Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 71610000-7 "Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти" (Дослідження стану якості та безпечності харчування дітей під час проведення державного нагляду за навчально-виховними закладами, закладами оздоровлення та відпочинку дітей. Бактеріологічне забруднення страв)
Очікувана вартість
156 971,08 UAH
UA-2023-05-02-007755-a f37305d61d084bf2a3842f6283747ead
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Папкова Наталія Миколаївна

+380681030383 uotenderdpss@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Папкова Наталія Миколаївна
+380681030383
uotenderdpss@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
644 послуга
ДК 021:2015 - 71610000-7 "Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти" (Дослідження стану якості та безпечності харчування дітей під час проведення державного нагляду за навчально-виховними закладами, закладами оздоровлення та відпочинку дітей. Бактеріологічне забруднення страв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, За місцезнаходженням виконавця послуг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ДК 021:2015 - 71610000-7 "Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти" (Дослідження стану якості та безпечності харчування дітей під час проведення державного нагляду за навчально-виховними закладами, закладами оздоровлення та відпочинку дітей. Бактеріологічне забруднення страв) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 травня 2023 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2023 13:51
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-04-14-000137-a

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Одеська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
#00702972
Переможець 156 971,08
UAH з ПДВ
02 травня 2023 13:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2023 11:09
ДопУгода2_Договір 29.pdf укладений
05 грудня 2023 11:08
Електронний підпис укладений
05 грудня 2023 11:06
ДопУгода1_Договір 29.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 11:05
Протокол виправлення до Дог29.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 11:05
Договір№29 зміни до договору
05 грудня 2023 11:05
Електронний підпис укладений
02 травня 2023 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виправлення технічної помилки по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 71610000-7 "Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти" (Дослідження стану якості та безпечності харчування дітей під час проведення державного нагляду за навчально-виховними закладами, закладами оздоровлення та відпочинку дітей. Бактеріологічне забруднення страв), оголошення UA-2023-05-02-007755-a, яка зазначена у Звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме – Вид предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Протокол№22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення технічної помилки по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 71610000-7 "Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти" (Дослідження стану якості та безпечності харчування дітей під час проведення державного нагляду за навчально-виховними закладами, закладами оздоровлення та відпочинку дітей. Бактеріологічне забруднення страв), оголошення UA-2023-05-02-007755-a, яка зазначена у Звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме – Вид предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 29
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та внесення змін до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Втрата чинності Державних санітарних правил і норм ДСП 4.4.5.078-2001 «Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування», які були затверджені Постановою Міністерства охорони здоров'я України від 07.11.2001 № 139 Про затвердження Державних санітарних правил і норм «Мікробіологічні нормативи та методи контролю продукції громадського харчування» на підставі наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21.08.2023 № 1504 «Про визнання такими, що втратили чинність, наказу Міністерства охорони здоров'я України від 28 серпня 1997 року № 262 та постанов Головного державного санітарного лікаря України), якими було регламентовано вимоги до об’єктів дослідження