Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЧОРНОМОРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "БЕЙКУШ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166757 |
Місцезнаходження: | 57515, Україна , Миколаївська обл., Очаківський район, село Чорноморка, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА, будинок 124 |
Контактна особа: |
Олена Данилова +380666991408 uo04377184@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 23:00 |
Очікувана вартість: | 1 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 14:00 |
Оголошення.docx | |
31 березня 2023 14:00 |
Тендерна документація.docx | |
31 березня 2023 14:00 |
Додаток 3.docx | |
31 березня 2023 14:00 |
Додаток 1.docx | |
31 березня 2023 14:00 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-25-000073 ● 6f3ed46c08fb40618785e8ea181e444a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2023 № 39-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.04.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.04.2023 № 39-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-03-31-005168-a 31.03.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-27 13:23:36
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Мінівен пасажирський 9 місць (ДК 021:2015: 34110000-1: Легкові автомобілі)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-02 10:56:00
Пояснення на запит
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувалося виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі закупівельних цін попередніх закупівель та цін, щодо яких проводиться державне регулювання.
Комунальне підприємство Чорноморської сільської ради «Бейкуш» не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються норми вказаного нормативно-правового акту, враховуючи що підприємство не є головним розпорядником бюджетних коштів, суб`єктом господарювання державного сектору економіки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не вбачає порушення вимог абзаців першого та другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, оскільки Учасником було підтверджено вимоги щодо технічної специфікації Додаток 2. Відносно сертифікату або технічного паспорту на підтвердження установленим вимогам, Замовником не було конткретно вказано саме як учасник має надати відповідні документи, на що Учасником було надано Гарантійний лист з приводу підтвердження установленим вимогам, а у вказаний термін було надано сертифікат відповідності.
2023-05-10 14:37:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОРТ-ОЛВІ" |
1 645 000,00
UAH з ПДВ
|
1 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОРТ-ОЛВІ" #39047892 |
Переможець |
1 645 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 13:42
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
17 квітня 2023 13:41
|