Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярських товарів
Очікувана вартість
7 470,00 UAH
UA-2023-04-05-005406-a 17ffa9227eda46dc87a84dc0177ad9d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябий Андрій Юрійович

0987835179 ryabenkiy198012@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІЩАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04377581
Місцезнаходження: 66110, Україна , Одеська обл., Подільський р-н, село Піщана, вул.Приходько Василя гвардії майора, будинок 7
Контактна особа: Рябий Андрій Юрійович
0987835179
ryabenkiy198012@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Папір А4 пачка 500л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 упаковка
Файл конверт А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штуки
Папка справа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 штуки
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 штуки
папір для нотаток 900 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

05 квітня 2023 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Касапов Дмитро Іванович
#2776212654
Переможець 7 470,00
UAH
05 квітня 2023 12:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 12:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 пачка 500л 25 штуки 240,00
UAH
Файл конверт А4 10 упаковка 100,00
UAH
Папка справа 50 штуки 7,00
UAH
Папір для нотаток 1 штуки 30,00
UAH
папір для нотаток 900 арк 1 штуки 90,00
UAH