Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 00153146 |
Місцезнаходження: | 64250, Україна , Харківська обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9 |
Контактна особа: |
Сергій Демченко +380675775883 serhii.demchenko@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2023 17:01 |
Очікувана вартість: | 4 888 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 888,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 08:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 08:34 |
ШГВ23Т-129 ТД Оновлена.docx | |
14 квітня 2023 08:34 |
ШГВ23Т-129 Зміни до ТД.docx | |
06 квітня 2023 14:06 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
06 квітня 2023 14:06 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 09.03.2023.xlsx | |
06 квітня 2023 14:06 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx |
14 квітня 2023 08:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2023 08:34 |
ШГВ23Т-129 ТД Оновлена.docx
|
|||
14 квітня 2023 08:34 |
ШГВ23Т-129 Зміни до ТД.docx
|
|||
06 квітня 2023 14:06 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
|||
06 квітня 2023 14:06 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 09.03.2023.xlsx
|
|||
06 квітня 2023 14:06 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-24-000014 ● aa3a566d68074455903ca1bc04927994
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2023 13:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.11.2023 № 40-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 24.11.2023 № 40-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-04-06-006860-a 06.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-24 13:54:54
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ШГВ23Т-129 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки 65х210 та 50х700 в асортименті)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-06-006860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Умовами пункту 8 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: «Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.»
У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СОЮЗЕНЕРГОМАШ» відповідного забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-28 11:03:03
Відповідь на запит від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
1. Відповідно до проведеного моніторингу було отримано 3 комерційні
пропозиції. Очікувана вартість була розрахована як мінімальне значення серед
отриманих цін.
Комерційні пропозиції та розрахунок, де до розгляду приймались комерційні
пропозиції додаються. (Додаток 1).
Очікувана вартість предмета закупівлі склала - 4 888 800,00 грн. з ПДВ.
Параметри закупівлі визначені відповідно до потреб, визначених
Замовником (Відділ планування та підготовки будівництва ГПУ
«Шебелинкагазвидобування».)
Обрані технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідають
вимогам та стандартам до запірної арматури яка експлуатується на підприємстві
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з врахуванням
наявної потреби для підключення нових свердловин та будівництва установок
комплексної підготовки газу, саме з такими технічними та якісними
характеристиками.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням діючого законодавства.
Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є
необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства
та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. Відповідно до умов документації процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВОВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СОЮЗЕНЕРГОМАШ» надало забезпечення
виконання договору про закупівлю. (Додаток 2)
Додаток: 1. очікувана вартість та комерційні пропзиції - на 10 арк. в 1 прим.
2. банківська гарантія забезпечення договору № 33315 на 1 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-2
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ФАРТ" |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD." |
2 887 740,60
UAH з ПДВ
|
2 887 740,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОТОРПРОЕКТ" |
3 698 000,00
UAH з ПДВ
|
3 698 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" |
4 106 592,00
UAH з ПДВ
|
4 106 592,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ФАРТ" #39176278 |
Відхилено |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2023 13:33
|
ТОВ "SHANGHAI TAITO INTERNATIONAL TRADING CO., LTD." #91310112MA7B2C6D8N |
Відхилено |
2 887 740,60
UAH з ПДВ
|
11 травня 2023 11:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОТОРПРОЕКТ" #40279609 |
Відхилено |
3 698 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2023 10:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" #43391055 |
Переможець |
4 106 592,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 11:25
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 червня 2023 11:25
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СОЮЗЕНЕРГОМАШ" #43391055 |
4 106 592,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2024 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 16:04
|
Договір №23-129 від 20.06.2023р.pdf | укладений |
22 червня 2023 15:37
|