімерним покриттям 10 пара 54,00
UAH з ПДВ
Рукавички трикотажні з крапковим покриттям долоні 250 пара 12,60
UAH з ПДВ
Щиток захисний сітчатий 10 штуки 576,00
UAH з ПДВ
Рукавички п’ятипалі спилкові комбіновані 10 пара 86,40
UAH з ПДВ
Рукавички спілкові комбіновані утеплені 10 пара 162,00
UAH з ПДВ
Браслет антистатичний 5 штуки 432,00
UAH з ПДВ
Щиток лицьовий електрозварювача 4 штуки 384,00
UAH з ПДВ
Протигаз типу ГП-7 300 штуки 2 160,00
UAH з ПДВ
Каска захисна 6 штуки 138,00
UAH з ПДВ
Наколінники 5 пара 450,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 682 380,00
UAH (в тому числі ПДВ 113 730,00 UAH)