Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-консультаційні послуги (участь у семінарі «Кадри — 2023: призначення лікарняних по-новому, е-облік трудової діяльності, норматив осіб з інвалідністю, нові правила бронювання працівників, робота та відпочинок, прийняття та звільнення!») (за кодом ЄЗС ДК 021:2015 80520000-5 Навчальні засоби (80522000-9 Навчальні семінари)
Очікувана вартість
1 690,00 UAH
UA-2023-04-10-004107-a 348ee915cc2048d9a379b5f98bc883bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумаченко Яна Геннадіївна

+380506251133 tender_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38534056
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Студентська,19
Контактна особа: Чумаченко Яна Геннадіївна
+380506251133
tender_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Фактична адреса замовника: вул. Будівельників, буд. 23, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49089
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 людей
Ціна за одиницю: 1690UAH без ПДВ
Інформаційно-консультаційні послуги (участь у семінарі «Кадри — 2023: призначення лікарняних по-новому, е-облік трудової діяльності, норматив осіб з інвалідністю, нові правила бронювання працівників, робота та відпочинок, прийняття та звільнення!»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Дарницька, 11 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2023
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться протягом 10-ти календарних днів шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту надання послуг на умовах післяплати Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 квітня 2023 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Павлова Тетяна Дмитрівна
#1908802940
Переможець 1 690,00
UAH
10 квітня 2023 11:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
10 квітня 2023 11:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інформаційно-консультаційні послуги (участь у семінарі «Кадри — 2023: призначення лікарняних по-новому, е-облік трудової діяльності, норматив осіб з інвалідністю, нові правила бронювання працівників, робота та відпочинок, прийняття та звільнення!») 1 людей 1 690,00
UAH