Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 21174187 |
Вебсайт: | https://lmiskvo.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., м. Люботин, вул. Шевченка, 132 |
Контактна особа: |
Марія Водяницька +380577412078 vodyanitska_27@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2023 11:01 |
Очікувана вартість: | 2 955 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 779,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 15:09 |
ТД_укриття_ліцей_2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000039 ● 8090aa30c6a644f098f8fd7cff8ae841
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2023 20:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2023 № 158
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2023 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.07.2023 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2023-05-08-009765-a 08.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 20:52:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування укриття) Люботинського ліцею № 2 Люботинської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Люботин, вул. Злагоди,50» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-08-009765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. На виконання вимог пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником ФОП Ясинський Андрій Броніславович (далі – Учасник) згідно Додатку 1 до тендерної документації надано Довідку про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі від 11.05.2023 №67 (далі - Довідка), Об`єктний кошторис, Локальний кошторис на будівельні роботи 02-001-001, Відомість ресурсів та інші розрахунки цінової пропозиції.
В складі прямих витрат Локального кошторису на будівельні роботи 02-001-001 зазначено використання кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т (шифр СН 202-1141); підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т (шифр СН203-1080), тоді як в Довідці відсутня інформація про наявність вищевказаного обладнання.
Чому вищевказане обладнання не зазначено у Довідці?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 16:26:23
Пояснення на запит
Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області (надалі – Замовник) розглянув запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування укриття) Люботинського ліцею № 2 Люботинської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Люботин, вул. Злагоди,50» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-08-009765-a), та надає відповідні пояснення стосовно питань, поставлених у даному запиті.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось Замовником відповідно до:
- пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275;
- розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації;
- експертного звіту.
При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.03.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 293, а також відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Водночас, наказом Міністерства розвитку громад та територій № 281 від 01.11.2021 визнано таким, що втратив чинність вищевказаний ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", проте відповідних змін до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким Затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, не вносилось.
Поряд з цим, з урахуванням того, що вказаним наказом № 281 від 01.11.2021 затверджено кошторисні норми України у будівництві: «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», Замовником у тендерній документації визначено зокрема, що ціну тендерної пропозиції Учасник розраховує відповідно до цього наказу з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані, та повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опубліковано за посиланням: https://lmiskvo.org.ua
При цьому, зазначаємо, що з огляду на те, що постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не містить вимог щодо порядку формування очікуваної вартості або вимог щодо інформації, яка має бути оприлюднена замовником, а також не встановлено/не затверджено відповідної форми, за якою має бути оприлюднена інформація із відповідними обґрунтуваннями. Замовник самостійно визначив зміст такої інформації та форму її оприлюднення на сторінці власного веб-сайту.
3. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т, та підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомністю 0,5 т, що закладені в договірній ціні та розрахунках ФОП Ясинського А.Б., зокрема, в прямих витратах Локального кошторису на будівельні роботи 02-001-001, на виконання робіт всередині підвального приміщення, замінені на ручну працю, не включаючи при цьому трудовитрати.
Навантажувально-розвантажувальні роботи виконуватимуться ФОП Ясинським А.Б. вручну, так як під’їзні шляхи до підвального приміщення знаходяться в стиснених умовах.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-27 09:12:32
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до наказу від 04.07.2023 № 158 «Про початок моніторингу закупівель» Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України здійснено моніторинг процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт підвального приміщення (облаштування укриття) Люботинського ліцею № 2 Люботинської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м. Люботин, вул. Злагоди,50» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-08-009765-a).
Державною аудиторською службою складено та оприлюднено в електронній системі закупівель Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-08-009765-a.
«За результатами моніторингу встановлено, що в підпункті 1 Розділу IV «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» зазначено, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції визначений в оголошенні, що оприлюднене в електронній системі закупівель. Таким чином, в тендерній документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ФОП Ясинський Андрій Броніславович, не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. На виконання вимог пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником ФОП Ясинський Андрій Броніславович (далі – Учасник) згідно Додатку 1 до тендерної документації надано Довідку про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі від 11.05.2023 №67 (далі - Довідка). На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації учасником ФОП Ясинський Андрій Броніславович в складі тендерної пропозиції подано Об`єктний кошторис, Локальний кошторис на будівельні роботи 02-001-001, Відомість ресурсів та інші кошторисні розрахунки цінової пропозиції. В складі прямих витрат Локального кошторису на будівельні роботи 02-001-001 зазначено використання кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т (шифр СН 202-1141); підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т (шифр СН203-1080), тоді як в Довідці відсутня інформація про наявність вищевказаного обладнання. Одночасно, Додатком №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено роботи, зокрема: 19. Армування стяжки дротяною сіткою; 23. Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м² понад 7 до 12 шт; 24. Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м² понад 12 до 20 шт; 26. Улаштування обшивки стін гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами на клеї; 27. Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м² до 7 шт; 29. Високоякісне штукатурення стін гіпсовими сумішами з механізованим нанесенням суміші штукатурними станціями потужністю 5,5 кВт, продуктивністю 5-85 л/хв при товщині шару штукатурки 20 мм по бетону; 30. Додавати або виключати на кожний 1 мм зміни товщини штукатурного шару, норми 15-47-1 і 15-47-2; 32. Шпаклювання шпаклівкою мінеральною стель; 38. Прокладання ізольованих проводів перерізом до 6 мм² у лотках; 39. Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп 1 шт; 44. Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м² з металлопластику у кам'яних стінах; 45. Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен, виконання яких відбувається з використанням вещевказаних ресурсів. Однак, учасником ФОП Ясинський Андрій Броніславович в тендерній пропозиції надано Довідку про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі від 11.05.2023 №67 (файл «1_Додаток_Кваліфікаційні_критерії.pdf»), кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т та підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, наявність яких не підтверджена. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Ясинський Андрій Броніславович не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Ясинський Андрій Броніславович як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір від 31.05.2023 №33 на загальну суму 2 511 342,42 гривень».
Ознайомившись з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-08-009765-a, Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області (далі – Замовник) не погоджується з інформацією, викладеною у висновку, в зв’язку з чим, відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922, надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі.
У підпункті 1 Розділу IV «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» зазначено, що кінцевий строк подання тендерної пропозиції визначений в оголошенні, що оприлюднене в електронній системі закупівель. Таким чином, в тендерній документації не порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації ФОП Ясинський Андрій Броніславович надав Довідку про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі від 11.05.2023 №67.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації ФОП Ясинський Андрій Броніславович в складі тендерної пропозиції подав Об`єктний кошторис, Локальний кошторис на будівельні роботи 02-001-001, Відомість ресурсів та інші кошторисні розрахунки договірної ціни.
Договірна ціна Фізичної особи-підприємця Ясинського Андрія Броніславовича складена на основі дефектного акту вдповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, зокрема, Наказу міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 року "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (надалі - Наказ № 281).
Для виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту відповідно до технічної специфікації передбачено використання машини і механізмів, що вказано ФОП Ясинським Андрієм Броніславовичем у довідці 11.05.2023 №67 та у Відомості ресурсів до договірної ціни.
В складі прямих витрат Локального кошторису на будівельні роботи 02-001-001 зазначено використання:
- кранів на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т (шифр СН 202-1141), які містяться в розцінках КБ10-28-1 Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металлопластику у кам'яних стінах, ЕН10-96-2 Установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотен.
-підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т (шифр СН203-1080), які містяться в розцінках КР17-14-1 Установлення щитків освітлювальних групових масою до 3 кг у готовій ніші або на стіні (Демонтаж), КР15-47-1 Демонтаж радіаторів масою до 80 кг, КБ11-11-18 Армування стяжки дротяною сіткою, КР7-17-3Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по щебеневій та піщаній основі площею до 20 м2, КР7-17-9 На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати, КБ11-29-2 Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт, КБ15-25-3 Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 12 до 20 шт, КБ15-63-1 Улаштування обшивки стін гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами на клеї, КБ15-25-1 Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт, КР11-26-3 Поліпшене штукатурення поверхонь стін всередені будівлі цементно-вапняним або цементним розчином по каменю та бетону, КБ15-47-2 Високоякісне штукатурення стін гіпсовими сумішами з механізованим нанесенням суміші штукатурними станціями потужністю 5,5 кВт, продуктивністю 5-85 л/хв при товщині шару штукатурки 20 мм по бетону, КБ15-47-3 Додавати або виключати на кожний 1 мм зміни товщини штукатурного шару, норми 15-47-1 і 15-47-2, КР12-49-5 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування, КБ15-182-2 Шпаклювання шпаклівкою мінеральною стель, КБ15-47-2 Високоякісне штукатурення стель гіпсовими сумішами з механізованим нанесенням суміші штукатурними станціями потужністю , фактура "шагрень", КБ15-47-3 Додавати або виключати на кожний 1 мм зміни товщини штукатурного шару, норми 15-47-1 і 15-47-2, КР12-49-6 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування, КБ21-14-1 Прокладання лотків 16*16мм, КБ21-14-1 Прокладання лотків 25*25мм, КР17-11-9 Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп 1 шт, КР15-32-6 Установлення умивальників одиночних з підведенням холодної та гарячої води, КР15-37-1 Установлення нагрівачів індивідуальних водоводяних, КР15-34-1 Установлення унітазів з безпосередньо приєднаним бачком, КР15-18-1 Прокладання трубопроводу каналізації з труб поліетиленових діаметром 50 мм, КР15-18-1 Прокладання трубопроводу каналізації з труб поліетиленових діаметром 32 мм.
Вважається економічно недоцільним використання вищевказаних механізмів. Крім того, відзначимо, що під’їзні шляхи до підвального приміщення знаходяться в стиснених умовах, що не дозволяє використовувати зазначені механізми. Для виконання вищевказаних робіт ФОП Ясинським Андрієм Броніславовичем буде використано ручну працю з використанням механізованого інструменту, що зазначений у Відомості ресурсів до договірної ціни. Відповідно, додаткові трудовитрати робітників-будівельників не включалися. Дана норма не суперечить вимогам діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, зокрема, Наказу № 281.
Враховуючи зазначене, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Ясинського А.Б.
Таким чином, Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області вважає, що при розгляді тендерних пропозицій було правомірно та без порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» визначено тендерну пропозицію ФОП Ясинського А.Б., як таку, що відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаю увагу, що станом на 21.07. 2023 р. підрядником ФОП Ясинським Андрієм Броніславовичем роботи за укладеним Договором частково виконані.
З метою усунення виявлених порушень за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-08-009765-a Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області направив лист № 01-30/663 від 21.07.2023р. до підрядника ФОП Ясинського Андрія Броніславовича з вимогою припинення зобов’язань за договором від 31.05.2023 №33
ФОП Ясинський Андрій Броніславович надав відповідь № 108 від 24.07.2023 р., в якій зазначив, що Договір виконується належним чином. Станом на 26.07.2023 р. роботи за укладеним договором виконані майже на 80%. Отже, відсутні причини для розірвання договору.
Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області зауважує, що свої зобов’язання за укладеним договором ФОП Ясинський Андрій Броніславович виконує належним чином та відповідно до умов договору, тому причини для розірвання договору в односторонньому порядку – відсутні. Маємо надію, що це буде перше укриття в закладах освіти громади.
Крім того, Замовник зазначає, що вказані у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-08-009765-a порушення не призвели до порушення основних принципів закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ГОЛДЕН І К |
2 424 816,05
UAH з ПДВ
|
2 424 816,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ясинський Андрій Броніславович |
2 511 342,42
UAH з ПДВ
|
2 511 342,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ГОЛДЕН І К #41972523 |
Відхилено |
2 424 816,05
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 16:16
|
ФОП Ясинський Андрій Броніславович #2997613295 |
Переможець |
2 511 342,42
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2023 09:46
|
ДУ № 4 від 15.09.2013.PDF | зміни до договору |
15 вересня 2023 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 08:32
|
ДУ № 3 від 08.09.2023.PDF | зміни до договору |
11 вересня 2023 08:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2023 14:39
|
ДУ 2 від 07.09.2023.PDF | зміни до договору |
07 вересня 2023 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 11:12
|
ДУ № 1 від 09.06.2023.PDF | зміни до договору |
13 червня 2023 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 10:07
|
Договір № 33 від 31.05.2023.PDF | укладений |
31 травня 2023 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |