Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина дров'яна промислового використання. Тверда порода
Очікувана вартість
40 800,00 UAH
UA-2023-04-04-002753-a b2aa332ec3b44d3fa99a1ef0e3310fd6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тригуб Оксана Петрівна

+380673781684 lipov_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 квітня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Липовецький міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 37336813
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, вул.Пирогова,9
Контактна особа: Тригуб Оксана Петрівна
+380673781684
lipov_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 метри кубічні
Деревина дров'яна промислового використання. Тверда порода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова,9 та за адресами підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

04 квітня 2023 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИПОВЕЦЬКИЙ РАЙАГРОЛІС" ВІННИЦЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА" "ВІНОБЛАГРОЛІС"
#38344139
Переможець 40 800,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2023 10:43