Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання об'єктів благоустрою та озеленення, утримання парків, озер, річок на території Чернівецької міської територіальної громади
Очікувана вартість
32 113 505,00 UAH
UA-2023-04-07-001613-a 25f7576324a34f36b91ef5d93a54e005
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2023 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2023 00:00
Очікувана вартість: 32 113 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 321 135,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання об'єктів благоустрою та озеленення, утримання парків, озер, річок на території Чернівецької міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, територія Чернівецької міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 365 (триста шістдесят п’ять) календарних днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету міської територіальної громади на 2023 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2023 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 10:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-30-000001 ● 8865c85eaf5f46dda625290b059c164a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2023 09:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

29.06.2023 № 27-з

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 29 червня 2023 року № 27-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-04-07-001613-a від 07.04.2023 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-07 16:10:20

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з утримання об'єктів благоустрою та озеленення, утримання парків, озер, річок на території Чернівецької міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-07-001613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-11 11:06:18

Відповідь на запит ДАСУ

На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу публічної закупівлі за предметом «Послуги з утримання об'єктів благоустрою та озеленення, утримання парків, озер, річок на території Чернівецької міської територіальної громади» (номер закупівлі ID: UA-2023-04-07-001613-a присвоєний електронною системою закупівель) повідомляємо про наступне.
Розрахунок розміру бюджетного призначення на оплату послуг з утримання об’єктів благоустрою та озеленення, утримання парків, озер, річок на території Чернівецької міської територіальної громади здійснюється на підставі даних про соціальні стандарти, встановлені Законом України «Про державний бюджет України на 2023рік». Керуючись наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010р. №72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів» розраховуються затрати часу.
Для розрахунку очікуваних витрат на оплату праці використовується Галузева угода між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднанням організацій роботодавців «Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України» та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017-2021 роки (із змінами і доповненнями).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі встановлюються відповідно до Наказу від 10.04.2006р №105. «Про затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», Наказу від 23.09.2003р. №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», Правил благоустрою м. Чернівців, затверджених рішенням Чернівецької міської ради від 30.09.2020р. № 2417.
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu. (в полі пошуку необхідно ввести номер закупівлі - UA-2023-04-07-001613-a).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-12 17:00:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з утримання об'єктів благоустрою та озеленення, утримання парків, озер, річок на території Чернівецької міської територіальної громади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-07-001613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Вами оприлюднено Додатковий договір від 02.06.2023 № 1, яким внесені зміни щодо обсягів надання послуг. Чому Вами не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору від 26.04.2023 № 195?
2. Чому проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов?
3. Чому копія Балансу (форма №1) та копія Звіту про фінансові результати (форма №2) учасника «Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт» не містить підтвердження (відмітки, квитанції) про прийняття відповідними органами, до яких вони мали бути подані, відповідно до підпунктів 1.4.1 та 1.4.2 пункту 1.3. Додатку №3 тендерної документації?
4. Яким чином учасник підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, а саме озеленювачі – не менше 65 осіб, якщо у довідці від 18.04.2023 №01-03/309 та згідно наказів про прийняття на роботу та трудових книг надано тільки 60 осіб, а Мандабура Куліна Миколаївна, Дубець Олена Миколаївна, Попович Дмитро Миколайович, Руснак Іван Петрович, Довголіс Микола Георгійович, Шемберко Олександр Олександрович зазначені як робітники з благоустрою?
5. Чому Вами не відхилена пропозиція учасника «Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт», якщо ним не усунуто невідповідність щодо надання документів, які підтверджують повноваження Добрянської К.С. щодо підпису тендерної документації?

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-14 16:57:10

відповідь на запит ДАСУ

На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу публічної закупівлі за предметом «Послуги з утримання об'єктів благоустрою та озеленення, утримання парків, озер, річок на території Чернівецької міської територіальної громади» (номер закупівлі ID: UA-2023-04-07-001613-a присвоєний електронною системою закупівель) повідомляємо про наступне.
1. Щодо оприлюднення Додаткового договору від 02.06.2023 №1, яким внесені зміни щодо обсягів надання послуг, повідомлення про внесення змін до договору від 26.04.2023р. №195 було створено в системі та підписано електронним ключем, в зв’язку з технічними роботами на авторизованому електронному майданчику виникла помилка синхронізації з ЦБД, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю станом на сьогодні оприлюднено в електронній системі закупівель.
2. Проект договору, зазначений в додатку 4 до тендерної документації містить пункти 12.9.- 12.11., якими встановлено порядок змін умов договору.
3. Відповідно до умов тендерної документації Додатку 3. Учасником Чернівецьким міським комунальним виробничим трестом зеленого господарства та протизсувних робіт подано скан -копію Балансу (форма №1), та скан- копію Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) (форма №2) за 2022 рік яка була здана до органів Держстатистики з власноручними підписами керівника та головного бухгалтера та відтиском печатки. Як доказ, здавання звіту до ДПС надано наручно з центру обробки електронних звітів Держстатистики України квитанцію №2. Розбіжностей з паперовим варіантом, який наданий учасником процедури не встановлено.

4. Закупівля за предметом «Послуги з утримання об’єктів благоустрою та озеленення, утримання парків, озер, річок на території Чернівецької міської територіальної громади» містить в собі види робіт з утримання озер, річок. До таких видів робіт, згідно наданого до технічного завдання переліку робіт включено:
• очистка від сміття та наносів, пилу та бруду лотка;
• очистка уловлювачів від сміття та наносів;
• очищення берегів озера від сміття при великій забрудненості.
За класифікатором «робітник з благоустрою» повністю відповідає вимогам заявленим з технічному завданні та відповідно до посадової інструкції, розробленої на підприємстві, основною функцією робітника з благоустрою є надання послуг з утримання озер, річок, а до завдань і посадових обов’язків його відносяться такі види робіт як: очищення русел малих річок від сміття та наносів; очищення берегів від побутового сміття; поглиблення, розширення та спрямування русел малих річок; очистка уловлювачів від сміття та наносів; очищення берегів озера від сміття.
Враховуючи, вищевикладене повідомляємо, що до зазначених у технічному завданні видів робіт згідно класифікатора професій та посадових інструкцій відповідають саме робітники з благоустрою і при підготовці тендерної пропозиції було враховано, що для виконання даних видів робіт, Попович Дмитро Миколайович, Руснак Іван Петрович, Довголіс Микола Георгійович, Шемберко Олександр Олександрович відповідають вимогам зазначених в Додатку 3 тендерної документації.
5. На виконання вимоги замовника про усунення виявлених невідповідностей тендерна пропозиція Чернівецького міського комунального виробничого тресту зеленого господарства та протизсувних робіт була перепідписана шляхом накладання КЕП керуючою підприємством Дзюбою М. Документи, що підтверджують повноваження керівника, надано у складі тендерної пропозиції.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в суді
Дата публікації: 24 липня 2023
Номер відкриття провадження: 600/5369/23-а
Дата відкриття провадження: 07 серпня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт 32 113 505,00
UAH з ПДВ
32 113 505,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 квітня 2023 11:13
Електронний підпис
20 квітня 2023 11:12
Довідка юр.особа.pdf
20 квітня 2023 11:12
Довідка фіз.особа.pdf
20 квітня 2023 11:12
Відсутність підстав.PDF
20 квітня 2023 11:12
Витяг про несудимість.pdf
18 квітня 2023 16:03
Електронний підпис
18 квітня 2023 16:02
п.1.1.1. техніка.PDF
18 квітня 2023 16:02
п.1.2.1. працівники.PDF
14 квітня 2023 10:28
Електронний підпис
14 квітня 2023 10:27
п. 2.7..PDF
14 квітня 2023 10:27
п. 2.2..PDF
14 квітня 2023 10:27
п. 1.1..PDF
14 квітня 2023 10:27
права.pdf
14 квітня 2023 10:27
п. 2.1..pdf
14 квітня 2023 10:27
п. 1.2.1-1-70.pdf
14 квітня 2023 10:27
проект договору.pdf
14 квітня 2023 10:27
п. 2.8..PDF
14 квітня 2023 10:27
п. 1.2.1-132-152.pdf
14 квітня 2023 10:27
відсутність підстав.PDF
14 квітня 2023 10:27
п. 1.1.1..pdf
14 квітня 2023 10:27
інф.довідка.PDF
14 квітня 2023 10:27
п. 2.3..PDF
14 квітня 2023 10:27
п. 2.4..pdf
14 квітня 2023 10:27
п. 1.2.1-71-131.pdf
14 квітня 2023 10:27
п. 2.6..PDF
14 квітня 2023 10:27
податковий розрахунок.pdf
14 квітня 2023 10:27
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт
#05432767
Переможець 32 113 505,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2023 15:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2023 15:07

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ЧМКВ «Трест зеленого господарства та протизсувних робіт» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів., обладнання та устаткування тощо, де зазначено інформацію про наявність висоторіза HT-101, 2008р, а в наданій учасником Картці обліку основних засобів типової форми №ОЗ -8 03.2008 зазначено інвентарний № 10620130. 1.2. Невідповідність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не надано Інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для надання послуг згідно технічного завдання). 1.3. Невідповідність в учасника процедури закупівлі накладання КЕП/УЕП на всі документи тендерної пропозиції. На тендерну пропозицію накладено КЕП Добрянської К.С., однак у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують повноваження даної особи підписувати тендерну документацію. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої (их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.2.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1 розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2023 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт
#05432767
32 113 505,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 10:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 09:14
ДД4 утримання, озеленення.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 09:05
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2023 10:11
ДД 3 - утримання-озеленення.pdf зміни до договору
11 жовтня 2023 10:05
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2023 10:40
ДД 2 - озеленення.pdf зміни до договору
17 серпня 2023 10:34
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2023 17:33
ДД 1 - озеленення.pdf зміни до договору
02 червня 2023 15:48
Електронний підпис укладений
26 квітня 2023 10:30
Утримання об'єктів благоустрою.pdf укладений
26 квітня 2023 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №1 до договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункти 3.1 та 14 договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1Договору та Додаток №1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 28 190 523,58
UAH (в тому числі ПДВ 2 858 449,67 UAH)