Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Новоукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04055127 |
Вебсайт: | http://nu-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 27100, Україна , Кіровоградська обл., м.Новоукраїнка, вул.Покровська,70 |
Контактна особа: |
Володимир Васін +380680680875 tendernu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2023 15:01 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 16:01 |
Додаток 5.docx | |
31 березня 2023 16:01 |
Додаток 3.docx | |
31 березня 2023 16:01 |
ТД ВТ 4523 -розмітка.docx | |
31 березня 2023 16:01 |
Додаток 4 Договір проект.docx | |
31 березня 2023 16:01 |
Додаток 2.docx | |
31 березня 2023 16:01 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-03-000010 ● 75a5553b14cf4b5595bdda418a9de7e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2023 № 32-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 02.05.2023 № 32-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-03-31-007233-a 31.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-04 13:25:49
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Відновлення або нанесення нової дорожньої розмітки у м. Новоукраїнка», код ДК 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-31-007233-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-09 14:55:51
Відповідь
На ваш запит повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі наступних документів:
розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі;
пропозиції;
дефектні акти з площею за минулі роки
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі нормативних документів зазначених у Додатку 3.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що на власному сайті дана інформація не розміщується.
Розміщення вищезазначеної інформації відповідно до п.4 ПКМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів" для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-04 13:41:49
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Відновлення або нанесення нової дорожньої розмітки у м. Новоукраїнка», код ДК 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-31-007233-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником товариством з обмеженою відповідальністю «Фоксроад» (далі – ТОВ «Фоксроад», в електронній системі закупівель?
Відповідно до пункту 44 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, якщо невідповідність виявлено на виконання вимог технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі, то виправляти можна помилки, які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Так, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2023 № 49 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фоксроад» відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме, сертифікат відповідності на фарбу від 08.06.2022 № 000564, наданий учасником у складі тендерної пропозиції, скасований.
Оскільки виправлення вказаної невідповідності (помилки) в документі для підтвердження якості фарби для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником ТОВ «Фоксроад» у складі тендерної пропозиції, Замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення вказаної невідповідності в електронній системі закупівель. Натомість, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фоксроад» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі тендерної документації, чим не дотримано вимоги пункту 40 Особливостей.
2. З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Дорсервіс Україна» (далі – ТОВ «Дорсервіс Україна») згідно з вимогами підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону?
Так, згідно додатка 1 «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону» пункту 1 (далі – Додаток 1 пункт 1) тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення виконання вимог зазначених у технічному завданні обов`язкова наявність наступної матеріально-технічної бази: маркувальна машина розпилювач – не менше 1-ї одиниці, вантажний автомобіль – не менше 1-ї одиниці, транспортний засіб з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 одиниць – не менше 1-ї одиниці.
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «Дорсервіс Україна» надано інформаційну довідку від 07.04.2023 № 1 про наявність техніки та обладнання, де зазначено, зокрема, транспортний засіб – автомобіль ГАЗ 33023, який відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХХ 965722, наданого учасником ТОВ «Дорсервіс Україна» у складі тендерної пропозиції, є вантажним бортовим малотоннажним автомобілем.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорсервіс Україна» відсутні документи, що підтверджують обов`язкову наявність в учасника транспортного засобу з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 одиниць – не менше 1-ї одиниці, що не відповідає вимогам Додатка 1 пункту 1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-09 15:00:51
Відповідь
На ваш запит повідомляємо наступне:
1. Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо невідповідність виявлено на виконання вимог технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі, то виправляти можна помилки, які не призводять до зміни предмета закупівлі, у фактично наданих документах, що стосуються технічних та якісних характеристик товарів або послуг, які застосовуються у предметі закупівлі (виправляються цифри або інші параметри, модель, марка які відповідають фізичному предмету).
У даному випадку учасник завантажив недійсний сертифікат відповідності на фарбу від 08.06.2022 № 000564 у якому не має права будь що виправляти чи корегувати як виправлення.
Документ на склокульки не наданий взагалі.
Ненадання цих документів є відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Вказані невідповідності, на які 24 години на виправлення невідповідностей не надається, є підставою для відхилення відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Такої ж думки дотримується Колегія АМКУ у своїх рішеннях:
Рішення № 1543-р/пк-пз від 09.02.2023 за скаргою № UA-2022-12-16-010508-a.c2;
Рішення № 2069-р/пк-пз від 22.02.2023 за скаргою № UA-2023-01-17-007994-a.b2;
Рішення від 01.02.2023 № 1142-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-01-10-006876-a;
Рішення від 22.12.2022 № 7657-р/пк-пз, закупівля № UA-2022-11-29-005182-a
Учасник закупівлі має право оскаржити рішення Замовника з яким він не погоджується в органі оскарження в терміни встановлені законодавством.
Станом на 21.04.2023 р. жодне рішення Замовника Учасником не оскаржене – це означає, що Учасник погодився з правомірним рішенням Замовника.
2. Згідно додатка 1 «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону» пункту 1 (далі – Додаток 1 пункт 1) тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення виконання вимог зазначених у технічному завданні обов`язкова наявність наступної матеріально-технічної бази: маркувальна машина розпилювач – не менше 1-ї одиниці, вантажний автомобіль – не менше 1-ї одиниці, транспортний засіб з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 одиниць – не менше 1-ї одиниці. На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «Дорсервіс Україна» надано інформаційну довідку від 07.04.2023 № 1 про наявність техніки та обладнання, де зазначено, зокрема, транспортний засіб – автомобіль ГАЗ 33023, який відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХХ 965722, наданого учасником ТОВ «Дорсервіс Україна» у складі тендерної пропозиції, є вантажним автомобілем з наявними технічними характеристиками.
Відповідно до технічних характеристик автомобіля ГАЗ 33023 – це транспортний засіб з кількістю сидячих місць (з місцем водія) яка становить 5+1.
Надана інформація цілком підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону та Додатку 1 пункт 1 тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо виконання зобов'язання від 17.05.2023р. повідомляємо наступне: 1. При оголошенні висновку вами не враховано відповіді, надані 09.05.2023р., щодо встановлених, на вашу думку, порушень вимог пунктів 3 та 40, підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), де надавалися детальні роз'яснення. Рішення УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ в цій частині ґрунтується виключно на суб`єктивних висновках посадової особи контролюючого органу та не відповідають дійсності. Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо невідповідність виявлено на виконання вимог технічних та якісних характеристик до предмета закупівлі, то виправляти можна помилки, які не призводять до зміни предмета закупівлі, у фактично наданих документах, що стосуються технічних та якісних характеристик товарів або послуг, які застосовуються у предметі закупівлі (виправляються цифри або інші параметри, модель, марка які відповідають фізичному предмету). У даному випадку учасник завантажив недійсний сертифікат відповідності на фарбу від 08.06.2022 № 000564 у якому не має права будь що виправляти чи корегувати як виправлення. Документ, що підтверджує якість склокульок, не наданий взагалі. Ненадання цих документів є відсутністю інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, та не підлягає виправленню, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам тендерної документації не вбачається можливим. У даному випадку якість надання послуг за предметом закупівлі, відповідно до технічних вимог, цілком залежить від якості застосованих матеріалів та обладнання. Вказані невідповідності, на які 24 години на виправлення невідповідностей не надається, є підставою для відхилення відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Такої ж думки дотримується Колегія АМКУ у своїх рішеннях: Рішення № 1543-р/пк-пз від 09.02.2023 за скаргою № UA-2022-12-16-010508-a.c2; Рішення № 2069-р/пк-пз від 22.02.2023 за скаргою № UA-2023-01-17-007994-a.b2; Рішення від 01.02.2023 № 1142-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-01-10-006876-a; Рішення від 22.12.2022 № 7657-р/пк-пз, закупівля № UA-2022-11-29-005182-a Після оголошення закупівлі учасники мають право звернутися до замовника за уточненнями, роз'ясненням незрозумілих для них вимог, зазначених у тендерній документації. У період з 31.03.2023 16:01 – по 08.04.2023 15:00 учасники за уточненнями, роз'ясненнями не зверталися. Таким чином, учасникам були зрозумілі усі вимоги зазначені у тендерній документації. Учасник закупівлі має право оскаржити рішення Замовника, з яким він не погоджується, в органі оскарження в терміни встановлені законодавством. Станом на 21.04.2023 р. жодне рішення Замовника Учасником не оскаржене – це означає, що Учасник погодився з правомірним рішенням Замовника. Згідно пункту 1 Додатка 1 тендерної документації «Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону» (далі – Додаток 1 пункт 1) передбачено, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення виконання вимог зазначених у технічному завданні обов`язкова наявність наступної матеріально-технічної бази: маркувальна машина розпилювач – не менше 1-ї одиниці, вантажний автомобіль – не менше 1-ї одиниці, транспортний засіб з кількістю сидячих місць (з місцем водія) не менше 5 одиниць – не менше 1-ї одиниці. На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «Дорсервіс Україна» надано інформаційну довідку від 07.04.2023 № 1 про наявність техніки та обладнання, де зазначено, зокрема, транспортний засіб – автомобіль ГАЗ 33023, який відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХХ 965722, наданого учасником ТОВ «Дорсервіс Україна» у складі тендерної пропозиції, є вантажним автомобілем з наявними технічними характеристиками. Відповідно до технічних характеристик автомобіля ГАЗ 33023 – це вантажний транспортний засіб з кількістю сидячих місць (з місцем водія) яка становить 5+1. Надана інформація цілком підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону та Додатку 1 пункт 1 тендерної документації. Відтак вимогу здійснити заходи щодо усунення встановлених, на вашу думку, порушень вимог пунктів 3 та 40, підпункту 1 пункту 41 Особливостей, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору вважаємо безпідставною. Також зауважуємо, що договір на 83% його вартості виконаний. Наголошуємо, що нормами ст.188 Господарського кодексу України та ст.651 Цивільного кодексу України передбачено, що правовідносини щодо розірвання договору шляхом укладення відповідної додаткової угоди повинні ґрунтуватися лише на взаємній згоді сторін і жодною нормою не передбачено розірвання договору за примусом контролюючого органу, як суб’єкта владних повноважень. Усунення виявлених на думку органів моніторингу порушень шляхом розірвання договору призведе до порушення прав та інтересів третьої особи – Виконавця (постачальника), що призведе до негативних наслідків для Замовника. Чинним законодавством України, в тому числі ЗУ «Про основні засади здійснення фінансового контролю» не встановлено право вимагати розірвання договорів укладених в рамках публічних закупівель. 2 Заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710 здійснені. Обгрунтування на сайті розміщене. Ознайомитися з інформацією можна за посиланням: https://novoukr-otg.gov.ua/news/1684475358/
2023-05-23 10:00:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (інші порушення)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФОКСРОАД |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
238 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРСЕРВІС УКРАЇНА" |
259 000,00
UAH з ПДВ
|
259 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФОКСРОАД #44575210 |
Відхилено |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 13:14
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРСЕРВІС УКРАЇНА" #40750306 |
Переможець |
259 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:20
|
Ду 1 до договору 117.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 13:36
|
117 ТОВ Дорсервіс Україна.pdf | укладений |
21 квітня 2023 13:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |