Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 63120000-6 - Послуги зберігання та складування.Організація перевезень відправлень та комплекс інших послуг, пов'язаних із організацією перевезень відправлень
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2023-04-13-002455-a 7413b6ae05a24d77beca62a25e612726
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Вороніна

+380552224259 kionit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ХЕРСОНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ "СКІФІЯ")
Код ЄДРПОУ: 40020698
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Контактна особа: Олена Вороніна
+380552224259
kionit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63120000-6: Послуги зберігання та складування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація перевезень відправлень та комплекс інших послуг, пов'язаних із організацією перевезень відправлень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Перекопська,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 63120000-6 — Послуги зберігання та складування

Тендерна документація

13 квітня 2023 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ПОШТА"
#31316718
Переможець 7 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2023 10:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 14:18
Додаткова угода № 3.pdf укладений
18 грудня 2023 14:18
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 14:16
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою № 2 від 15.12.2023 року до Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень № 761573 від 10 квітня 2023 року, Сторони домовились внести наступні зміни, а саме: 1. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: 5.1. Загальна ціна цього Договору складається із вартості послуг, наданих Експедитором протягом строку дії Договору, та становить 6 931,66 грн. (шість тисяч дев’ятсот тридцять одна гривня 66 копійок) у т.ч. ПДВ 20 % - 1 155,28 грн. (одна тисяча сто п’ятдесят п’ять гривень 28 копійок). Оплата вартості наданих Експедитором послуг відбувається за чинними тарифами Експедитора на підставі акту наданих послуг шляхом перерахування Замовником на поточний рахунок Експедитора коштів у розмірі 100 % вартості наданих послуг упродовж 2 (двох) банківських днів з моменту погодження актів наданих послуг Експедитора. У випадку, якщо буде перевищена сума Договору, Замовник зобов'язується підписати додаткову угоду з Експедитором про зміну суми цього Договору
Номер договору про закупівлю: 761573
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 931,66
UAH (в тому числі ПДВ 1 155,28 UAH)
Причини розірвання договору: Додатковою угодою № 3 від 18.12.2023 року до Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень № 761573 від 10 квітня 2023 року, Сторони домовились достроково припинити дію Договору з 18.12.2023 року.