Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34920000-2 Дорожнє обладнання (Направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками, огородження типу VARIO-GUARD)
Очікувана вартість
998 000,00 UAH
UA-2023-05-02-010161-a ● 8220c9fa048447c58f628b8eeebaa694
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ |
Контактна особа: |
Наталія МЕЛЬНИК 380444682106 cheu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2023 05:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2023 05:00 |
Очікувана вартість: | 998 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк» у м. Києві та Київської області, МФО 322669, п/р UA 493226690000026000300856731, код ЄДРПОУ 05465258, свідоцтво № 36722418, ІПН: 054652526540, ШЕУ Оболонського району. Призначення платежу: «Застава грошових коштів Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок ШЕУ Оболонського району не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 5). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою. - документ, що підтверджує перерахування на рахунок Замовника грошових коштів для забезпечення виконання Договору. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
195 штуки
Направляюча пішохідна огорожа (НПО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34928310-4 — Захисні огорожі
201 штуки
Стійка оцинкована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34928220-6 — Частини огорожі
3 штуки
Огородження металеве бар’єрне типу VARIO-GUARD довжина 4 м.пог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34928310-4 — Захисні огорожі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2023 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2023 15:11 |
ТД_НПО_стійки_огородження.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-02-010161-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"", Код ЄДРПОУ:33977658
Дата подання: 03 травня 2023 12:23
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замоник! Вивчивши тендерну пропозицію, вважаємо вимоги викладені в ній дискримінаційними. А саме: Вимога,що зазначена в Додатку 2 до тендерної документації- 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці зазначити: - наявність матеріально технічної бази в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А), адресу (місцезнаходження), відстань в км до бази Замовника (м. Київ, пров. Куренівськй, 15-А), телефон, режим роботи. - правові підстави права власності / володіння / користування матеріально технічною базою є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови договору та закупівлі, але не мають відповідних складів на вказаній території, але мають матеріально технічну базу іншій області та за власні кошти та власними силами зобовязовуються доставити Товар, що є предметом закупівлі до місця складу Замовника. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає наявність складських приміщень на території Замовника.Просимо вас видалити вимогу дану вимогу Додатково надаємо посилання на рішення колегіїї АМКУ стосовно аналогічної вимоги в документації торгів:оголошення № UA-2019-09-25-000490-a
Також вимоги зазначені в Додатку3 ТД, також є дискримінаційними:
7. Умови поставки Товару – самовивіз з бази відвантаження Постачальника, що знаходиться в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А). Учасник повинен забезпечити відвантаження замовленого Товару Замовнику по кількості, номенклатурі та за ціною, що визначається в специфікації до укладеного Договору, згідно потреб Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання Учасником заявки від Замовника, незалежно від обсягу. По даному пункту ми, як потенційний учасник і виробник продукції готові здійснити поставку за власні кошти на склад Замовника, а дана вимога прописана під конкретного учасника, з яким планується заключити договір. Також по пункту 9. Замовник має право ініціювати виїзд на підприємство Учасника для ознайомлення з матеріально-технічною базою, наявністю обладнання, складських приміщень (місцезнаходження має бути в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А)) для зберігання та наявності товару в повному обсязі, тощо. Ми не заперечуємо щодо виїзду Замовника на підприємство для ознайомлення, але просимо прибрати звідси пункт щодо конкретного місця розташування підприємства - місцезнаходження має бути в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А. Всі зазначені вище вимоги є дискримінаційними та значно звужують коло потенційних учасників,які мають можливість і бажання виготовити та поставити дану продукцію по конкурентній ціні. Враховуючи ваші вимоги, в Закупівлі зможуть взяти участь тільки підприємства які розташовані ,або в яких є склади на території Києва та 30 км від нього, а це явна дискримінація! Дана закупівля регламентується Законом «Про публічні закупівлі» та Постановою від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».Дані документи не надають вам можливості вимагати наявність складу в якомусь конкретному місці. Кореспондуючись з викладеним, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. Вимагаємо вас поставитись відповідально до проведення закупівлі й використання коштів замість того,щоб зазначати дискрімінаційні вимоги. Хочемо звернути увагу на те, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником або до суду, а також нагадуємо про відповідальність які несуть службові (посадові) та уповноважені особи замовника за порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі» відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, а в деяких випадках і Кримінального кодексу України.
Розгорнути
Згорнути
Також вимоги зазначені в Додатку3 ТД, також є дискримінаційними:
7. Умови поставки Товару – самовивіз з бази відвантаження Постачальника, що знаходиться в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А). Учасник повинен забезпечити відвантаження замовленого Товару Замовнику по кількості, номенклатурі та за ціною, що визначається в специфікації до укладеного Договору, згідно потреб Замовника, протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання Учасником заявки від Замовника, незалежно від обсягу. По даному пункту ми, як потенційний учасник і виробник продукції готові здійснити поставку за власні кошти на склад Замовника, а дана вимога прописана під конкретного учасника, з яким планується заключити договір. Також по пункту 9. Замовник має право ініціювати виїзд на підприємство Учасника для ознайомлення з матеріально-технічною базою, наявністю обладнання, складських приміщень (місцезнаходження має бути в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А)) для зберігання та наявності товару в повному обсязі, тощо. Ми не заперечуємо щодо виїзду Замовника на підприємство для ознайомлення, але просимо прибрати звідси пункт щодо конкретного місця розташування підприємства - місцезнаходження має бути в місті Києві або приміський зоні (до 30 км) від адреси Замовника (провулок Куренівській, 15-А. Всі зазначені вище вимоги є дискримінаційними та значно звужують коло потенційних учасників,які мають можливість і бажання виготовити та поставити дану продукцію по конкурентній ціні. Враховуючи ваші вимоги, в Закупівлі зможуть взяти участь тільки підприємства які розташовані ,або в яких є склади на території Києва та 30 км від нього, а це явна дискримінація! Дана закупівля регламентується Законом «Про публічні закупівлі» та Постановою від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».Дані документи не надають вам можливості вимагати наявність складу в якомусь конкретному місці. Кореспондуючись з викладеним, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. Вимагаємо вас поставитись відповідально до проведення закупівлі й використання коштів замість того,щоб зазначати дискрімінаційні вимоги. Хочемо звернути увагу на те, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником або до суду, а також нагадуємо про відповідальність які несуть службові (посадові) та уповноважені особи замовника за порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі» відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, а в деяких випадках і Кримінального кодексу України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2023 15:13
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту і утриманню автомобільних шляхів і споруд на них» Оболонського району м. Києва за результатами розгляду Вашого звернення з вимогою, повідомляє наступне:
Згідно п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (надалі – «Закону») принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності для підприємства.
Згідно абзацу 1 ч.3 ст.22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закупівля товару направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками, огородження типу VARIO-GUARD, обумовлена нагальною потребою Замовника та необхідна для встановлення на балансовій території ШЕУ Оболонського району на підставі проведеного обстеження території. Враховуючи вищезазначене було оголошено процедуру відкритих торгів (з особливостями) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34920000-2 Дорожнє обладнання (Направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками, огородження типу VARIO-GUARD).
Товар, який Замовник планує закупити потрібен в найкоротші терміни чим обумовлено вимогу щодо відвантаження товару протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання Учасником заявки від Замовника та наявність товару в повному обсязі. При підготовці до закупівлі було проведено аналіз ринку потенційних Учасників який показав що на зазначеній в тендерній документації відстані знаходиться велика кількість Учасників які готові прийняти участь в закупівлі тобто існує висока конкуренція. Слід зазначити, що під час встановлення вимоги щодо умов доставки товару (розташування складу Учасника) враховувалися такі фактори як завантаженість доріг м. Києва, у тому числі в умовах воєнного стану в Україні, можливі додаткові витрати Учасника, які б збільшили ціну предмету закупівлі, обстріли критичної інфраструктури міста російською федерацією тощо, що в подальшому можуть вплинути на оперативність доставки товарів або неможливість їх доставки учасниками із віддаленим від Замовника місцезнаходженням складу Учасника. На підставі вищевикладеного, з метою економії пального, яке буде витрачатись на доставку товару та враховуючи постійне використання автомобілів спеціалізованого призначення під час виконання завдань та обов’язків, реалізації наданих прав і повноважень покладених на Замовника, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, тендерна документація Замовника містить вимогу щодо розташування місця знаходження Учасника. Також були отримані комерційні пропозиції з інформацією про тип товару і його ціну без урахування доставки. Методом порівняння ринкових цін, була визначена очікувана вартість закупівлі. Доставку товару Замовником заплановано робити власними силами в зазначений строк за свій рахунок. Підприємство має достатню кількість власного транспорту, якій постійно курсує в межах відстані від адреси Замовника При умові знаходження Учасника на більшій відстані, у Замовника виникають незаплановані витрати коштів що є недоцільним та збитковим для нашого підприємства.
Згідно п.2 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (надалі – «Закону») принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності для підприємства.
Згідно абзацу 1 ч.3 ст.22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закупівля товару направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками, огородження типу VARIO-GUARD, обумовлена нагальною потребою Замовника та необхідна для встановлення на балансовій території ШЕУ Оболонського району на підставі проведеного обстеження території. Враховуючи вищезазначене було оголошено процедуру відкритих торгів (з особливостями) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34920000-2 Дорожнє обладнання (Направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками, огородження типу VARIO-GUARD).
Товар, який Замовник планує закупити потрібен в найкоротші терміни чим обумовлено вимогу щодо відвантаження товару протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання Учасником заявки від Замовника та наявність товару в повному обсязі. При підготовці до закупівлі було проведено аналіз ринку потенційних Учасників який показав що на зазначеній в тендерній документації відстані знаходиться велика кількість Учасників які готові прийняти участь в закупівлі тобто існує висока конкуренція. Слід зазначити, що під час встановлення вимоги щодо умов доставки товару (розташування складу Учасника) враховувалися такі фактори як завантаженість доріг м. Києва, у тому числі в умовах воєнного стану в Україні, можливі додаткові витрати Учасника, які б збільшили ціну предмету закупівлі, обстріли критичної інфраструктури міста російською федерацією тощо, що в подальшому можуть вплинути на оперативність доставки товарів або неможливість їх доставки учасниками із віддаленим від Замовника місцезнаходженням складу Учасника. На підставі вищевикладеного, з метою економії пального, яке буде витрачатись на доставку товару та враховуючи постійне використання автомобілів спеціалізованого призначення під час виконання завдань та обов’язків, реалізації наданих прав і повноважень покладених на Замовника, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, тендерна документація Замовника містить вимогу щодо розташування місця знаходження Учасника. Також були отримані комерційні пропозиції з інформацією про тип товару і його ціну без урахування доставки. Методом порівняння ринкових цін, була визначена очікувана вартість закупівлі. Доставку товару Замовником заплановано робити власними силами в зазначений строк за свій рахунок. Підприємство має достатню кількість власного транспорту, якій постійно курсує в межах відстані від адреси Замовника При умові знаходження Учасника на більшій відстані, у Замовника виникають незаплановані витрати коштів що є недоцільним та збитковим для нашого підприємства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2023 05:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
792 045,00
UAH з ПДВ
|
792 045,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" |
922 770,00
UAH з ПДВ
|
922 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
947 810,88
UAH з ПДВ
|
947 810,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Очікує рішення |
792 045,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2023 05:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 14:54 |
Кінець періоду оскарження: | 28 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 28 травня 2023 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 1 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
17 травня 2023 14:54
|
Електронний підпис |
17 травня 2023 14:48
|
Протокол відміна.PDF |