Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2023 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається Замовнику за Формою, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 65000,00 грн (шістдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) 0.5 відсотків від суми закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону (далі — гарантія), банками (далі — гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. За гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі. Сума гарантії залишається незмінною. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2023 23:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2023 23:01 |
Додаток № 3 (редагов).doc | |
06 травня 2023 23:01 |
Додаток № 1 (редагов).doc | |
06 травня 2023 23:00 |
ТД (кап ремонт фасаду ЗДО 779) редагов.doc | |
06 травня 2023 22:58 |
Перелік змін від 05.05..docx | |
06 травня 2023 22:58 |
Протокол № 590.docx | |
06 травня 2023 22:58 |
Протокол № 590.docx.p7s.zip | |
03 травня 2023 17:59 |
Додаток № 6.doc | |
03 травня 2023 17:59 |
Додаток № 5.doc | |
03 травня 2023 17:59 |
Додаток № 4.doc | |
03 травня 2023 17:59 |
Додаток № 2.doc |
06 травня 2023 23:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 травня 2023 23:01 |
Додаток № 3 (редагов).doc
|
|||
06 травня 2023 23:01 |
Додаток № 1 (редагов).doc
|
|||
06 травня 2023 23:00 |
ТД (кап ремонт фасаду ЗДО 779) редагов.doc
|
|||
06 травня 2023 22:58 |
Перелік змін від 05.05..docx
|
|||
06 травня 2023 22:58 |
Протокол № 590.docx
|
|||
06 травня 2023 22:58 |
Протокол № 590.docx.p7s.zip
|
|||
03 травня 2023 17:59 |
Додаток № 6.doc
|
|||
03 травня 2023 17:59 |
Додаток № 5.doc
|
|||
03 травня 2023 17:59 |
Додаток № 4.doc
|
|||
03 травня 2023 17:59 |
Додаток № 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги» — стандарт, який описує вимоги до впровадження протикорупційних систем управління.
Метою стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 є формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальність та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організації. Компаніям, які мають сертифікат даного стандарту, допомагає впровадити раціональні і ефективні заходи протидії корупції. Під поняттям корупції при цьому розуміють не лише хабарництво, а також і шахрайство, змова, підкуп, зловживання посадовими повноваженнями та ін. Таким чином, ДСТУ ISO 37001:2018 спонукає діяти в єдиному ключі всі організації, які дбають про уникнення конфлікту інтересів та неетичної поведінки як всередині компанії, так і в роботі із зовнішніми зацікавленими сторонами.
Вимоги стандарту стосуються питань протидії корупції у державних секторах, охоплюють корупційні порушення як з боку певної компанії, так і всередині організації: хабарництво із боку працівників організації, хабарництво із боку ділових партнерів, прямий і непрямий підкуп та інші корупційні дії.
Впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 в компаніях, підтверджує їх наміри співпрацювати з державними установами або ж продемонструвати Замовникам свою прихильність до чесного ведення бізнесу. Дана система протидії корупції є гнучким інструментом, який можна адаптувати для організацій будь-якого розміру та характеру, або ж застосувати для окремих підрозділів організації, з робою яких пов’язано найбільше ризиків допущення хабарництва.
ДСТУ ISO 37001:2018 призначений для того, щоб допомогти організації впровадити систему протидії хабарництву або покращити вже існуючий контроль. Стандартом передбачено впровадження низки заходів, до переліку яких входять:
1. встановлення сфери застосування системи управління;
2. прийняття політики проти хабарництва;
3. призначення осіб, відповідальних за дотриманням цієї політики, навчання персоналу, проведення оцінки ризиків щодо проектів та бізнес-партнерів, здійснення фінансового та комерційного контролю, а також оформлення звітності;
4. оцінка ризиків в контексті корупційних дій та встановлення мір контролю; фінансових і комерційних засобів управління, звітності;
5. проведення внутрішнього аудиту та аналіз ефективності системи;
6. пошук шляхів покращення системи.
Сертифікація на ДСТУ ISO 37001:2018 створює всі умови та визначає низку заходів контролю, які дозволяють запобігати, виявляти та вчасно усувати ризики, пов’язані з корупцією в компанії.
Це основні ключові моменти які вплинули на рішення Замовника прописати дану вимогу в тендерній документації про наявність Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)." оскільки наявність сертифікації ДСТУ ISO 37001:2018 демонструє Замовнику, що організація дбає про дотримання принципів етики в своїй діяльності та прагне до міжнародно визнаних практик боротьби з корупцією.
Зауважимо будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та отримати Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT). Тому дана вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 не є дискримінаційною для учасника торгів. Жодних обмежень щодо органу сертифікації чи інших дискримінаційних умов щодо отримання даного сертифікату Замовником не було прописано,
До того ж в актуальній редакції Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Замовник при підготовці тендерної документації враховував головні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників стаття 5 Закону “Про публічні закупівлі”, в даному випадку пункт 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Саме для дотримання даного пункту Замовником була прописана вимога щодо наявності в учасника Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT).
Цей стандарт:
a) може застосовувати будь-яка організація, незалежно від її типу, розміру, складності, географічного місцезнаходження, організаційної культури або продуктів і послуг, які вона надає;
b) застосовують до діяльності, що впливає на енергетичну результативність, якою керує та яку контролює організація;
c) може застосовуватися незалежно від кількості, напрямів використання або типу енергії, що споживають;
d) потребує демонстрування постійного поліпшення енергетичної результативності, але не встановлює рівень поліпшення, який має бути досягнуто;
Стандарт ДСТУ ISO 50001:2020 призначений для корпоративних споживачів енергії. Дана процедура підтримує індустріальні організації у всіх секторах економіки для найбільш ефективного використання різних видів енергії за допомогою розробки системи управління енергоспоживанням. Ефективне використання енергосресурсов допомагає компаніям економити кошти, а також боротися зі зміною клімату. Тобто фактично є практичним інструментом, який дозволяє виявити ризики, пов’язані з системою енергопостачання, організувати процес моніторингу енергоспоживання, оптимізувати процеси енергозбереження, контролювати вплив на довкілля та отримувати при цьому фінансові переваги.
В основі даного стандарту – ідея безперервного поліпшення та системний підхід до всіх процесів, пов’язаних з енергоресурсами (технологічні процеси, організаційні процедури, дії персоналу, закупівлі послуг, матеріалів, впровадження новітніх технологій).
Головною метою компанії яка отримала Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 є побудова системи енергетичного менеджменту, функціонування якої сприяє: більш ефективному використанню електроенергії; стимулюванню раціонального використання енергії; виявленню потреб у впровадженні нових енергозберігаючих технологій; дотриманню законодавчих та нормативних вимог.
Отже основними перевагами наявності в компанії Сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT) та використовування системи енергетичного менеджменту є: економічні (зниження собівартості продукції за рахунок застосування енергоменеджменту, заощадження коштів завдяки раціональному використанню енергоресурсів та запобігання марнуванню електроенергії); екологічні (мінімізація впливу на навколишнє середовище та збереження природних ресурсів).
Враховуючи вищезазначене зауважимо даний енергетичний стандарт застосовний до організаціям, як великим, так і малим, незалежно від географічних, культурних чи соціальних умов. З метою використання передового європейського та українського досвіду задля оптимізації енергоспоживання і підвищення енергоефективності.
Крім того, наявність даного Сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 в учасника підтверджує впровадження ним рішень щодо завдання протидії глобальним змінам клімату за рахунок зниження емісії парникових газів, пов’язаних зі споживанням енергії. Звертаємо додатково увагу умовами тендерної документації прописано вимога щодо дотримання заходів із захисту довкілля.
Отже рішення Замовника прописати дану вимогу в тендерній документації про наявність Сертифікату на систему управління енергетичним менеджментом ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT) була вмотивована саме оптимізацією енергоспоживання та захисту довкілля під час виконання робіт з предмету закупівлі "Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)". Таким чином, застосування учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Замовника, у зв'язку з тим, що при виконанні учасником робіт будуть дотримані та враховані вимоги нормативних актів, при цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на виконання даних робіт, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності виконання робіт, з предмету закупівлі.
Зауважимо будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та отримати Сертифікату на систему управління енергетичним менеджментом ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT). Тому дана вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 не є дискримінаційною для учасника торгів. Жодних обмежень щодо органу сертифікації чи інших дискримінаційних умов щодо отримання даного сертифікату Замовником не було прописано,
До того ж в актуальній редакції Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Замовником не порушеного жодного принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників стаття 5 Закону “Про публічні закупівлі”.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000024 ● d72137349ba0407d82fe5fcea5b378ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 12:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-05-03-013799-a 03.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-16 19:48:50
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок)
№ 779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-03-013799-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати експертний звіт, виданий ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» № 230518-06/В від 23.05.2023, на підставі якого внесені зміни до договору від 30.05.2023 № 468 шляхом укладання додаткової угоди від 07.06.2023 № 1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-21 16:51:07
Відповідь на запит
Заступнику голови
Державної аудиторської служби України
Юлії СОЛЯНІК
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 16.06.2023 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, а саме: Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2023 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
Після включення до Адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2023 рік, Затвердженого розпорядженням Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 25.01.2023 № 51 (в редакції розпорядження Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 07.04.2023 № 201), виділення коштів, та враховуючи наведене вище визначається очікувана вартість для здійснення відповідної закупівлі
Після укладання договору з переможцем торгів ціна договору на Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») була відкоригована за результатами позитивного експертного звіту від 23.05.2023 р № 230518-06/В.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli
Додатки:
1. Копія кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів та на Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
2. Адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2023 рік, Затверджений розпорядженням Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 25.01.2023 № 51 (в редакції розпорядження Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації від 07.04.2023 № 201)
3. Копія позитивного експертного звіту від 23.05.2023 р № 230518-06/В.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 08:56:31
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), очікуваною вартістю 13 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-03-013799-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо:
виконання переможцем процедури закупівлі вимог Додатку 2 до тендерної документації, зокрема надання довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 44 Особливостей.
Крім того, просимо пояснити, на підставі яких документів вами встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» вимогам пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-28 12:02:09
відповідь на запит
Заступнику голови
Державної аудиторської служби України
Юлії СОЛЯНІК
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 23.06.2023 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації, зокрема надання довідки, складеної учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 44 Особливостей переможцем процедури закупівлі завантажено файл 18 травня 2023 01:51 «1 Довідка щодо відсутн. підст. пп. 3 п. 44.pdf» в якій підтверджено що, керівника учасника процедури закупівлі, Речицького Вячеслава Івановича, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Враховуючи те, що підпунктом 3 пункту 44 Особливостей передбачено наступну підставу у відмові учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, коли: 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Враховуючи вищенаведене, переможцем процедури закупівлі надано документ що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 44 Особливостей.
2. На виконання вимог пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасником 10 травня 2023 16:55 завантажено файл «1. Інформація щодо наявності обладнання та МТБ.pdf» в якому надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих № 1 від 08.05.2023), що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання робіт визначених у поданій відомості ресурсів. Також на підтвердження наявності офісного та складського приміщення надані скан-копії договорів суборенди № 237 від 02.03.2023, та 23/02/14 від 14.02.2023, що підтверджують право користування. Крім того, на підтвердження наявності машин та механізмів надані скан-копії договорів № 01/2023 від 01.05.2023 «про надання послуг будівельних машин та устаткувань» №, №02/2023 від 15.03.2023 «про надання послуг будівельних машин, устаткування, обладнання» з відповідними гарантійними листами, щодо надання послуг експлуатації чи оренди будівельних машин та механізмів в необхідній кількості відповідно до інформації, зазначеної в тендерній пропозиції з даного предмету закупівлі. А також надано скан-копії договору оренди обладнання № 54 від 28.04.2023 року та скан-копії розшифровок оборотно-сальдових відомостей по рахункам10 та 23.
Таким чином на підставі вищезазначених документів встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» вимогам пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації, в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази в повній мірі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заступнику Голови Державної аудиторської служби України Юлії СОЛЯНІК Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло результати моніторингу UA-M-2023-06-13-000024 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до п. 23 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р № 1178 та ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно: вважаємо Висновок необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, які полягають у здійсненні ним закупівель, зокрема робіт, товарів для забезпечення потреб дитячих садків, з урахуванням наступного: 1. Заперечення щодо порушень підпункту Відповідно до підпунктів 1.1, 1.2 та 1.3 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації: Учасник повинен надати заповнену довідку, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника необхідних для виконання робіт визначених у поданій відомості ресурсів (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)); на підтвердження наявності офісного та складського приміщення в пропозиції надати документ, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності) та/або оренди та/або право користування; на підтвердження наявності машин та механізмів надати докумети, що підтверджує право власності (технічний паспорт або інший документ) або договір оренди та/або договір надання послуг, та гарантійни лист від власника з підтвердженням надання необхідних машин та механізмів зазначених в довідці.. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника не виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією на виконання вимог п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. На момент проведення закупівлі Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») на виконання вимог п. 1.1. п.1 Додатку № 1 до тендерної документації учасником надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих № 1 від 08.05.2023), що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання робіт визначених у поданій відомості ресурсів (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, технічного стану, а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)) що, в свою чергу в повній мірі відповідає вимогам Замовника, визначеними п.п 1.1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Також на підтвердження наявності офісного та складського приміщення надані скан-копії договорів суборенди № 237 від 02.03.2023, та 23/02/14 від 14.02.2023, що підтверджують право користування, що в повній міра задовільняє вимоги замовника, визначені п.п 1.2 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. На виконання вимог п.п. 1.3 п.1.Додатк у№ 1 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження наявності машин та механізмів надати документи, що підтверджує право власності (технічний паспорт або інший документ) або договір оренди та/або договір надання послуг» Учасником підтверджено наявність машин, устаткування, обладнання, шляхом надання скан-копії договору № 01/2023 від 01.05.2023 «про надання послуг будівельних машин та устаткувань» з ФОП Солодовий Д.О. та договору № 02/2023 від 15.03.2023 з ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» «про надання послуг будівельних машин, устаткування, обладнання» відповідно до якого надаються послуги щодо експлуатації/оренди будівельних машин, механізмів та будівельного обладнання для перевезення вантажів, виконання будівельних-монтажних, навантажувально-розвантажувальних робіт. Крім того, на виконання вимог п.п. 1.3. п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: «на підтвердження наявності машин та механізмів надати … гарантійни лист від власника з підтвердженням надання необхідних машин та механізмів зазначених в довідці», Учасником надано скан-копію гарантійного листа щодо гарантії надання послуг машин та механізмів ФОП Солодовий Д.О. № 25 та гарантійного листа «ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» від 09.05.2023 № 09/05, в якому директор вищевказаного товариства підтверджує надання необхідних машин та механізмів (техніки) згідно договору про надання послуг будівельних машин, устаткування, обладнання від 02.05.2023 № 02/05/2023, зокрема: автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т – 1 шт; автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т – 1 шт ; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т – 1 шт; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т – 1шт (п.14); котки дорожні самохідні на пневматичному ходу, маса 16 т – 1 шт (п.15); крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т – 1шт (п.18); навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2 т – 1 шт (п.23); навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т – 1шт (п.24) та навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т – 1шт (п.25), зазначених в довідці. Мета Замовника - впевнитись, що учасник в повній мірі відповідає кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженої наявності обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт визначених технічному завданні (поданій відомості ресурсів) за предметом закупівлі, досягнута в повному обсязі. Сумнівів щодо документів та/або невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Замовником не виявлені. Звертаємо вашу увагу, Додаток № 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» «Документи для підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст. 16 Закону» містить вимоги лише до кваліфікаційних критеріїв і не включає в себе вимоги щодо іншої інформації, яка може міститись в тендерній документації, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, слід зазначити що, згідно з ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.40 Особливостей №1178 Учасник процедури закупівлі може виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. В той же час, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, Учасник ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Також Тендерна пропозиція Учасника в повній мірі відповідає всім іншим вимогам, установленим у тендерній документації. Законні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону відсутні. Крім того, враховуючи те, що Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей відсутні, пунктом 41 Особливостей не передбачено підстав відхилення тендерної пропозиції учасника як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник не порушив пункту 41 Особливостей №1178 коли не відхилив тендерну пропозицію учасника, в повній мірі яка відповідає кваліфікаційним критеріям та уклав з підприємством договір від 30.05.2023.р. №468. Щодо визначених у Висновку зобов’язань Пункт 3 Висновку містить такі положення: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ». Статтею 19 Конституції України визначено, що Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Висновки Держаудитслужби, будучи обов`язковими для виконання, містять вказівку здійснити заходи щодо усунення порушень «шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». При цьому, пункт 3 оскаржуваного Висновку також містить посилання на статті 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», однак дані норми визначають завдання органів державного фінансового контролю і спосіб здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель і жодним чином не визначають повноважень таких органів зобов’язувати замовників припиняти зобов’язання за укладеними договорами (розірвати договір). - Щодо непропорційності обраного заходу щодо усунення виявлених порушень Вважаємо, що такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. При цьому, мають враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів придбаних послуг (послуги з проведення медичного огляду для працівників закладів освіти) і публічними інтересами. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з підпунктом 3 пункту 3 вказаного Положення, одним із основних завдань Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Тобто, втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. З огляду на такі обставини вважаємо, що зобов`язання Замовника щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Даний Висновок за результатами моніторингу не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі, який має належний досвід та сумлінно виконує укладений договір, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Держаудитслужби про припинення укладеного за результатами закупівлі договору. Також, у висновку про результати моніторингу закупівлі відсутні будь-які застереження щодо вартості виконання робіт, що дає підстави зробити висновок про підтвердження відповідності такої вартості ринковим цінам. Також не висувається претензій до запропонованої переможцем торгів пропозиції в частині не відповідності реаліям ринку, тобто запропоновану пропозицію можна вважати прийнятною та такою, що не призведе до завдання збитків бюджету. Запропонований спосіб усунення недоліків за даних обставин є беззмістовним та позбавленим сенсу, оскільки наслідком матиме виключно часові, матеріальні втрати та ін. Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт фасаду дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №779 Дарницького району м. Києва, на вул. Тростянецькій, 7-б (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») було проведено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Підстави для розірвання договору з ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» від 30.05.2023 № 468 відсутні.
2023-07-10 17:16:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ |
12 814 430,00
UAH з ПДВ
|
12 814 430,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ #36108121 |
Переможець |
12 814 430,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2023 20:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 16:22
|
ДУ № 2 до договору № 468.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2023 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2023 14:51
|
ДУ № 1 до договору № 468.pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 18:13
|
Договір № 468.pdf | укладений |
30 травня 2023 18:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали Додаткову угоду № 1 від 07.06.2023 року до Договору № 468 від 30.05.2023 про наке: 1. Керуючись пунктами 3.4., 11.7 Договору Сторони дійшли згоди пункт 3.1. викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору визначається експертним звітом виданим ТОВ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" № 230518-06/В від 23.05.2023 р. та згідно з договірною ціною становить 12793022,00 грн (дванадцять мільйонів сімсот дев'яносто три тисячі двадцять два грн. 00 коп ) без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 468 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали Додаткову угоду про таке: 1.Керуючись статтями 632,651-654, 844 Цивільного кодексу України, пунктом 6 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пунктом 3.4., 11.10 Договору, у зв'язку зі зміною з 01 серпня 2023 року податкового статусу Підрядника Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна цього договору визначається експертним звітом від 14.08.2023 р. № 230810-11/В виданим ТОВ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" та згідно з договірною ціною становить: - травень - липень 2023 року 3210073,88 грн. (три мільйони двісті десять тисяч сімдесят три гривні 88 копійок) без ПДВ. - серпень - грудень 2023 року 9538565,60 грн. (дев'ять мільйонів п'ятсот тридцять вісім тисяч п'ятсот шістдесят п'ять грн. 60 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 1589760,93 грн. 3. Сторони погодились викласти додатки до договору в новій редакйції: - Протокол узгодження Договірної ціни – Додаток 1, - Дефектний акт – Додаток 2, - Зведений кошторисний розрахунок – Додаток 3, - Локальний кошторис – Додаток 4, - Договірна ціна (вид Тверда) – Додаток 5. |
Номер договору про закупівлю: | 468 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |