Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт. Заміна вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування (Код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 021 428,08 UAH
UA-2023-04-25-011859-a 9ac85343979240058164002f50a7ab7e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410, +380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2023 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2023 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2023 12:00
Очікувана вартість: 1 021 428,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 108,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.01.2023 року №04-ОД «Про виконання робіт у 2023 році в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках»
5 об`єктів:«Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування в житловому будинку ОСББ «Урлівська 40» за адресою: м. Київ, вул. Урлівська 40»;
«Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування в житловому будинку ЖБК «Зв’язківець» за адресою: м. Київ, просп. Героїв Сталінграда, 15Б»;
«Капітальний ремонт. Заміна вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування житлового будинку ОСББ «Клавдіївська 40В» за адресою: вул. Клавдіївська 40В, Святошинського району м. Києва»;
«Капітальний ремонт. Заміна вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування в житловому будинку ОСББ «Голего-12» за адресою: м. Київ, вул. Миколи Голего, 12»;
«Капітальний ремонт. Заміна дверей в місцях загального користування житлового будинку ЖБК «Вагоноремонтник-1» за адресою: вул. Райдужна, 3, Дніпровського району м. Києва»
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 15.07.2023. Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%.
Закупівля проводиться з використанням електроннної системи закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель шляхом здійснення закупівель у порядку визначеному згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі»(Інструкція, затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 роботи
Капітальний ремонт. Заміна вікон на енергозберігаючі та дверей в місцях загального користування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, м. Київ, м.Київ, ОСББ «Урлівська 40» вул. Урлівська, 40, ЖБК «Зв’язківець» вул. Героїв Сталінграду, 15Б, ОСББ «Клавдіївська 40В» вул. Клавдіївська, 40В, ОСББ «Голего-12» вул. Миколи Голего, 12, ЖБК «Вагоноремонтник-1» вул. Райдужна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Заходи з енергозбереження здійснюються з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №590 (із змінами) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс). Після фактичного надходження коштів на рахунок підприємства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).
Форма підтвердження: документ
Назва документу: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору.
Вимоги до документу: Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
25 квітня 2023 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2023 17:31
Додаток 3 - вимоги.doc
25 квітня 2023 17:31
Оголошення.doc
25 квітня 2023 17:31
Інструкція учасника БМР.doc
25 квітня 2023 17:31
Додаток 2 - технічні вимоги.doc
25 квітня 2023 17:31
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА БМР Word.doc
25 квітня 2023 17:31
Додаток 1-перелік об'єктів-обсяги.doc
25 квітня 2023 17:31
Додаток 4 (проект договору).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 1 021 424,00
UAH з ПДВ
1 021 424,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 травня 2023 16:46
Електронний підпис
09 травня 2023 09:50
Електронний підпис
09 травня 2023 09:49
Смоловик ПБ.pdf
09 травня 2023 09:49
Смоловик ОП.pdf
04 травня 2023 10:07
Електронний підпис
04 травня 2023 10:06
1. Цінова пропозиція.pdf
04 травня 2023 10:06
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
04 травня 2023 10:06
2.4. Довідка довкілля.pdf
04 травня 2023 10:06
3.10.1. Довіреність КБВ.pdf
04 травня 2023 10:06
3.6.3. Дозвіл механізми.pdf
04 травня 2023 10:06
3.6.4. Дозвіл люльки.pdf
04 травня 2023 10:06
3.11.1. Поясн. св.ПДВ, ЄП.pdf
04 травня 2023 10:06
3.16. Проєкт договору.pdf
04 травня 2023 10:06
3.15. Гарантійний РФ,РБ.pdf
04 травня 2023 10:06
2.1. Гарантія 10 років.pdf
04 травня 2023 10:06
3.10.9.1. Опис СтатутЦБ2020.pdf
04 травня 2023 10:06
3.13. Гарантійний ДКСУ.pdf
04 травня 2023 10:06
3.10. Витяг ЄДР ЦБ 05.04.23.pdf
04 травня 2023 10:06
3.3.1. Витяг ОСВ.pdf
04 травня 2023 10:06
3.3. Довідка МТБ.pdf
04 травня 2023 10:06
3.2.1. Договір НАУ корп.11.pdf
04 травня 2023 10:06
3.4. Довідка працівники.pdf
04 травня 2023 10:06
3.2.2. Договір НАУ корп. 2.pdf
04 травня 2023 10:06
Сертифікати All.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
Переможець 1 021 424,00
UAH з ПДВ
10 травня 2023 09:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2023 19:08

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" у своїй пропозиції: - не надав копію дійсного посвідчення з охорони праці на інженера з охорони праці Смоловика Валерія Григоровича із зазначенням у посвідченні назви підприємства, в якому він працевлаштований, відповідно до вимог п.п.1 п.4 Додатку 3 до оголошення Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати копію дійсного посвідчення з охорони праці на інженера з охорони праці Смоловика Валерія Григоровича із зазначенням у посвідченні назви підприємства, в якому він працевлаштований, відповідно до вимог п.п.1 п.4 Додатку 3 до оголошенн У разі, якщо учасник не усунув виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник вимушений буде відхилити тендерну пропозицію відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.

Документи

10 травня 2023 09:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2023 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
1 021 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2023 09:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 18:11
Електронний підпис укладений
24 травня 2023 16:26
Договір № 43-Г-БМ-70х30 від 24.05.2023_вікна_двері_Центра Буд_5 об.-Урлів.40,Звязків.,Клавдїв.40,Голего-12,Вагонорем-1.pdf укладений
24 травня 2023 14:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 927 904,90
UAH (в тому числі ПДВ 154 650,82 UAH)