Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з адміністрування програмного забезпечення КП "М.Е.Dос Звітність"
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2023-04-18-001397-a dc50e663bd62496d85f20609f17cc6d0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пальна Тетяна Володимирівна

+380968374028 yarm-rcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯРМОЛИНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЯРМОЛИНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38283239
Місцезнаходження: 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, вул. Шевченка, буд. 41
Контактна особа: Пальна Тетяна Володимирівна
+380968374028
yarm-rcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Послуги з адміністрування програмного забезпечення КП "М.Е.Dос Звітність"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з адміністрування програмного забезпечення КП "М.Е.Dос Звітність"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32100, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, вул. Шевченка, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

18 квітня 2023 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шуст Олена Петрівна
#281713760
Переможець 3 200,00
UAH
18 квітня 2023 10:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2023 14:09
Договір укладений
18 квітня 2023 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 200,00
UAH