Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Вебсайт: | https://dpss.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бориса Грінченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тузинська Альона +380442790900 a.tuzynska@dpss.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2023 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2023 10:01 |
Очікувана вартість: | 45 487 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 454 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1. Замовником вимагається, не пізніше дати укладання Договору про закупівлю товару, внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 (п'ять) відсотків вартості договору. 2. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на номер банківського рахунку замовника (зазначено в проєкті Договору про забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави (далі - Договір застави) Додаток V, не пізніше ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку виконання Договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до Державного бюджету України. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються законодавством, договором про закупівлю товару та Договором про забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави (далі - Договір застави), який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою у Додатку V тендерної документації. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення Договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець у порядку, визначеному у Додатку V тендерної документації, надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені Учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою особою Учасника. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ,витяг з ЄДР інше). У разі, коли Договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником Договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник Договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати. Відповідно до статті 27 Закону Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
для використання у ветеринарній медицині, 99 840 досліджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупця з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XIII цього Договору та за наявності відповідного бюджетного призначення. 4.2. Покупець здійснює оплату вартості поставленого Товару (партії) відповідно до видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2023 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2023 10:52 |
ТД Губчаста із змінами від 10.05.2023.docx | |
10 травня 2023 10:52 |
Повідомлення щодо внесення змін ГЕ.docx |
10 травня 2023 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 травня 2023 10:52 |
ТД Губчаста із змінами від 10.05.2023.docx
|
|||
10 травня 2023 10:52 |
Повідомлення щодо внесення змін ГЕ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
3.1. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі:
3.1.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Учасником за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: за порушення строків надання послуг більше ніж на п'ятнадцять календарних днів або неякісне надання послуг всупереч вимогам Договору про закупівлю; за порушення умов зобов'язання щодо якості товару.
3.2. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення, зазначеного в пункті 2.1 Договору забезпечення, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору про закупівлю.
3.3. Факт невиконання (неналежного виконання) Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю підтверджується зокрема, але не виключно:
актом Замовника про непоставку товару або поставку товару неналежної якості; іншими документами.
Відповідний односторонній акт, визначений пунктом 3.3 Договору, Замовником зобов’язань за Договором про закупівлю складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом двох робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику.
Щодо п. 3.1.1 договору про забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави – предметом закупівлі є поставка товару, а не надання послуг, у зв’язку з чим даний пункт договору повинен бути приведений у відповідність до предмету закупівлі.
Щодо п.3.3. договору про забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави, яким встановлено, що одностороннім актом Замовника у складі 3-х представників встановлюється факт непоставки товарів або поставки товарів неналежної якості, - таке формулювання не передбачає участі Учасника для встановлення таких фактів і складення акту, та не передбачає можливості подання Учасником заперечень чи скарг, що позбавляє його права на захист свої прав та інтересів, а також суперечить умовам проекту договору про закупівлю (Додаток ІІІ), яким пунктами 6.3.3. та 6.3.4 передбачено повідомлення та виклик представника Продавця для участі у складанні акту невідповідності
Дії Замовника в частині встановлення в проекті договору про забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави наведених вище вимог порушують вимоги статті 3 Закону, якою передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Додатку V.
1. Згідно з вимогами п.6 Додатку ІІ Тендерної документації якість продукції повинна бути підтверджена заповненою таблицею «Технічна специфікація на 99 840 досліджень» (далі – Технічна специфікація).
З метою виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Хімлаборреактив» були надані Технічне завдання від 10.05.2023 №7362 (стор.78-82), яке містить технічну специфікацію, Гарантійний лист про відповідність технічному завданню від 10.05.2023 №7364, Технічна специфікація від 10.05.2023 №7365 (стор.128-129), які містять заповнену таблицю згідно п.6 Додатку ІІ Тендерної документації.
У всіх 3-х документах тест-система, що пропонується учасником, згідно п.1.1 включає в себе «Планшети для перенесення з U-подібним дном, США, виробник IDEXX Laboratories, Inc.».
Разом з тим, листівка-вкладка (інструкція) на тест-систему (стор.99-100), надана у складі тендерної пропозиції, не підтверджує у складі компонентів тест-системи позиції «Планшети для перенесення з U-подібним дном, США, виробник IDEXX Laboratories, Inc.».
Аналогічна ситуація з супутніми витратними матеріалами, які не входять до складу тест-системи. Так, запропонований учасником перелік супутніх матеріалів не містить планшетів для розведення, про які вказано у листівці-вкладці (стор.100).
З урахуванням викладеного, замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Хімлаборреактив» з причини, визначеної у пп.2 п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі - Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей.
Разом з тим, не зважаючи на невідповідність поданої тендерної пропозиції замовник, скориставшись положеннями пункту 40 Особливостей, неправомірно надав ТОВ «Хімлаборреактив» можливість виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин, що призвело до виправлення Технічної специфікації.
Замовник, надавши ТОВ «Хімлаборреактив» виправити невідповідності в Технічній специфікації, порушив вимоги пункту 40 Особливостей, відповідно до яких виправлення невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, оскільки виправлення недоліків Технічної специфікації ТОВ «Хімлаборреактив» призвело до зміни компонентів запропонованої тест-системи та складових супутніх витратних матеріалів, які не входять до складу тест-системи.
2. Відповідно до п.3 Додатку ІІ Тендерної документації якість продукції має бути документально підтверджена копією звіту про валідацію/валідаційний протокол, що пітдверджує тестування запропонованих Учасником тест-систем у референс-лабораторії МЕБ або національній референс-лабораторії ЕС.
У складі тендерної пропозиції ТОВ Хімлаборреактив на стор. 115-117 надано документ, названий згідно з Реєстром наданих документів як «Звіт про валідацію, що підтверджує тестування запропонованих Учасником тест-систем у національній референс-лабораторії ЕС».
Проте на стор. 115-117 фактично надано інформаційний лист щодо «…схвалення для випуску…», який жодним чином не є ані копією звіту про валідацію, ані валідаційним протоколом.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ Хімлаборреактив не відповідає умовам Технічного завдання Тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пп.2 п.41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Щодо вашої думки стосовно «призвело до зміни компонентів запропонованої тест-системи та складових супутніх витратних матеріалів, які не входять до складу тест-системи» повідомляємо, надані виправлення невідповідностей Учасником не вплинуло на комплектацію тест-системи, оскільки, листівка вкладка при цьому залишилася незмінною, яка є основою в оцінюванні, а також не змінили найменування товару, марки, моделі тощо.
Планшети для розведення за формою та глибиною лунок поділяються на три основні види: стандартні трубчасті з плоским дном, V-подібні та U-подібні, тому запропоновані «Планшети для перенесення з U-подібним дном, США, виробник IDEXX Laboratories, Inc.» відповідають вимогам замовника.
Стосовно підтвердження валідації, Учасником надано документ від Європейської референс-лабораорії (Експериментального інституту зоопрофілактики П’ємонту, Лігурії та Валле-Д’Аоста у Турині, Італія). Наданий документ підтверджує відповідність партії запропонованої учасником тест-системи валідаційним вимогам ЄС щодо тестування серій для дослідження ВРХ.
Вимоги ЄС щодо тестування серій для дослідження ВРХ – документ, який формується Європейським Директоратом з питань якості препаратів та охорони здоров’я згідно європейського законодавства. Керівним документом є деректива ЄС 2019/6. Відповідно до статті 128 Дерективи ЄС 2019/6, компетентний орган інформує про випуск серії згідно валідаційним тестам, проведеним компетентною лабораторією.
Оскільки, даний документ видано Експериментальним інститутом зоопрофілактики П’ємонту, Лігурії та Валле-Д’Аоста у Турині, Італія – компетентною референс-лабораторією ЄС, то документ наданий нею є відповідником валідаційного документу тест-системи.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-02-000056 ● bf69e978be784ed3afff8fe9d9aeec82
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2023 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.06.2023 № 157
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-05-05-003744-a 05.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 09:37:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплектів набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби, код за ДК 021:2015 33690000-3 — Лікарські засоби різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-003744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 11:23:39
Про надання пояснень
Відповідь замовника на запит у рамках моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2023-06-02-000056)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-16 14:09:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплектів набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби, код за ДК 021:2015 33690000-3 — Лікарські засоби різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-05-003744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати пояснення неоприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «Ветфактор ЛТД», який відмовився від підписання договору про забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 16:28:07
Відповідь на запит
Відповідь на запит від 16 червня 2023
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" |
19 498 752,00
UAH з ПДВ
|
19 498 752,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕТФАКТОР ЛТД" |
20 520 000,00
UAH з ПДВ
|
20 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Хімлаборреактив |
22 499 942,40
UAH з ПДВ
|
22 499 942,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІОНІКС ЛАБ" |
28 691 690,40
UAH з ПДВ
|
28 691 690,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛАБКЕЙР МС" |
40 934 400,00
UAH з ПДВ
|
40 934 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" #38576300 |
Рішення скасоване |
19 498 752,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 09:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 14:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" #38576300 |
Відхилено |
19 498 752,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 09:44
|
|
ТОВ "ВЕТФАКТОР ЛТД" #39531433 |
Рішення скасоване |
20 520 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 14:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2023 11:45
|
ТОВ "ВЕТФАКТОР ЛТД" #39531433 |
Відхилено |
20 520 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 15:00
|
|
ТОВ Хімлаборреактив #23522853 |
Переможець |
22 499 942,40
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 10:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 червня 2023 14:36
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 липня 2023 14:55 |
Кінець періоду оскарження: | 18 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 18 липня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | На підставі листа Державного бюро розслідувань № 10-3-01-01-1579 від 04.07.2023 та з метою запобігання та недопущення порушення законодавства, що призведе до неефективного використання бюджетних коштів та завдасть збитків державному бюджету в особливо великих розмірах, закупівля «Комплект набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби. ДК 021:2015 33690000-3- Лікарські засоби різні» Замовником прийнято рішення відмінити закупівлю відповідно до частини 4 пункту 50 Особливостей. |
07 липня 2023 14:55
|
Електронний підпис |
07 липня 2023 14:54
|
ПРОТОКОЛ 28 відміна торгів.docx |