Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі центру соціальних служб для молоді під будівлю позашкільного навчального закладу по пр.Курчатова, 8 м. Нетішин Хмельницької області (коригування)
Очікувана вартість
40 140 375,00 UAH
UA-2023-03-31-003507-a 96bdb5d50b5f4f199cdd2c0a9ce59448
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Процишин Борис

30384291200 tkukbnmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40388924
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, місто Нетішин, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Процишин Борис
30384291200
tkukbnmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2023 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2023 18:00
Очікувана вартість: 40 140 375,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 701,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія або страхова гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі центру соціальних служб для молоді під будівлю позашкільного навчального закладу по пр.Курчатова, 8 м. Нетішин Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, Нетішин, проспект Героїв України, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2023  —  31 березня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 80 млн. гривень: 20%
Понад 40 млн. грн. до 80 млн. грн. включно: 10%
Понад 25 млн. грн. до 40 млн. грн. включно: 5%
До 25 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 35 працівників: 10%
Від 20 до 35 працівників включно: 5%
До 20 працівників включно: 0%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 31 березня 2023 12:00

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія або страхова гарантія

Сума забезпечення: 200000 UAH
06 квітня 2023 17:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2023 16:47
Перелік змін внесених в тендерну документацію.pdf
06 квітня 2023 16:47
Тендерна документація (нова редакція).pdf
06 квітня 2023 16:47
Оголошення (нова редакція).pdf
31 березня 2023 12:00
Додаток_1.docx
31 березня 2023 12:00
Додаток_2.pdf
31 березня 2023 12:00
Додаток_3.pdf
31 березня 2023 12:00
Додаток_5.pdf
31 березня 2023 12:00
Додаток_4.pdf
06 квітня 2023 17:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2023 15:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2023 12:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2023 16:47
Перелік змін внесених в тендерну документацію.pdf
06 квітня 2023 16:47
Тендерна документація (нова редакція).pdf
31 березня 2023 12:00
Тендерна документація.pdf
06 квітня 2023 16:47
Оголошення (нова редакція).pdf
31 березня 2023 12:00
Оголошення.pdf
31 березня 2023 12:00
Додаток_1.docx
31 березня 2023 12:00
Додаток_2.pdf
31 березня 2023 12:00
Додаток_3.pdf
31 березня 2023 12:00
Додаток_5.pdf
31 березня 2023 12:00
Додаток_4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні питання щодо вимог
Дата подання: 04 квітня 2023 20:08
Дата відповіді: 07 квітня 2023 18:05
Загальні запитання 1) Відповідно до вимог Оголошення та ТД Замовника, вимагається: «Також, Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію ліцензії або довідку видану ДСНС України з ліцензійного реєстру на виконання робіт протипожежного призначення на об’єктах з високим ступенем ризику (відповідно до ліцензійних вимог) щодо пожежної безпеки, що включає: - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей; - вогнезахисне оброблення (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання); - монтаж, технічне обслуговування систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні); - вогнезахисне просочування; - монтаж пристроїв блискавкозахисту;», зазначаємо, що така Вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію серед потенційних учасників. Відповідно до чинної Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (зі змінами, в редакції від 05.12.2020 року), затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Зокрема, відповідно до вказаного Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, відносяться: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Чинними Ліцензійними умовами щодо провадження господарської діяльності по виконанню робіт протипожежного призначення відсутній поділ на об'єкти по ступеням ризику щодо пожежної безпеки. Станом на сьогоднішній день в суб’єктів господарювання відсутня можливість щодо отримання Ліцензії – «на виконання робіт протипожежного призначення на об’єктах з високим ступенем ризику (відповідно до ліцензійних вимог) щодо пожежної безпеки», а отже відсутня можливість виконати Вашу дискримінаційну вимогу. Відповідно до Наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 29.09.2011 року №1037 (Рішення про Реєстрацію Наказу - Скасовано) – «Для провадження робіт та послуг, визначених у пунктах 2.1-2.3, 2.5, 2.11 розділу II цих Ліцензійних умов, у ліцензії разом з видом господарської діяльності (в повному обсязі або частково), на право провадження якого видається ліцензія, зазначаються ступені ризику об'єктів щодо пожежної безпеки (високий, середній, незначний), на яких такі роботи можуть виконуватися.». Рішення про державну реєстрацію Наказу скасовано на підставі Наказу Міністерства юстиції №420/5 ( v0420323-15 ) від 24.03.2015 року. Таким чином від Квітня 2015 року, у суб’єктів господарювання, які мають намір провадити господарську діяльність із виконання робіт протипожежного призначення відсутня можливість отримати таку ліцензію, саме – «на об'єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки», оскільки в Ліцензійних умовах, які були затвердженні пізніше відсутній поділ об'єктів на ступені ризику щодо пожежної безпеки. Зважаючи на вищевикладене, зазначаємо, що участь у Вашій закупівлі, зможуть взяти лише учасники, які отримували Ліцензію на провадження господарської діяльності із виконання робіт протипожежного призначення за Старими Ліцензійними умовами, тобто які діяли до 2015 року, суб’єкти господарювання, які отримували ліцензії на право провадження господарської по виконанню робіт протипожежного призначення за Новими та чинними Ліцензійними умовами, не матимуть змоги взяти участь у закупівлі. Отже, просимо – видалити дискримінаційну та таку, що обмежує конкуренцію серед потенційних учасників Вимогу, щодо подання у складі пропозиції Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, саме - «на об'єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки.». Окрім того, відповідно до чинного Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, в учасників відсутня можливість щодо отримання такої ліцензії, щодо: «- монтаж пристроїв блискавкозахисту», тощо. З урахуванням вищеописаного, просимо внести зміни до ТД Замовника, що стосуються вимог - наявності в учасників Ліцензії або довідки виданої ДСНС України з ліцензійного реєстру на виконання робіт протипожежного призначення, в частині опису робіт та послуг – у відповідності до чинних НПА України, в тому числі - постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 2) Відповідно до вимог Оголошення та ТД Замовника, вимагається: «Учаснику необхідно надати копії документів передбачених Постановою КМУ від 26.10.2011 №1107 з врахуванням змін внесених Постановою КМУ від 03.02.2021 №77 на право виконувати наступні види робіт: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зведення, монтаж і демонтаж будинків; - зварювальні та газополум’яні роботи; - зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним та інертним газом; - вантажопідіймальні крани; - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів; - верхолазні роботи; - роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях.», зазначаємо, що така Вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію серед потенційних учасників. Відповідно до чинної постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, якою затверджено «ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (зі змінами), Додатком №2Такого Переліку визначено перелік робіт підвищеної небезпеки, які потребують отримання Підрядниками, відповідних дозвільних документів (Дозволу/Декларації). Відповідно до такого Додатку Роботи поділені на дві Групи – Група А «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу», та Група Б «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці». Зазначаємо, що вид робіт «зведення, монтаж і демонтаж будинків» відсутній в обох групах, станом на сьогоднішній день, відсутня можливість щодо оформлення такого Дозволу/декларації, просимо відкоригувати такий пункт шляхом внесення до Тендерної документації зміни, та оновити таку редакцію виду робіт, в актуальній редакції, у відповідності до Постанови, а саме: пункт 23 Групи А: «23. Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.». Зазначаємо, що вид робіт «зварювальні та газополум’яні роботи», також викладено в редацкції іншій, ніж того вимагає Замовник, а саме: пункт 19 Групи Б - «19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.», а тому просимо відкоригувати такий пункт шляхом внесення до Тендерної документації зміни, та оновити таку редакцію виду робіт, в актуальній редакції, у відповідності до Постанови. Зазначаємо, що вид робіт «зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним та інертним газом» відсутній в обох групах, станом на сьогоднішній день, відсутня можливість щодо оформлення такого Дозволу/декларації, просимо відкоригувати такий пункт шляхом внесення до Тендерної документації зміни, та оновити таку редакцію виду робіт, в актуальній редакції, у відповідності до Постанови, а саме: Пункт 10 Групи А - «10. Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання.». Зазначаємо, що вид робіт «вантажопідіймальні крани», відсутній в обох групах, станом на сьогоднішній день, відсутня можливість щодо оформлення такого Дозволу/декларації, просимо відкоригувати такий пункт шляхом внесення до Тендерної документації, відповідних змін. 3) Відповідно до вимог Оголошення та ТД Замовника, вимагається: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у форм і Електронної банківської гарантії (далі банківська гарантія) з накладеним електронно цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі банк гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. - Страхової гарантії, виданої однією із зареєстрованих в Україні страхових компаній з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). », просимо Надати Роз’яснення, щодо того, яке саме забезпечення вимагається Замовника, чи одразу Два?? Оскільки відповідно до Оголошення Замовника, оприлюдненого на веб-порталі уповноваженого органу, вказується, що – «9) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір: 200 000 грн. 00 коп. (Двісті тисяч гривень 00 коп.); - вид: електронна банківська гарантія або страхова гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.». 4) Відповідно до вимог Оголошення та ТД Замовника, вимагається: підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, зокрема: «- робітників-будівельників – не менше 15 чол.; - робітників-електромонтажників – не менше 7 чол.; - інженерно-технічні працівники – не менше 5 чол.; - робітники, зайняті керуванням машин та механізмів – не менше 4 чол.», зазначаємо, що така Вимога є неприпустимою, особливо в умовах введеного в державі воєнного стану, зокрема, зазначаємо, що для прикладу нашого підприємства, половину працівників робітничого складу було мобілізовано до лав ЗСУ, відтак, змушені залучати відповідних працівників, осіб, по мірі можливості, в тому числі за договорами цивільно-правового характеру. Просимо надати обґрунтування та розрахунок, на підставі якого Замовником визначено, необхідну кількість працівників, для можливості виконання робіт, передбачених технічним завданням Замовника. Просимо надати можливість залучати до виконання робіт працівників які прийняті в 2023 році, в тому числі осіб за договорами цивільно-правового характеру, а тому вимагаємо виключити таку дискримінаційну умову, щодо кількісного складу робітників/працівників з умов ТД. 5) Відповідно до вимог Оголошення та ТД Замовника, вимагається: «Довідка в довільній формі з зазначенням аналогічних договорів, замовників, їх адресами та контактними телефонами, найменування предмету закупівлі, стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які виконанні в 2019 - 2022 роках, разом із копіями таких договорів в кількості не менше чотирьох на суму не менше 20 млн. грн. кожен на виконання робіт по новому будівництву, реконструкції, та хоча б два із них повинні відповідати коду закупівлі ДК 021:2015 454540004, та довідок форми КБ-3 по зазначених договорах.» зазначаємо, що така Вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію серед потенційних учасників. Просимо надати обґрунтування та розрахунок, на підставі якого Замовником визначено, необхідну кількість наявності аналогічних договорів, для можливості виконання робіт, передбачених технічним завданням Замовника. Чому не 1 договір на 40 млн? Чому не 3 по 10? Чому саме 4 по 20 ?? Чим це обґрунтовано? 6) Відповідно до вимог Оголошення та ТД Замовника, вимагається: Обсяг поставки (дохід) Учасника за 2022 рік має становити не менше 40 млн. грн., просимо взяти до уваги, що 2022 рік є роком, який, вважаємо, є безпрецедентним за всю історію України, оскільки, відповідні видатки Замовників, були значно зменшені, через, усім відому причину. Просимо видалити таку дискримінаційну вимогу Замовника, та надати можливість участі усім зацікавленим потенційним учасникам такої Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Зміни внесено в тендерну документацію.
2. Зміни внесено в тендерну документацію.
3. Частиною 1 статті 25 Закону передбачено що, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
У вимогах зазначених в Оголошенні та Тендерній документації передбачено, що тендерне забезпечення можливо надавати у вигляді електронної банківської гарантії або страхової гарантії, тобто одним із двох запропонованих варіантів.
4. Потреба об’єкту реконструкції в трудових ресурсах визначалася на основі трудовитрат передбачених Кошторисними нормами України. На підставі нормативно-розрахункових трудовитрат на обсяг робіт, зазначених у Додатку 2 до Тендерної документації, періоду виконання робіт з урахуванням середньомісячної тривалості робочого часу, і визначалася потреба в працівниках відповідної кваліфікації, зокрема, робітників-будівельникіів, робітників-електромонтажників і т.д.
5. Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Частинами 1 статті 5 Закону встановлено Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Частиною 5 статті 5 передбачено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Враховуючи вищенаведене замовником передбачено надання чотирьох аналогічних договорів за 2019-2022 роки (в розрахунку один договір за один рік, але не обов’язково по одному договору за кожен із вказаних років). З цією ж метою вартість виконання аналогічних договорів встановлена у розмірі хоча б половини очікуваної вартості закупівлі, що в свою чергу сприяє зростанню конкурентоздатності потенційних учасників.
6. Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій фінансової спроможності учасника у розмірі не більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі на підставі абзацу першого частини 3 статті 16 Закону.
На момент оголошення закупівлі ніяких рекомендацій щодо необхідності зменшення суми обсягу поставки (доходу) учасника для підтвердження фінансової спроможності у зв’язку із введенням воєнного стану на території України, від компетентних органів не надходило.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-28-000011 ● 48dfadd61c44450faf28aa521b253e08
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2024 14:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2024 № 61-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 28.08.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
14 UA-2023-03-31-003507-a 31.03.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-28 15:33:16

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Реконструкції будівлі центру соціальних служб для молоді під будівлю позашкільного навчального закладу по пр.Курчатова, 8 м. Нетішин Хмельницької області (коригування) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-31-003507-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема: Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених Додатком 2 до тендерної документації.
Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію, інвентарна картка обліку, балансова відомість, інвентаризаційна відомість, тощо). Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, то надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення (інформацію) яким чином учасник ТОВ "Атоммонтажсервіс" підтвердив наявність техніки, робота якої визначена в додатку 2 до тендерної документації, зокрема: автогрейдери, бульдозери (потужність 132кВт, 59кВт, 79кВт, агрегати фарбувальні високого тиску потужністю 1 кВт, 2 кВт/ з пневматичним розпилюванням, верстати трубонарізні, свердлильні, екскаватори на гусечному/пневмоколісному ходу, електростанції пересувні, трактори на гусеничному ходу тощо?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-30 14:25:16

Про надання пояснень (інформації, документів)

Розглянувши запит Управління Західного офісу Держаудитслужби України в Хмельницькій області в ході проведення моніторингу від 28.08.2024 UA-M-2024-08-28-000011 надається наступна інформація.
1. Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі центру соціальних служб для молоді під будівлю позашкільного навчального закладу по пр.Курчатова, 8 м. Нетішин Хмельницької області (коригування)» визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва проєктної документації по вищезазначеному об’єкту (додається). Даний зведений кошторисний розрахунок є частиною проєктної документації, яка пройшла експертизу відповідно до норм чинного законодавства України, на підтвердження чого надається експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво (додається). Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі інформації зазначеної в локальних кошторисах на будівельні роботи (додаються).
2. Відповідно до вимог зазначених у додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених Додатком 2 до тендерної документації.
Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
В додатку 2 до тендерної документації передбачені обсяги робіт та ресурсів, які необхідно виконати учаснику.
При цьому, в додатку 2 до тендерної документації не зазначається перелік механізмів, обладнання та автотранспорту для виконання передбачених проєктом робіт.
Тому конкретного переліку механізмів, обладнання та автотранспорту, які повинні бути залучені учасником для виконання певних робіт тендерною документацією не передбачено, і визначається на розсуд замовника.
В інформаційній довідці від 14.04.2023 №340/23 учасник ТОВ «Атоммонтажсервіс» зазначив перелік наявного (та за необхідності залученого) обладнання, машин та механізмів, чим виконав вищезазначену вимогу тендерної документації.
Обладнання, машини та механізми, зазначені в Підсумковій відомості ресурсів до кошторисної документації тендерної пропозиції учасника, сформовані ПК «АВК-5» в автоматичному режимі, та не завжди залучаються для виконання певних видів робіт, відповідно не пред’являються до оплати при подачі Актів виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, та не оплачуються підряднику.
Таким чином, відповідність зазначених в інформаційній довідці учасника обладнання, машини та механізми Підсумковій відомості ресурсів тендерною документацією не передбачено, та не вимагається від учасників.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на зазначені порушення, перераховані в частині ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-31-003507-a від 18.09.2024 (далі Висновок), повідомляємо, що в тендерній документації учасника ТОВ "Атоммонтажсервіс" були надані усі необхідні підтверджуючі документи,які вимагалися відповідно до вимог Тендерної документації, а саме пунктом 1 Додатку №3. Вимогами Тендерної документації не встановлено умови щодо необіхдності підтвердження наявності в учасників матеріально-технічної бази, технологій, машин, техніки, обладнання, агрегатів, тощо, саме у відповідності до наданої учасником Підсумкової відомості ресурсів, зокрема Розділу ІІ Будівельні машини та механізми. Також Тендерною документацією не встановлювалося вимог щодо необхідності підтвердження - наявності техніки, робота якої визначена в Підсумковій відомості ресурсів Учасників, зокрема у розділі ІІ Будівельні машини та механізми, тощо. Для забезпечення виконання зобов’язань, передбачених пунктом 3 частини ІІ Висновку, Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради вживаються заходи щодо можливості розірвання договору із переможцем закупівлі ТОВ "Атоммонтажсервіс".

2024-09-25 17:26:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2023 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Відповідність критеріям Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс 38 251 633,93
UAH з ПДВ
38 251 633,93
UAH з ПДВ
1.4285714286 26 776 143.75 Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 квітня 2023 16:43
Електронний підпис
25 квітня 2023 16:42
Довідка п. 44
25 квітня 2023 16:42
Довідка щодо запиту
25 квітня 2023 16:42
Довідка
25 квітня 2023 16:42
Витяг
25 квітня 2023 16:42
Довідка 4
25 квітня 2023 16:42
Довідка 3
14 квітня 2023 16:33
Електронний підпис
14 квітня 2023 16:32
Додатки до договорів.7z
14 квітня 2023 16:32
Кошториси.7z
14 квітня 2023 16:32
1 Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2023 16:32
Додаткові договора.7z
14 квітня 2023 16:32
3 КБ 3.7z
14 квітня 2023 16:32
2 Договори.7z
14 квітня 2023 16:32
40 Проект договору.pdf
14 квітня 2023 16:32
34 Щодо ціни з ПДВ.pdf
14 квітня 2023 16:32
33 Ліцензія АВК.pdf
14 квітня 2023 16:32
25 Щодо субпідрядника.pdf
14 квітня 2023 16:32
24 Щодо оплати 7 днів.pdf
14 квітня 2023 16:32
17 Щодо огляду об_єкту.pdf
14 квітня 2023 16:32
5 Обсяги поставки.pdf
14 квітня 2023 16:32
Навчання ІСО.pdf
14 квітня 2023 16:32
2 Лист-гарантія.pdf

Конфіденційні документи

14 квітня 2023 16:32
4.pdf

Обґрунтування конфіденційності

зазнач. ідент. кодів і доходів прац.

14 квітня 2023 16:32
3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

зазнач. індент. кодів та доходів прац.

14 квітня 2023 16:32
2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

зазначення ідентифік. кодів та доходів працівників

14 квітня 2023 16:32
1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

зазначення ідентиф. кодів та доходів працівників

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Атоммонтажсервіс

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Атоммонтажсервіс
#30563645
Переможець 38 251 633,93
UAH з ПДВ
21 квітня 2023 13:51

Документи

21 квітня 2023 13:51
Електронний підпис
21 квітня 2023 13:12
Протокол №7.pdf
14 квітня 2023 18:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2023 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Атоммонтажсервіс
#30563645
38 251 633,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2023 13:51
Електронний підпис
21 квітня 2023 13:12
Протокол №7.pdf
14 квітня 2023 18:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2024 21:13
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2024 21:12
Додаткова угода №4 до №8.pdf зміни до договору
29 травня 2024 21:12
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2024 21:10
Додаткова угода №3 до №8.pdf зміни до договору
29 травня 2024 09:34
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 15:32
Додаткова угода №2 до №8.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 15:30
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2023 10:13
Додаткова угода №1 до №8.pdf зміни до договору
28 липня 2023 10:10
Електронний підпис укладений
28 квітня 2023 09:33
Договір №8.pdf укладений
28 квітня 2023 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 26/04-23/49/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною обсягів робіт сторони домовилися змінити договірну ціну у Договорі
Номер договору про закупівлю: 26/04-23/49/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна виділених Підряднику коштів у 2024 році
Номер договору про закупівлю: 26/04-23/49/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна платіжних реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 26/04-23/49/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML