Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектної документації та отримання експертного звіту за об’єктом: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівель головного корпусу (інв. №30110001), 5-го відстійного прогону (інв. №30110002), модульної топкової 1 (інв. №301041271), модульної топкової 2 (інв. №301041272) та їх мереж електродепо «Немишлянське» за адресою: м. Харків, вул. Євгенівська, 53»
Очікувана вартість
967 608,00 UAH
UA-2023-05-03-001453-a c424da5aa3434cc9b5ed81296b39ed0f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіков Сергій

380577303341 s.novikov@metro.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Харківський метрополітен"
Код ЄДРПОУ: 04805918
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Новіков Сергій
380577303341
s.novikov@metro.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектної документації та отримання експертного звіту за об’єктом: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівель головного корпусу (інв. №30110001), 5-го відстійного прогону (інв. №30110002), модульної топкової 1 (інв. №301041271), модульної топкової 2 (інв. №301041272) та їх мереж електродепо «Немишлянське» за адресою: м. Харків, вул. Євгенівська, 53»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2023
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Тендерна документація

03 травня 2023 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС»
#39714961
Переможець 967 608,00
UAH з ПДВ
03 травня 2023 09:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2024 08:59
Додаткова угода № 3 від 29.03.2024 до дог. № 75-05_Т.pdf зміни до договору
01 квітня 2024 08:57
Додаткова угода № 1 від 29.03.2024 до дог. № 75-05_Т.pdf зміни до договору
01 квітня 2024 08:56
Лист.pdf зміни до договору
01 квітня 2024 08:56
Повідомлення про внесення змін.doc зміни до договору
01 квітня 2024 08:37
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 17:42
Лист.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 17:34
Додаткова угода № 2 від 20.12.2023.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 17:34
Повідомлення про внесення змін.doc зміни до договору
25 грудня 2023 17:33
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2023 16:27
Лист.pdf зміни до договору
03 серпня 2023 16:24
Акт додаткового обстеження.pdf зміни до договору
03 серпня 2023 16:24
Додаткова угода № 1 від 31.07.2023.pdf зміни до договору
03 серпня 2023 16:18
Повідомлення про внесення змін.doc зміни до договору
03 серпня 2023 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору: - Пункт 3.1. Договору змінити та викласти в новій редакції: «3.1. Строк виконання робіт з дати укладання договору і по 20.12.2023 року».
Номер договору про закупівлю: 75-05/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Пункт 3.1. Договору змінити та викласти в новій редакції: «3.1. Строк виконання робіт з дати укладання договору і по 31 березня 2024 року». - Пункт 10.1. Договору змінити та викласти в новій редакції: «10.1. Термін дії Договору встановлюється з дати підписання і по 15.04.2024 р. включно, а в частині розрахунків - до повного їх виконання.»
Номер договору про закупівлю: 75-05/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - Пункт 3.1. Договору змінити та викласти в новій редакції: «3.1. Строк виконання робіт з дати укладання договору і по 31 травня 2024 року». - Пункт 10.1. Договору змінити та викласти в новій редакції: «10.1. Термін дії Договору встановлюється з дати підписання і по 30.08.2024 р. включно, а в частині розрахунків - до повного їх виконання.»
Номер договору про закупівлю: 75-05/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML