Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олеський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 22341233 |
Вебсайт: | https://o-licey.weblium.site/ |
Місцезнаходження: | 80533, Україна , Львівська обл., смт Олесько, вул. Валова, буд. 9 |
Контактна особа: |
Мар'яна Лабунська +380326425150 olesko_licey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2023 18:30 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2023 18:31 |
Очікувана вартість: | 5 026 147,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 130,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2023 18:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2023 18:33 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx | |
04 квітня 2023 18:33 |
Тендерна_документація.docx | |
04 квітня 2023 18:33 |
Додаток _4 Проект договору.docx | |
04 квітня 2023 18:33 |
Додаток _1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
04 квітня 2023 18:33 |
Додаток_2 Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17.docx | |
04 квітня 2023 18:33 |
Додаток _6 Інформація про субпідрядників.doc | |
04 квітня 2023 18:33 |
Додаток_ 5 цінова пропозиція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000031 ● 7d4b3fbd165d4680a1b08c0a1f1d0a14
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 3
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2024 № 3.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-04-011753-a, 04.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 16:16:10
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-04-04-011753-a, яка проводилась Олеським професійним ліцеєм
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У тендерній документації Замовника (частина 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю») зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
Крім того відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Просимо надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 10:24:30
Про надання пояснення щодо закупівлі UA-2023-04-04-011753-a
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю (UA- М-2024-01-10-000031) щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі гуртожитку Олеського професійного ліцею по вул. Валова, 9 в смт. Олесько Золочівського району Львівської області» (UA-2023-04-04-011753-a), на наступні питання:
1. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації та позитивного Експертного звіту № 1628/23 від 27.03.2023 р. щодо розгляду проєктної документації на будівництво «Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі гуртожитку Олеського професійного ліцею по вул. Валова 9 Золочівського району Львівської області». Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі грунтуються на основі проєктно-кошторисної документації та складені відповідно до потреб Олеського професійного ліцею та норм чинного законодавства
2. Сайт Олеського професійного ліцею за посиланням:
https://o-licey.weblium.site/publichna-informaciya
3. При укладенні договору переможцем тендеру було надано копії Наказу № 1/к від 21 червня 2019 року та Рішення № 1/2019 від 18.06.2021 року. Копії ліцензій чи документу дозвільного характеру не надавалося, оскільки, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» на види робіт згідно закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі гуртожитку Олеського професійного ліцею по вул. Валова, 9 в смт. Олесько Золочівського району Львівської області» отримання дозволу або ліцензії не передбачається.
Додатки:
1. Наказ № 1/к від 21 червня 2019 року (на 1 арк.).
2. Рішення № 1/2019 від 18.06.2019 року (на 1 арк.).
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (на 2 арк.)
4. Експертний звіт (позитивний) № 1628/23 від 27.03.2023 р. (на 1 арк.)
5. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (на 1 арк.)
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання норми настанов, викладених за результатами проведеного моніторингу, беремо до уваги встановлені порушення та повідомляємо про те, що із уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу для упередження в майбутньому допущення помилок при трактуванні законодавства України у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа прослухала вебінар, присвячений змінам у чинному законодавстві та опрацювала статті що стосуються правил формування оголошення про проведення ВТ, розгляду тендерних пропозицій та оприлюднення інформації про закупівлю від Групи компаній «Радник». Окрім цього, уповноважену особу в подальшому буде направлено на проходження навчання у сфері публічних закупівель, з метою недопущення в майбутньому подібних помилок.
2024-01-25 12:38:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0018/2024 пр |
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | №13/0018/2024 пз |
Дата відкриття провадження: | 29 лютого 2024 |
Документи:
26 квітня 2024 12:00
|
Електронний підпис |
28 лютого 2024 11:27
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 13/0019/2024пр |
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
28 лютого 2024 11:28
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2023 18:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" |
4 476 722,75
UAH з ПДВ
|
4 476 722,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РЕМ СЕРВІС" |
4 522 761,62
UAH з ПДВ
|
4 522 761,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТ-МОДУЛЬ" |
4 595 755,00
UAH з ПДВ
|
4 595 755,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ІНСТАЛ ГРУП" #40508910 |
Відхилено |
4 476 722,75
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 12:53
|
ПП "РЕМ СЕРВІС" #43066033 |
Переможець |
4 522 761,62
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2023 15:29
|
ДУ 2288.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 16:35
|
Договір підряду (1).pdf | укладений |
03 травня 2023 16:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі гуртожитку по вул. Валова 9 в смт. Олесько Золочівського району Львівської області | 1 | роботи |
4 522 761,62
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку №2 "Договірна ціна" |
Номер договору про закупівлю: | 27/05/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху будівлі гуртожитку по вул. Валова 9 в смт. Олесько Золочівського району Львівської області | 1 | роботи |
4 522 761,62
UAH
|