Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40388924 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, місто Нетішин, вулиця Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Процишин Борис 30384291200 tkukbnmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 40 140 375,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 701,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія або страхова гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 20% |
Понад 80 млн. гривень: | 20% |
Понад 40 млн. грн. до 80 млн. грн. включно: | 10% |
Понад 25 млн. грн. до 40 млн. грн. включно: | 5% |
До 25 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Понад 35 працівників: | 10% |
Від 20 до 35 працівників включно: | 5% |
До 20 працівників включно: | 0% |
06 квітня 2023 17:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 16:47 |
Перелік змін внесених в тендерну документацію.pdf | |
06 квітня 2023 16:47 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf | |
06 квітня 2023 16:47 |
Оголошення (нова редакція).pdf | |
31 березня 2023 12:00 |
Додаток_1.docx | |
31 березня 2023 12:00 |
Додаток_2.pdf | |
31 березня 2023 12:00 |
Додаток_3.pdf | |
31 березня 2023 12:00 |
Додаток_5.pdf | |
31 березня 2023 12:00 |
Додаток_4.pdf |
06 квітня 2023 17:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 квітня 2023 16:47 |
Перелік змін внесених в тендерну документацію.pdf
|
||||||
06 квітня 2023 16:47 |
Тендерна документація (нова редакція).pdf
|
||||||
06 квітня 2023 16:47 |
Оголошення (нова редакція).pdf
|
||||||
31 березня 2023 12:00 |
Додаток_1.docx
|
||||||
31 березня 2023 12:00 |
Додаток_2.pdf
|
||||||
31 березня 2023 12:00 |
Додаток_3.pdf
|
||||||
31 березня 2023 12:00 |
Додаток_5.pdf
|
||||||
31 березня 2023 12:00 |
Додаток_4.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Зміни внесено в тендерну документацію.
3. Частиною 1 статті 25 Закону передбачено що, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
У вимогах зазначених в Оголошенні та Тендерній документації передбачено, що тендерне забезпечення можливо надавати у вигляді електронної банківської гарантії або страхової гарантії, тобто одним із двох запропонованих варіантів.
4. Потреба об’єкту реконструкції в трудових ресурсах визначалася на основі трудовитрат передбачених Кошторисними нормами України. На підставі нормативно-розрахункових трудовитрат на обсяг робіт, зазначених у Додатку 2 до Тендерної документації, періоду виконання робіт з урахуванням середньомісячної тривалості робочого часу, і визначалася потреба в працівниках відповідної кваліфікації, зокрема, робітників-будівельникіів, робітників-електромонтажників і т.д.
5. Відповідно до абзацу 7 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 3 частини 2 статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Частинами 1 статті 5 Закону встановлено Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Частиною 5 статті 5 передбачено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Враховуючи вищенаведене замовником передбачено надання чотирьох аналогічних договорів за 2019-2022 роки (в розрахунку один договір за один рік, але не обов’язково по одному договору за кожен із вказаних років). З цією ж метою вартість виконання аналогічних договорів встановлена у розмірі хоча б половини очікуваної вартості закупівлі, що в свою чергу сприяє зростанню конкурентоздатності потенційних учасників.
6. Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій фінансової спроможності учасника у розмірі не більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі на підставі абзацу першого частини 3 статті 16 Закону.
На момент оголошення закупівлі ніяких рекомендацій щодо необхідності зменшення суми обсягу поставки (доходу) учасника для підтвердження фінансової спроможності у зв’язку із введенням воєнного стану на території України, від компетентних органів не надходило.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-28-000011 ● 48dfadd61c44450faf28aa521b253e08
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2024 № 61-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 28.08.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
14 UA-2023-03-31-003507-a 31.03.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-28 15:33:16
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Реконструкції будівлі центру соціальних служб для молоді під будівлю позашкільного навчального закладу по пр.Курчатова, 8 м. Нетішин Хмельницької області (коригування) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-31-003507-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, зокрема: Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених Додатком 2 до тендерної документації.
Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По машинах та механізмах до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності (договір купівлі-продажу, технічний паспорт, свідоцтво про реєстрацію, інвентарна картка обліку, балансова відомість, інвентаризаційна відомість, тощо). Якщо Учасник не являється власником машин та/або механізмів, то надає підтверджуючі документи – копії договорів оренди, які є діючими.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення (інформацію) яким чином учасник ТОВ "Атоммонтажсервіс" підтвердив наявність техніки, робота якої визначена в додатку 2 до тендерної документації, зокрема: автогрейдери, бульдозери (потужність 132кВт, 59кВт, 79кВт, агрегати фарбувальні високого тиску потужністю 1 кВт, 2 кВт/ з пневматичним розпилюванням, верстати трубонарізні, свердлильні, екскаватори на гусечному/пневмоколісному ходу, електростанції пересувні, трактори на гусеничному ходу тощо?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-30 14:25:16
Про надання пояснень (інформації, документів)
Розглянувши запит Управління Західного офісу Держаудитслужби України в Хмельницькій області в ході проведення моніторингу від 28.08.2024 UA-M-2024-08-28-000011 надається наступна інформація.
1. Очікувана вартість закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі центру соціальних служб для молоді під будівлю позашкільного навчального закладу по пр.Курчатова, 8 м. Нетішин Хмельницької області (коригування)» визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва проєктної документації по вищезазначеному об’єкту (додається). Даний зведений кошторисний розрахунок є частиною проєктної документації, яка пройшла експертизу відповідно до норм чинного законодавства України, на підтвердження чого надається експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво (додається). Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі інформації зазначеної в локальних кошторисах на будівельні роботи (додаються).
2. Відповідно до вимог зазначених у додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених Додатком 2 до тендерної документації.
Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів за підписом уповноваженої особи учасника повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
В додатку 2 до тендерної документації передбачені обсяги робіт та ресурсів, які необхідно виконати учаснику.
При цьому, в додатку 2 до тендерної документації не зазначається перелік механізмів, обладнання та автотранспорту для виконання передбачених проєктом робіт.
Тому конкретного переліку механізмів, обладнання та автотранспорту, які повинні бути залучені учасником для виконання певних робіт тендерною документацією не передбачено, і визначається на розсуд замовника.
В інформаційній довідці від 14.04.2023 №340/23 учасник ТОВ «Атоммонтажсервіс» зазначив перелік наявного (та за необхідності залученого) обладнання, машин та механізмів, чим виконав вищезазначену вимогу тендерної документації.
Обладнання, машини та механізми, зазначені в Підсумковій відомості ресурсів до кошторисної документації тендерної пропозиції учасника, сформовані ПК «АВК-5» в автоматичному режимі, та не завжди залучаються для виконання певних видів робіт, відповідно не пред’являються до оплати при подачі Актів виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, та не оплачуються підряднику.
Таким чином, відповідність зазначених в інформаційній довідці учасника обладнання, машини та механізми Підсумковій відомості ресурсів тендерною документацією не передбачено, та не вимагається від учасників.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на зазначені порушення, перераховані в частині ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-31-003507-a від 18.09.2024 (далі Висновок), повідомляємо, що в тендерній документації учасника ТОВ "Атоммонтажсервіс" були надані усі необхідні підтверджуючі документи,які вимагалися відповідно до вимог Тендерної документації, а саме пунктом 1 Додатку №3. Вимогами Тендерної документації не встановлено умови щодо необіхдності підтвердження наявності в учасників матеріально-технічної бази, технологій, машин, техніки, обладнання, агрегатів, тощо, саме у відповідності до наданої учасником Підсумкової відомості ресурсів, зокрема Розділу ІІ Будівельні машини та механізми. Також Тендерною документацією не встановлювалося вимог щодо необхідності підтвердження - наявності техніки, робота якої визначена в Підсумковій відомості ресурсів Учасників, зокрема у розділі ІІ Будівельні машини та механізми, тощо. Для забезпечення виконання зобов’язань, передбачених пунктом 3 частини ІІ Висновку, Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради вживаються заходи щодо можливості розірвання договору із переможцем закупівлі ТОВ "Атоммонтажсервіс".
2024-09-25 17:26:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ Атоммонтажсервіс |
38 251 633,93
UAH з ПДВ
|
38 251 633,93
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 26 776 143.75 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Атоммонтажсервіс #30563645 |
Переможець |
38 251 633,93
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2024 21:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 21:12
|
Додаткова угода №4 до №8.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 21:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 21:10
|
Додаткова угода №3 до №8.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:32
|
Додаткова угода №2 до №8.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 10:13
|
Додаткова угода №1 до №8.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 09:33
|
Договір №8.pdf | укладений |
28 квітня 2023 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 26/04-23/49/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною обсягів робіт сторони домовилися змінити договірну ціну у Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 26/04-23/49/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна виділених Підряднику коштів у 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 26/04-23/49/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна платіжних реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 26/04-23/49/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |