Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001506 |
Місцезнаходження: | 61153, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б |
Контактна особа: |
Ганна Степанченко +380577255700, +380577255692, +380577255699 polyclinic6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 травня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 10 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар (партію Товару) здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Товару (партії Товару) на підставі видаткової накладної. Місцезнаходження замовника: 61153, Україна, Харківська обл., м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2023 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2023 15:37 |
тендерна документація.docx | |
09 травня 2023 15:37 |
проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-07-000017 ● 4c8933ebab1b43cea1e66e5d5f7e6bee
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2023 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.09.2023 № 58
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.09.2023 № 58.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-05-09-011365-a 09.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 17:21:29
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-09-011365-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 13:17:21
Відповідь на запит про надання пояснень
Цим надаємо відповідь на запит про надання пояснень ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 07.09.2023 року щодо закупівлі: «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-09-011365-a ), (далі – Запит), проведеної Замовником – Комунальним некомерційним підприємством "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради (далі – Замовник).
1.Закупівля: «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова», була ініційована відповідно до медичних потреб в обслуговуванні населення згідно з вимогами для укладання пакету на надання медичних послуг з Національною службою здоров’я України, попередньо був проведений аналіз щодо потреб мамогрофічного дослідження для жінок групи ризику задля раннього (своєчасного) виявлення злоякісних новоутворень на ранніх стадіях патологічного процесу задовго до появи першої клінічної симптоматики.
З урахуванням кількості населення, яке направлялося на проведення мамографічного дослідження технічні характеристики для предмета закупівлі розглядалися зокрема з функцією цифрового томосинтезу молочної залози
Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені Замовником відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Методика № 275), на основі аналізу ринку використовуючи загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro". Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. А також відповідно до Методики перед процедурою закупівлі були проведені попередні ринкові консультації у вигляді листів-запитів на надання комерційних пропозицій, які були надіслані на електронні пошти компаній. Листи-запити, а також отримані комерційні пропозиції будуть надані разом з відповіддю.
2. Відповідно до пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України 11 жовтня 2016 р. № 710 публікація обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі є прямою вимогою щодо головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. В плані закупівлі «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова» (UA-P-2023-05-09-005421-a) джерелом фінансування закупівлі були зазначені «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) - Кошти, отримані від Національної служби здоров’я України, за надані медичні послуги.» у даному випадку Замовник не є розпорядником бюджетних коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" |
10 599 420,00
UAH з ПДВ
|
10 599 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" #38406011 |
Переможець |
10 599 420,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 14:08
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 11:28
|
Договір 26 01 від 26.05.2023.pdf | укладений |
26 травня 2023 11:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова | 1 | комплект |
10 599 420,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 26/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рентгенівська стаціонарна, цифрова | 1 | комплект |
10 599 420,00
UAH з ПДВ
|