Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міський клінічний пологовий будинок Полтавської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999690 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 27 В |
Контактна особа: |
Галина Яценко +380532676297, +380532676307, +380532676315 roddom-poltava@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2023 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 6 983 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 915,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2023 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2023 14:36 |
Протокол 55_pdf.pdf | |
28 квітня 2023 14:36 |
Доповідна Дорошенко_pdf.pdf | |
28 квітня 2023 14:36 |
ТД № 2 Апарат УЗД.docx | |
28 квітня 2023 14:36 |
Проєкт договору Додаток 4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000069 ● 6b35dc6f75de496eb220663dbad56373
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.06.2023 № 63-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.06.2023 № 63-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-04-28-006957-a, 28.04.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 11:09:37
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6983000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-28-006957-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
1. Моніторингом встановлено, що у тендерній документації:
- (абзац 2 пункт 5.1 розділу 1) замовником зазначено: «У випадку не врахування учасником під час подання пропозиції, зокрема невідповідність учасника чи товару/роботи/послуги, зазначеним нормативно-правовим актам, пропозиція учасника вважатиметься такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тому така пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону»;
- (абзац 17 підпункт 6 пункт 1.2 розділу 3) замовником зазначено «…Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону»;
- (підпункт 3.5 пункт 3 розділу 5) замовником зазначено «…Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно абз.1 част.14 ст.29 Закону».
Разом з цим, вичерпний перелік підстав для відхилення наведено у пункті 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (далі – Постанова № 1178). Поясніть вказане.
2. Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ФОП «Солод Наталія Алимівна» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме пункту 2 «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку №1 «Кваліфікаційні критерії, визначені в статті 16 Закону до учасників … в частині «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: «…Учасник процедури має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Так, встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння на мобільний телефон «Redmi 9», ноутбук «Acer» та БФП «Canon».
Чому Замовник в електронній системі закупівель не надав Вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП «Солод Наталія Алимівна», як це передбачено, пунктом 40 Постанови № 1178 «…Замовник має право вимагати усунення невідповідності документів тендерної пропозиції учасника лише у разі виявлення таких невідповідностей (якщо подані документи неналежної якості) або відсутності документів у складі тендерної пропозиції».
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-06 16:08:12
Відповідь на звернення
Замовник ознайомився із запитаннями Північно-східного офісу Державної аудиторської служби до закупівлі UA-2023-04-28-006957-a, по якій здійснюється моніторинг та надає наступні пояснення:
Відповідь на питання 1:
Тендерна документація — це набір документів, що додаються до оголошення тендеру та містять умови участі у ньому. І постачальники, і замовники мають чітко дотримуватися зазначених у даних документах правил та вимог.
Текст тендерної документації має містити таку інформацію:
1. Умови майбутньої угоди або проект угоди, що буде укладена з переможцем закупівлі.
2. Порядок підготовки та подачі постачальниками тендерної пропозиції. Зокрема перелік документів, необхідних для участі в даному тендері. Порядок має відповідати чинному законодавству та не містити дискримінаційних вимог.
3. Вимоги до предмета закупівлі: перелік найменувань, графік поставки та обсяг необхідних товарів, послуг чи робіт. Також зазначаються посилання на стандарти якості, технічні умови тощо.
4. Порядок надання банківської гарантії (якщо така вимагається), заповнення форм документів і т.д.
За бажанням, замовник може зазначати будь-яку інформацію, яка дозволить постачальнику краще зрозуміти умови участі тендері.
Замовник у тендерній документації обов'язково описує предмет закупівлі, його якісні, кількісні та технічні характеристики. Визначає критерії оцінки - обов’язково ціну, а інші - за своїм бажанням.
Має чітко зазначити вимоги до технічних та функціональних характеристик свого предмета закупівлі, вказати ДСТУ, ТУ, яким має відповідати товар/роботи/послуги, які закуповує.
Описує порядок підготовки та подачі учасниками тендерної пропозиції (перелік документів, необхідних для участі в даному тендері) відповідно до Закону та Особливостей.
Обов’язково визначає інформацію, що приймає або не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, яку визначили в оголошенні.
Замовник може в своїй тендерній документації на власний розсуд визначати:
• опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких учасники можуть подати свою тендерну документацію;
• правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим НБУ.
• інформацію про:
- маркування,
- протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, які встановив замовник;
• надання забезпечення тендерної забезпечення (розмір та умови);
• умови про забезпечення виконання договору про закупівлю (розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення);
• у технічній специфікації:
- інформацію про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі;
- посилатися на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. У такому разі до кожного посилання додається вираз "або еквівалент".
Наведені у Запиті умови Тендерної документації узгоджуються із підставами відхилення тендерної пропозиції, вказаними у Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Так, Особливості передбачають, зокрема, але не виключно, наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції: «учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей»; «тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону».
Відповідь на питання 2:
Учасником процедури закупівлі є Фізична особа підприємець Солод Наталія Алимівна, яка відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій станом на 12 травня 2023 року перебуває у стадії – переможець.
Фізична особа-підприємець (далі - ФОП) — це тип суб'єкта господарювання, яким володіє й управляє одна людина і в яких немає жодних правових відмінностей між власником і бізнесом. Власник отримує весь прибуток (з урахуванням оподаткування) і має необмежену відповідальність за всі збитки і борги. Кожен актив бізнесу перебуває у власності власника і всі борги бізнесу це борги власника. Реєстрація ФОП є обов'язковою умовою щодо здійснення підприємницької діяльності в Україні.
Відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ФОП Солод Наталія Алимівна надала довідку в довільній формі, дотримавшись вимог встановлених в пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації (Форма 2).
Відповідно до частини 1 статті 320 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом.
Оскільки ЦКУ закріплює принципи свободи власника у здійсненні права власності (ст. 319), то відповідно він має право також на використання свого майна в підприємницькій діяльності, не забороненій законом. Цей висновок ґрунтується також на положенні ст. 42 Конституції України, згідно з якою кожен має право на підприємницьку діяльність. Законом можуть бути встановлені випадки обмежень у використанні власником майна для підприємницької діяльності. Такі обмеження можуть встановлюватися, наприклад, для недопущення монопольного становища суб'єкта господарювання (підприємництва), для прямих банківських інвестицій та участі банків у капіталі будь-якого підприємства та установи.
Для того, щоб власник мав змогу використовувати самостійно належне йому майно в підприємницькій діяльності, йому необхідно набути статус суб'єкта підприємництва відповідно до закону. Таким суб'єктом можуть бути як фізичні, так і юридичні особи (ст. 50, ст. 83 ЦКУ), які пройшли державну реєстрацію в порядку, встановленому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців". Підприємницькою вважається самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність суб'єктів господарювання (підприємців) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Такими суб'єктами можуть бути як юридичні, так і фізичні особи, які набули статус підприємців.
Використання власного майна для здійснення підприємницької діяльності є одним із способів розпорядження майном фізичної особи.
Особисте майно можна придбати декількома різними способами. Наприклад, володіння виробництвом відбувається, коли людина щось виробляє. Однак якщо працівник виробляє товар як частину своєї роботи, то роботодавець буде володіти майном, а не працівником. Власність шляхом покупки - найпоширеніший спосіб придбання майна. Наприклад, якщо клієнт купує товар, то клієнт володіє ним через покупку у виробника.
ФОП Солод Наталія Алимівна у довідці в якій зазначено інформацію про наявну матеріально-технічну базу вказала: мобільний телефон «Redmi»; ноутбук «Acer»; БФП «Canon». ФОП Солод Н.А. зазначила, що ці речі належать їй на праві приватної власності.
Відповідно до законодавства України власність поділяється на приватну, державну та колективну. Громадяни мають право використовувати належне їм майно для ведення господарської та іншої не забороненої законом діяльності.
Право приватної власності — це сукупність правових норм, що встановлюють і охороняють належність громадянам майна споживчого і фінансово-виробничого призначення та забезпечують власникам-громадянам здійснення права володіти, користуватися і розпоряджатися цим майном на свій розсуд, використовувати його для будь-яких цілей, якщо інше не передбачено законом. Одним з об’єктів права приватної власності виступають предмети особистого користування.
Якщо взяти до уваги Митний кодекс України, то відповідно до частини 1 статті 370 особистими речами вважаються:
11) стільникові (мобільні) телефони у кількості не більше двох штук, пейджери;
13) переносні персональні комп’ютери у кількості не більше двох штук і периферійне обладнання та приладдя до них; флеш-карти у кількості не більше трьох штук.
До периферійних пристроїв відносять пристрої, які є зовнішніми по відношенню до системного блоку (монітор, клавіатура, миша). Окрім перерахованих пристроїв, до складу можуть також входити додаткові периферійні пристрої (принтер, модем, сканер, звукові колонки, головні телефони (навушники), мікрофон, блок безперебійного живлення).
На підставі викладеного, перелік речей, зазначених ФОП Солод Н.А. в довідці про наявну матеріально-технічну базу, відноситься до речей особистого користування, що не потребує відповідного підтвердження.
У випадку, якщо обладнання, матеріально-технічна база та технології орендовані учасником процедури закупівлі, або перебувають в суборенді, якщо учасник орендує будівлі або інші капітальні споруди (їх окрему частину) строком на три роки і більше, або винаймає транспортний засіб за участі фізичної особи то підтвердження є обов’язковим. Для такого підтвердження учасник повинен надати один або кілька з наступних документів: договір оренди / договір суборенди/ договір про надання послуг / договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) / договір найму транспортного засобу.
Переможець процедури закупівлі ФОП Солод Наталія Алимівна у своїй підприємницькій діяльності не використовує орендовані приміщення, не винаймає транспортні засоби, не використовує орендоване обладнання, матеріально-технічну базу та технології.
Враховуючи вищевикладе, Комунальне підприємство «Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради» не вбачає можливого порушення законодавства під час проведення процедури публічної закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор UA-2023-04-28-006957-а щодо закупівлі товарів, а саме: код ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Діагностична ультразвукова система (НК 024-2019-40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації), з очікуваною вартістю предмету закупівлі 6 983 000,00 грн.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом кадрів, за дорученням керівника було підготовлено план заходів щодо проходження навчання уповноваженою особою КП "Перинатальний центр ІІ рівня Полтавської міської ради" для підвищення кваліфікації у сфері здійснення публічних закупівель.
2023-07-19 22:05:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СОЛОД НАТАЛІЯ АЛИМІВНА |
6 982 000,00
UAH з ПДВ
|
6 982 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СОЛОД НАТАЛІЯ АЛИМІВНА #2237816623 |
Переможець |
6 982 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2023 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 13:41
|
Договір 82_pdf.pdf | укладений |
06 червня 2023 13:40
|