Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за виконанням поточного ремонту в рамках предмету закупівлі: Поточний ремонт внутрішньої огорожі території складу РАО військової частини А4267, в/м №1, м.Коломия; код 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
12 961,70 UAH
UA-2023-03-31-007554-a ec69d93a20b247ff966a222c34f09f97
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення технічного нагляду за виконанням поточного ремонту в рамках предмету закупівлі: Поточний ремонт внутрішньої огорожі території складу РАО військової частини А4267, в/м №1, м.Коломия
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2023  —  30 травня 2023
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

31 березня 2023 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАЛІЙЧУК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ
#2461019017
Переможець 12 961,70
UAH
31 березня 2023 16:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2023 16:56
Додаткова угода 258.pdf зміни до договору
01 червня 2023 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зменшенням виконання будівельних робіт Сторони домовились викласти пункт 3.1. Договору в новій редакції: «Вартість виконання технічного нагляду згідно предмета Договору встановлюється за згодою Сторін відповідно до Розрахунку договірної ціни виконання робіт (надання послуг) зі здійснення технічного нагляду, але не більше 1,5 % від вартості виконаних робіт від підсумку розділів 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (згідно настанови затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» розділу 10 «Утримання служби замовника») і становить: 12 262,91 грн. (дванадцять тисяч двісті шістдесят дві грн. 91 коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 258
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML