Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поповнення транспортного ресурсу транспортних карток (код закупівлі згідно з ДК 021:2015 34980000 – 0 – Транспортні квитки)
Очікувана вартість
3 250,00 UAH
UA-2023-05-05-010914-a 5aff0b82b36f4d2abd39fb12d99eb835
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альперович Людмила Миколаївна

380443666332 tender.dti@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37405284
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Леонтовича, будинок 6
Контактна особа: Альперович Людмила Миколаївна
380443666332
tender.dti@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34980000-0: Транспортні квитки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поповнення транспортного ресурсу транспортних карток (код закупівлі згідно з ДК 021:2015 34980000 – 0 – Транспортні квитки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, м. Київ, вулиця Леонтовича, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34980000-0 — Транспортні квитки

Тендерна документація

05 травня 2023 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ГІОЦ
#04013755
Переможець 3 250,00
UAH
05 травня 2023 15:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 16:42
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 10:58
додаткова угода №1 від 12.12.2023.pdf зміни до договору
12 грудня 2023 10:57
договір №20_05-2023 від 05.05.2023.pdf укладений
05 травня 2023 15:24
звіт про договір про закупівлю (картки) 05.2023.pdf укладений
05 травня 2023 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору до 7150,00 грн без ПДВ у зв'язку з поповненням транспортного ресурсу транспортних карток
Номер договору про закупівлю: 20/05-2023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 250,00
UAH