Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 33109 - Система стоматологічна рентгенівська інтраоральна пересувна, цифрова; 37635 - Інтраоральна універсальна стоматологічна рентгенівська система, аналогова)
Очікувана вартість
186 000,00 UAH
UA-2023-04-11-004927-a c49799e3aed84464b06a0a146822737f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рожанська Анастасія Леонідівна

+380444080035 ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01994037
Місцезнаходження: 03126, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3
Контактна особа: Рожанська Анастасія Леонідівна
+380444080035
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Обґрунтування здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами)(далі- Указ № 64/2022) термін дії воєнного стану встановлено до 20 травня 2023 року. Статтею 4 Указу № 64/2022 постановлено Кабінету Міністрів України невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII від 12.05.2015 року ( зі змінами) передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27 лютого 2014 року № 794-VII «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України у сфері національної безпеки та обороноздатності: здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. КНП «ДКЛ№ 4 Солом’янського району міста Києва» ВО КМР (КМДА) була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги в електронній системі закупівель за ідентифікатором: UA-2023-03-08-006747-a, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п. 48 Особливостей –«неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями», звіт про результати проведення закупівлі № UA-2023-03-08-006747-a. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1.Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2023-03-08-006747-a.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Апарат рентгенiвський дентальний GRANUM (портативний тип)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Академіка Стражеска, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2023
ДК 021:2015: 33111000-1 — Рентгенологічне обладнання
НК 024:2019: 33109 — Система стоматологічна рентгенівська інтраоральна пересувна, цифрова
1 штуки
Цифровий сенсор стоматологічної візуалізації, інтраоральний HDR-500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Академіка Стражеска, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2023
ДК 021:2015: 33111000-1 — Рентгенологічне обладнання
НК 024:2019: 37635 — Інтраоральна універсальна стоматологічна рентгенівська система, аналогова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 квітня 2023 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2023 12:16
Звіт.pdf
11 квітня 2023 12:16
Звіт про результати проведення закупівлі UA-2023-03-08-006747-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3053510458
Переможець 186 000,00
UAH
11 квітня 2023 12:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2023 15:48
Договір № 26, 11.04.2023 р. укладений
11 квітня 2023 12:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 186 000,00
UAH