Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства: відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2023-04-21-010006-a ● 7e34106b8272462799ceba93079ff401
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Вебсайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8 |
Контактна особа: |
Юлія Кушнерик +380678239718 kushneryk.yu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2023 23:50 |
Початок аукціону: | 03 травня 2023 23:50 |
Очікувана вартість: | 830 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії скріпленого КЕП/ЕЦП банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 8 000,00 грн. (вісім тисяч грн 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку гаранта. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням відхиляються Замовником. Реквізити Замовника: ЄДРПОУ 23357437 р/р UA073204780000026008924444218 в ПАТ АБ «УКРАГАЗБАНК» МФО 320478 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту інфраструктури у сфері дорожнього господарства: відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки пластиком та скляними кульками по м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, по м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2023 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2023 12:58 |
Тендерна документація (нова редакція) .docx | |
28 квітня 2023 12:58 |
Перелік змін до ТД від 28.04.2023.docx | |
21 квітня 2023 15:51 |
Проект договору.docx |
28 квітня 2023 12:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 квітня 2023 12:58 |
Тендерна документація (нова редакція) .docx
|
|||
28 квітня 2023 12:58 |
Перелік змін до ТД від 28.04.2023.docx
|
|||
21 квітня 2023 15:51 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо п.44 Особливостей
Дата подання: 26 квітня 2023 10:14
Дата відповіді: 28 квітня 2023 13:04
В п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 44 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством Розділ 3 . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно абзацу 14 пункту 44 Особливостей.» Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до п.44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування : Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.»
Подання ніяких додаткових документів відповідно до п.44 Особливостей Замовник не повинен вимагати в учасника та переможця закупівлі. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
Розглянувши Ваше запитання, оприлюднене на електронному майданчику від 26.04.2023 о 10:14 повідомляємо:
Відповідно до пункту 1 Розділу 1. тендерної документації Тендерна документація розроблена на виконання вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Зазначена Вами у запитанні невідповідність щодо подання додаткових документів відповідно до п.44 Особливостей наразі вже виправлена шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розглянувши Ваше запитання, оприлюднене на електронному майданчику від 26.04.2023 о 10:14 повідомляємо:
Відповідно до пункту 1 Розділу 1. тендерної документації Тендерна документація розроблена на виконання вимог та положень Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Зазначена Вами у запитанні невідповідність щодо подання додаткових документів відповідно до п.44 Особливостей наразі вже виправлена шляхом внесення змін до тендерної документації.
Тендерна документація
Дата подання: 28 квітня 2023 15:16
Дата відповіді: 01 травня 2023 17:03
У додатку 5 тендерної документації в таблиці обсягів по нанесенню дорожньої розмітки не зазначена ширина ліній розмітки 1.1-1.11 , що не дає змоги розрахувати ціну тендерної пропозиції . Просимо Вас внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник під час складання технічного завдання зазначив загальні вимоги до розмітки. Зокрема, в Україні існують державні стандарти щодо виду та розмірів дорожньої розмітки, всі ці нормативні документи зазначені в технічному завданні, а саме: ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови.», СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості», РВ.3.2-218-21476215-663:2006 «Рекомендації з вибору оптимальних матеріалів для розмітки доріг», РВ.2.3-03450778-851:2015 «Рекомендації щодо видалення елементів горизонтальної дорожньої розмітки», ДСТУ 3587-22 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану». Вимоги визначені в цих документах вичерпні та їх достатньо для прорахунку вартості пропозиції.
Враховуючи поставлене Вами запитання, Замовник наголошує, що учасник закупівлі повинен мати досвід надання послуг аналогічних предмету закупівлі, а тому відповідно мати кваліфікацію і відповідні знання щодо вимог законодавства України по нанесенню дорожньої розмітки. Будь ласка, перед поданням пропозиції впевніться, що кваліфікація працівників є достатньою.
Враховуючи поставлене Вами запитання, Замовник наголошує, що учасник закупівлі повинен мати досвід надання послуг аналогічних предмету закупівлі, а тому відповідно мати кваліфікацію і відповідні знання щодо вимог законодавства України по нанесенню дорожньої розмітки. Будь ласка, перед поданням пропозиції впевніться, що кваліфікація працівників є достатньою.
Тендерна документація
Дата подання: 29 квітня 2023 18:38
Дата відповіді: 01 травня 2023 17:03
В пункті 7 Додатку №5 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ зазначено:
Спосіб нанесення горизонтальної дорожньої розмітки
- для розмітки типу 1.12 – 1.30 - стохастична (агломератна) або гладка розмітка, що наноситься товщиною 2-3 мм.
Горизонтальна дорожня розмітка наноситься товщиною 2-3 мм з витратою пластика згідно з нормами зазначеними СОУ 42.1-37641918-095:2012. Горизонтальна дорожня розмітка має налічувати світловідбиваючі кульки.
Та прикріплено фото зразок нанесення стохастичної (агломератної) розмітки.
Не зрозуміло, стохастична (агломератна) чи гладка розмітка повинна бути нанесена?
Якщо стохастична (агломератна), то розрахунок вартості нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком на покриття автомобільних доріг повинен проводитись з врахуванням норм витрат матеріалів відповідно до «Ресурсних елементних кошторисних норм утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів», затверджених Наказом Мінжитлокомунгоспу України від 05.07.2007р. № 76 з відповідним коригуванням при визначенні вартості нанесення розмітки ліній шириною 10 см, або ліній 1.5, 1.6, 1.8 та 1.11, у яких згідно ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» змінено співвідношення штриха.
Якщо гладка розмітка (суцільним шаром пластику), то при розрахунку вартості нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком на покриття автомобільних доріг повинен проводитись з урахуванням норм витрат матеріалів відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг». Згідно СОУ 42.1-37641918-095:2012 в пункті 4.9.1 передбачено нанесення поздовжньої горизонтальної розмітки (1.1-1.11) з товщиною шару 3,0 мм на нове асфальтобетонне або цементобетонне покриття та поверхневу обробку, а в пункті 4.9.2 товщина шару при влаштуванні розмітки 1.12, 1.14.1-1.14.3, 1.15 повинна складати 3,0 мм та передбачено нанесенння розмітки саме суцільним шаром пластику.
Норма витрат матеріалів при стохастичній (агломератній) чи гладкій розмітці суттєво відрізняється, що впливає на вартість ціни тердерної пропозиції.
Просимо внести зміни в тендерну докуме5ацію,зазначивши який саме спосіб нанесення горизонтальної дорожньої розмітки передбачена Тендерною документацією, стохастична (агломератна) чи гладка розмітка? З урахуванням яких саме ресурсних елементних кошторисних норм, необхідно проводити розрахунок вартості?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник під час складання технічного завдання зазначив загальні вимоги до розмітки. Зокрема, в Україні існують державні стандарти щодо виду та розмірів дорожньої розмітки, всі ці нормативні документи зазначені в технічному завданні, а саме: ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови.», СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості», РВ.3.2-218-21476215-663:2006 «Рекомендації з вибору оптимальних матеріалів для розмітки доріг», РВ.2.3-03450778-851:2015 «Рекомендації щодо видалення елементів горизонтальної дорожньої розмітки», ДСТУ 3587-22 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану». Вимоги визначені в цих документах вичерпні та їх достатньо для прорахунку вартості пропозиції.
Враховуючи поставлене Вами запитання, Замовник наголошує, що учасник закупівлі повинен мати досвід надання послуг аналогічних предмету закупівлі, а тому відповідно мати кваліфікацію і відповідні знання щодо вимог законодавства України по нанесенню дорожньої розмітки. Будь ласка, перед поданням пропозиції впевніться, що кваліфікація працівників є достатньою.
Враховуючи поставлене Вами запитання, Замовник наголошує, що учасник закупівлі повинен мати досвід надання послуг аналогічних предмету закупівлі, а тому відповідно мати кваліфікацію і відповідні знання щодо вимог законодавства України по нанесенню дорожньої розмітки. Будь ласка, перед поданням пропозиції впевніться, що кваліфікація працівників є достатньою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2023 23:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" |
754 620,00
UAH з ПДВ
|
754 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙБАТ" |
826 500,00
UAH з ПДВ
|
826 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛІР ПЛЮС" |
830 000,00
UAH з ПДВ
|
830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" #35884094 |
Відхилено |
754 620,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 14:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2023 17:27
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙБАТ" #36077701 |
Переможець |
826 500,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 15:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2023 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 12:09
|
Договір 159 від 05.06.2023.pdf | укладений |
05 червня 2023 12:07
|