Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Центральна с.Мальчиці Івано-Франківської селищної ради Яворівського району Львівської області.»
Очікувана вартість
32 786 660,00 UAH
UA-2023-04-26-011944-a ● 33161073d9b04d149b08c51ab3267a6e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська селища рада |
Код ЄДРПОУ: | 34106981 |
Місцезнаходження: | 81070, Україна , Львівська обл., селище Івано-Франкове, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Бутка Христина Василівна +380325933444 i-fsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2023 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 32 786 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 327 866,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 163930 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Центральна с.Мальчиці Івано-Франківської селищної ради Яворівського району Львівської області.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81077, Україна, Львівська область, с. Мальчиці, вул. Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2023 17:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2023 16:56 |
Тендерна документація Мальчиці_ вул.Центральна.docx | |
26 квітня 2023 16:56 |
Додаток 3. проект_договору (1).doc | |
26 квітня 2023 16:56 |
додаток 2. технічне завдання (4).doc | |
26 квітня 2023 16:56 |
Додаток 1 (Кваліфікація) (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зайві ISO
Дата подання: 29 квітня 2023 15:03
Дата відповіді: 02 травня 2023 11:51
Пунктом 13 тендерної документації передбачнено, що "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікат відповідності ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», що виданий Учаснику та Сертифікат відповідності на систему управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2013, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», що виданий Учаснику та Сертифікат відповідності на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», що виданий Учаснику, а також Сертифікат відповідності на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», що виданий Учаснику, Сертифікат відповідності ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT) «Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги», що виданий Учаснику, а також Сертифікат відповідності ISO 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT) «Системи управління безпекою дорожнього руху. Вимоги та настанова щодо застосування», що виданий Учаснику".
Шановний Замовник, підкажіть, будь ласка, з посиланням на норму діючого Закону про Публічні закупівлі та Постанови № 1178 чим вимагаються саме ці сертифікати їх наявність у учасників що саме підтверджує, та яким чином це впливає на кваліфікацію учасників!?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник!
Згідно із ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Сертифікати ISO в межах цієї закупівлі вимагаються з метою пересвідчитися, що діяльність потенційних учасників відповідає вимогам міжнародних стандартів. Наявність чи відсутність сертифікатів напряму буде впливати на кваліфікацію учасника (учасників), оскільки їх відсутність – це невідповідність вимогам тендерної документації. Тому просимо надавати в складі тендерної пропозиції усі документи, які передбачені тендерною документацією.
Згідно із ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Сертифікати ISO в межах цієї закупівлі вимагаються з метою пересвідчитися, що діяльність потенційних учасників відповідає вимогам міжнародних стандартів. Наявність чи відсутність сертифікатів напряму буде впливати на кваліфікацію учасника (учасників), оскільки їх відсутність – це невідповідність вимогам тендерної документації. Тому просимо надавати в складі тендерної пропозиції усі документи, які передбачені тендерною документацією.
Підтвердження факту оплати
Дата подання: 29 квітня 2023 15:12
Дата відповіді: 02 травня 2023 11:52
пунктом передбаченно, що учасник має надати "3.1.2. Скан-копію аналогічного договору разом із усіма додатками та додатковими угодами у разі наявності, а також скан-копії документів, що підтверджують факт виконання робіт (акти прийому передачі виконаних будівельних робіт (КБ-2) та довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3)), а також документами, які підтверджують факт оплати (платіжні доручення). Вартість виконаних робіт за аналогічним договором повинна бути не менше 100% відносно очікуваної вартості цієї закупівлі. Крім цього, до кожного поданого аналогічного договору потрібно надати документ, який підтверджує готовність об’єкта до експлуатації"
Просимо Вас надати обгрунтовану відповідь чим обумовлена вимога, щодо підтвердження факту оплати (платіжні доручення)?
Ми вважаємо, що цю інформацію не слід надавати, оскільки зазначені документи є складовою частиною бухгалтерських первинних документів і не вважаємо за потрібне їх оприлюднювати, і Довідок КБ3 та Актів КБ-2в достаньо для підтвердження вартості виконаних робіт та видів та обсягів робіт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник!
Згідно із п.3 ч.2 статті 16 ЗУ «По публічні закупівлі» Замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Закон не конкретизує перелік документів, які потрібно вимагати від учасника на підтвердження відповідності цьому критерію. Тому замовник визначає такий перелік документів самостійно, на власний розсуд. Згідно із абз.2 пункту 36 Особливостей: Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
Згідно із п.3 ч.2 статті 16 ЗУ «По публічні закупівлі» Замовник має право встановити такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Закон не конкретизує перелік документів, які потрібно вимагати від учасника на підтвердження відповідності цьому критерію. Тому замовник визначає такий перелік документів самостійно, на власний розсуд. Згідно із абз.2 пункту 36 Особливостей: Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
26 718 993,49
UAH з ПДВ
|
26 718 993,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
26 718 993,49
UAH з ПДВ
|
08 травня 2023 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2023 16:26
|
Додаткова угода No2.pdf | зміни до договору |
10 липня 2023 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 10:28
|
додаткова угода Мальчиці.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 10:06
|
мальчиці (4).pdf | укладений |
23 травня 2023 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт які передбачені у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення в новій редакції Додатку №1 |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |