Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4; папка реєстратор накопичувальна А4; папка швидкозшивач А4, картон; папка картонна на зав'язках; файл ; плівка для ламінування А4)
Очікувана вартість
19 818,00 UAH
UA-2023-05-10-002906-a 705b0588afa64ef6a44acd10bf791e10
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калуга Світлана Семенівна

380936171441 uvk2_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний опорний заклад загальної середньої освіти "Ліцей № 2 Южненської міської ради Одеського району Одеської області"
Код ЄДРПОУ: 22491754
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 18
Контактна особа: Калуга Світлана Семенівна
380936171441
uvk2_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 пачка
Папір офісний А4
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Папка реєстратор А4, накопичувальна
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Папка швидкозшивач А4, картон
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Папка картонна на зав'язках
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Файл 100шт
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Плівка для ламінування А4 100шт
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

10 травня 2023 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСОГОРОВА НАТАЛЯ ІВАНІВНА
#3066913982
Переможець 19 818,00
UAH
10 травня 2023 10:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 15:01
дог32.pdf укладений
10 травня 2023 10:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А4 Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету 40 пачка 314,70
UAH
Папка реєстратор А4, накопичувальна Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету 20 штуки 120,00
UAH
Папка швидкозшивач А4, картон Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету 30 штуки 10,00
UAH
Папка картонна на зав'язках Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету 30 штуки 10,00
UAH
Файл 100шт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету 20 упаковка 120,00
UAH
Плівка для ламінування А4 100шт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету 3 упаковка 610,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 19 818,00
UAH