Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інвертори зварювальні (ДК 021:2015 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок, номенклатурна позиція 31155000-7 Інвертори)
Очікувана вартість
62 400,00 UAH
UA-2023-05-05-011889-a a18347f64f2d4090b83596c8a89516f1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Яна Віталіївна

380673578385 Yana.Melnyk@vngas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Вінницягаз»
Код ЄДРПОУ: 03338649
Місцезнаходження: 21012, Україна , Вінницька обл., Вінниця, провулок Костя Широцького, будинок 24
Контактна особа: Мельник Яна Віталіївна
380673578385
Yana.Melnyk@vngas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2023 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2023 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2023 09:00
Початок аукціону: 17 травня 2023 14:54
Очікувана вартість: 62 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 312,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Інвертори зварювальні (ДК 021:2015 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок, номенклатурна позиція 31155000-7 Інвертори)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Інвертори зварювальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 червня 2023  —  31 липня 2023
ДК 021:2015: 31155000-7 — Інвертори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2023 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2023 15:58
Інструкція_Інвертори.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день, скажіть будь ласка можлива відстрочка платежу в 30 календарних днів?
Дата подання: 09 травня 2023 09:22
Дата відповіді: 09 травня 2023 09:40
Добрий день, скажіть будь ласка можлива відстрочка платежу в 30 календарних днів?
Відповідь: Доброго дня! Ні! Згідно з п.2.3 проекту договору (Додаток 5 тендерної документації):" Покупець здійснює оплату за кожну партію одержаного товару згідно наданого Постачальником рахунка-фактури у безготівковій формі на вказаний у Договорі рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня одержання відповідної партії товару Покупцем."
Добрий день, скажіть будь ласка чи можливий самовивіз зі складу продавця на території м Вінниця??
Дата подання: 09 травня 2023 09:23
Дата відповіді: 09 травня 2023 09:40
Добрий день, скажіть будь ласка чи можливий самовивіз зі складу продавця на території м Вінниця??
Відповідь: Доброго дня! Ні! Згідно з п.3.1 проекту договору (Додаток 5 тендерної документації): "Постачальник здійснює поставку товару окремими партіями згідно узгодженого Сторонами Графіку поставок (Додаток № 2 до цього Договору) на склад Покупця, розташований за адресою: 21012, м. Вінниця, провулок Костя Широцького, 24"
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ??
Дата подання: 10 травня 2023 13:36
Дата відповіді: 10 травня 2023 20:59
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ??
Відповідь: Вітаю! Поставка буде разовою, згідно графіку поставки - по 31.07.2023 р.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2023 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ" 57 592,80
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лук'ян Михайло Федорович 60 960,00
UAH з ПДВ
56 800,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКА ПЛЮС" 60 792,00
UAH з ПДВ
60 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2023 11:38
Електронний підпис
15 травня 2023 17:14
Електронний підпис
15 травня 2023 17:14
Додаток 6.pdf.p7s
15 травня 2023 17:14
ECO_паспорт.pdf.p7s
15 травня 2023 17:14
Додаток 6.pdf
15 травня 2023 17:14
ECO_паспорт.pdf
15 травня 2023 17:14
Додаток 4 Договір.pdf.p7s
15 травня 2023 17:14
Додаток 4 Договір.pdf

Публічні документи

15 травня 2023 23:53
Електронний підпис
15 травня 2023 23:53
Цінова пропозиція.pdf.p7s
15 травня 2023 23:53
Цінова пропозиція.pdf
15 травня 2023 23:53
Довiдка про статут.pdf
15 травня 2023 23:53
ID-Картка код.pdf.p7s
15 травня 2023 23:53
ID-Картка код.pdf
15 травня 2023 23:53
Довiдка про статут.pdf.p7s
15 травня 2023 23:53
Гарантійний лист.pdf.p7s
15 травня 2023 23:53
Лист-згода з договором.pdf
15 травня 2023 23:53
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

15 травня 2023 15:15
Електронний підпис
15 травня 2023 15:14
12 - №430 Довідка 6.pdf
15 травня 2023 15:14
8 - Опендата 24.03.2023.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ФОП Лук'ян Михайло Федорович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКА ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#37723728
Переможець 55 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2023 09:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2023 09:48

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно з Додатком 1 до інструкції Учасник повинен надати: 1. На дотримання вимог Постанови КМУ №187 від 03.03.2022 р. – заповнену згідно форми, що викладена у Додатку 6 довідку (для юридичних осіб). Учасником не надано Копію структури власності назва контрагента за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства. Для усунення невідповідності, учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Копію структури власності назва контрагента за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства.

Документи

22 травня 2023 09:05
Електронний підпис
22 травня 2023 09:04
Протокол 147.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2023 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАТОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#37723728
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2023 09:05
Електронний підпис
22 травня 2023 09:04
Протокол 147.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:55
Електронний підпис укладений
26 травня 2023 11:46
Договір_Інвертори.pdf укладений
26 травня 2023 11:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 55 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 166,67 UAH)