Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації
Очікувана вартість
635 000,00 UAH
UA-2023-04-10-004573-a ● 3c775a48ed984df5b67b411d23eaed77
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний клінічний медичний реабілітаційний центр ветеранів війни та радіаційного захисту населення Вінницької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01982270 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стуса В., будинок 11 |
Контактна особа: |
Осадчук Анастасія +380432655204 zakup_drzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2023 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 635 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Василя Стуса, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: довідка «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Акт виконаних робіт (КБ-2) протягом 15 робочих днів після підписання таких актів та довідок. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2023 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2023 12:48 |
Додаток 1 до тендерної документації зі змінами.docx | |
11 квітня 2023 12:48 |
Додаток 2 до тендерної документації зі змінами.docx | |
11 квітня 2023 12:48 |
опис змін 11.04.docx | |
10 квітня 2023 15:00 |
опис змін.docx | |
10 квітня 2023 12:30 |
Тендерна документація.docx | |
10 квітня 2023 12:09 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc |
11 квітня 2023 12:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 квітня 2023 12:48 |
Додаток 1 до тендерної документації зі змінами.docx
|
|||||||||
11 квітня 2023 12:48 |
Додаток 2 до тендерної документації зі змінами.docx
|
|||||||||
11 квітня 2023 12:48 |
опис змін 11.04.docx
|
|||||||||
10 квітня 2023 15:00 |
опис змін.docx
|
|||||||||
10 квітня 2023 12:30 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
10 квітня 2023 12:09 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)
Дата подання: 10 квітня 2023 13:25
Дата відповіді: 10 квітня 2023 14:59
Шановний Замовнику, Ваша тд містить дискримінаційну вимогу, а саме , Ви вимагаєте Копія сертифікату, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Ми маємо такий сертифікат, але БІЛЬШ пізньї редакції, а саме ДСТУ ISO 9001:2018, що ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ НОРМАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. Прохання, ознайомтесь з практикою АМКУ з подібних питань. Вимога конкретного сертифікату вже давно визнана АМКУ як дискимінаційна. Внесіть будь-ласка зміни в документацію, та надайте можливість Учасникам, які отримали сертифікат новішої редакції прийняти Участь у торгах. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до АМКУ. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Ваше зауваження прийняте до уваги та внесено зміни до ТД
Проект з експертизой
Дата подання: 10 квітня 2023 16:27
Дата відповіді: 11 квітня 2023 12:50
Доброго дня.
В дефектних актах недостатньо інформації для корретного розрахунку пропозиції.
Наприклад, не зрозуміло яке обладнання має наувазі в дефектному акті №1, чи таке обладнання вже придбано Замовником і маються на увазі лише роботи:
1 Монтаж комплексу звукотехнiчної стацiонарної апаратури ВЕЛЛЕЗ комплект 1 === ЯКИЙ КОМПЛЕКС?
2 Перевiрка та настроювання пiдсилювача потужностi (ВЕЛЛЕЗ) підсил. 1 === ЯКИЙ ПІДСИЛЮВАЧ?
3 Перетворювач або блок живлення, що установлюється окремо БЖ 1230 шт. 1
4 Акумулятор одноелементний шт. 1
5 Гучномовець або звукова колонка у приміщенні шт. 82 - ЯКІ КОЛОНКИ МАЮТЬ БУТИ ВИКОРИСТАНІ?
6 Коробка абонентська шт. 82
7 Вимірювання опору шлейфа, опору ізоляції та омічної асиметрії на підсилювальній ділянці кола ділянка 6
8 Оброблення і вмикання кабелів [проводів] в апаратуру проводового мовлення, переріз до 6 мм2 кінців
І такі запитання виникають по всіх Дефектних Актах.
Надайте проект, або внесіть конкретику в запит.
Заздалегіть дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації, додано опис матеріалів та обладнання яке необхідне для встановлення
ІСО
Дата подання: 10 квітня 2023 16:48
Дата відповіді: 11 квітня 2023 12:50
Замовнику, Вами встановлена Вимога "Копія сертифікату, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги»" Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
Прохання, ознайомтесь з практикою АМКУ з подібних питань. Вимога конкретного сертифікату вже давно визнана АМКУ як дискимінаційна. Внесіть будь-ласка зміни в документацію, та надайте можливість
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше прохання задоволено
проектна документація
Дата подання: 11 квітня 2023 08:45
Дата відповіді: 11 квітня 2023 12:50
Шановний Замовнику, для прорахунку вартості робіт, надайте, будь ласка, проектну документацію зі специфікацією.
Відповідь: Шановний Учасник, так як предметом закупівлі є послуги проектна документація не виготовлялась
уточнення
Дата подання: 11 квітня 2023 14:52
Дата відповіді: 11 квітня 2023 16:23
Доброго дня, в ТД встановлена вимога "виконання аналогічного за предметом закупівлі договору укладеного у 2022-2023 рр.
Аналогічним вважається договір на закупівлю послуг з встановлення системи протипожежної сигналізації", уточніть, чи можуть учасники на підтвердження даної вимоги надати аналогічний договір за 2021 рік??
та чи можуть учасники надати аналогічний договір за аналогічним кодом ДК, а не саме за встановленням системи протипожежної сигналізації в предметі????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вже визначив вимоги на етапі підготовки до цієї закупівлі, і вказав що аналогічним вважається договір на закупівлю послуг з встановлення системи протипожежної сигналізації
документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби
Дата подання: 11 квітня 2023 16:36
Дата відповіді: 11 квітня 2023 16:43
Умовами ТД вимагається надання:
- Копія документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість – у разі, якщо Учасник є платником цього податку, якщо Учасник не є платником ПДВ – подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника.
Учасник не є платником ПДВ та має витяг з реєстру платників єдиного податку., отриманий у відповідності до чинного законодавства.
в умовах воєнного стану ДФС не маює можливості надати довідку на запит за формою, що не є шаблоном в електронному кабінеті платника податку, в тому числі про форму оподаткування.
Чи буде підставою для відхилення надання Учасником закупівлі витягу з Реєстру платників єдиного податку замість довідки
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не буде
Щодо врахування у кошторисних розрахунках коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами
Дата подання: 12 квітня 2023 10:47
Дата відповіді: 12 квітня 2023 12:08
Шановний Замовнику! Положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (п. 6.1.5.4, п. 6.2.12) передбачено врахування коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, які призначені для відшкодування збільшення вартості будівництва у процесі реалізації проекту будівництва. Чи необхідно включати витрати, пов’язані з інфляційними процесами до кошторисного розрахунку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Це тільки ваше рішення
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Дата подання: 12 квітня 2023 11:47
Дата відповіді: 12 квітня 2023 12:07
Хочемо наголосити Замовнику і Учаснику який в запитанні посилається на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що даний нормативно правовий акт скасований Скасований згідно з Наказом від 01.11.2021 № 281, https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0293858-13#Text
Відповідь: Дякуємо за підказку
Щодо предмету аналогічного договору
Дата подання: 13 квітня 2023 12:09
Дата відповіді: 13 квітня 2023 12:31
Додатком 1 до тендерної документації передбачено: «Аналогічним вважається договір на закупівлю послуг з встановлення системи протипожежної сигналізації». Питання: чи не буде помилкою та причиною для дискваліфікації у разі надання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору укладеного у 2022-2023 рр. за предметом «послуги з монтажу та встановлення приладів системи пожежної сигналізації та системи оповіщення людей про пожежу» або «послуги з установки системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Це не буде помилкою
Програмний комплект для розрахунків АВК
Дата подання: 13 квітня 2023 15:08
Дата відповіді: 14 квітня 2023 14:00
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо надати пояснення, що мається на увазі у наступній вимозі тендерної документації: "Кошторисна документація повинна бути складена в програмному комплексі АВК, який має рекомендації Мінрегіону до застосування." . Підкажіть яким саме листом Мінрегіону (№, дата) визначені такі рекомендації до програмного комплексу АВК? Пошук в інтернеті дав результати лише за 2008 рік, (26.12.2008 N 9/5-1279 ) був лист подібного змісту. Яка версія програмного комплекса АВК буде для Вас прийнятною в розрізі даної процедури закупівлі? Цікавить зокрема, версія АВК - 5 (3.8.2) чи не буде це приводом для відхилення прпозиції учасника?Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Лист від 26.12.2008 N 9/5-1279 чинний, ним і керуйтесь
Версія АВК 5
Версія АВК 5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЗАБУЖАНСЬКИЙ БОГДАН ІГОРОВИЧ |
398 990,00
UAH з ПДВ
|
398 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФЛОРІАН-Т" |
463 045,20
UAH з ПДВ
|
463 045,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИЗНЬ» |
486 080,88
UAH з ПДВ
|
486 080,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" |
534 000,00
UAH з ПДВ
|
534 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
544 981,00
UAH з ПДВ
|
544 981,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РЕЙДЕР" |
557 873,41
UAH з ПДВ
|
557 873,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мельніченко Іван Юрійович |
567 647,99
UAH з ПДВ
|
567 647,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ЗАБУЖАНСЬКИЙ БОГДАН ІГОРОВИЧ #3432511395 |
Переможець |
398 990,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 13:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2023 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 15:00
|
Договір №2240_122 від 01.05.23.pdf | укладений |
02 травня 2023 14:48
|