Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картридж HP Laser 106A Black (W1106A)
Очікувана вартість
2 109,00 UAH
UA-2023-04-26-007312-a c8a7e13873e64d92a556fbe4a96627c9
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона ШЕВЧУК

+380636278816 shevchuk.alena1991@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі
Код ЄДРПОУ: 40108756
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп. Адмірала Сенявіна‚ 128
Контактна особа: Альона ШЕВЧУК
+380636278816
shevchuk.alena1991@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Для потреб ГУНП в АРК та м. Севастополі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Картридж HP Laser 106A Black (W1106A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Строк поставки (передачі) Товару – протягом 7 (семи) календарних днів з дня заявки Покупця та не пізніше 30.12.2023 року. Розрахунки здійснюються Покупцем у національній валюті України, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за наданий Товар здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 квітня 2023 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 2 109,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2023 14:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2023 11:22
Дог 35 Картриджі.pdf укладений
11 травня 2023 11:21
Дог 35.pdf укладений
26 квітня 2023 14:06
Електронний підпис укладений
26 квітня 2023 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноваженою особою під час оприлюднення договору про закупівлю було допущено технічну помилку, а саме оприлюднено невірний файл, у зв’язку з чим коректний договір про закупівлю не було оприлюднено. Процедура закупівлі знаходиться на стадії “Завершена”, в зв’язку з чим на даному етапі відсутня технічна можливість видалити помилково завантажений файл та замінити його вірним договором про закупівлю. У зв’язку з цим уповноваженою особою прийнято рішення оприлюднити договір про закупівлю через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до договору про закупівлю “покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю”.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 35-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 109,00
UAH (в тому числі ПДВ 351,50 UAH)