Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія ДК 021:2015 код 09310000-5 "Електрична енергія"
Очікувана вартість
83 059,00 UAH
UA-2023-03-31-002097-a ● 717d46b3f4af4a0f878e3a76f06886b1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Спортивний комбінат "Кристал" Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21290692 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Лютеранська, буд. 3 |
Контактна особа: |
Лариса Вишневська +380552493223 kristals01@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 83 059,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 830,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів з особливостями*
1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Спортивний комбінат «Кристал» Херсонської міської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 21290692.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Лютеранська,3 , м. Херсон, Херсонська обл., 73000.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Вишневська Лариса Климівна, головний бухгалтер, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель КЗ «СК «Кристал», тел. +38(099)7954320, електронна адреса (e-mail): kristals01@ukr.net
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Електрична енергія - 13959 кВт/год.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Лютеранська,3 , м. Херсон, Херсонська обл., 73000.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: цілодобово до 31.12.2023 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. Оплата вартості електричної енергії здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії. Оплата акту приймання-передачі Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору. Замовник (Споживач) здійснює плату за послугу з розподілу електричної енергії безпосередньо оператору системи розподілу.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 83059,00 грн. (Вісімдесят три тисячі п’ятдесят дев’ять гривень 00 копійок) в т. ч. ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: відкриті торги проводяться без аукціону.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «08» квітня 2023 року час 12.00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Якщо тендерна пропозиція або будь-який з документів (оригінали чи їх копії), що мають відношення до неї, складений іншою, ніж українська, мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою, а переклад засвідчений печаткою бюро перекладів або посвідчений нотаріально.
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до пункту 24 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178: визначаються електронною системою закупівель автоматично. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.»
Розгорнути
Згорнути
1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Спортивний комбінат «Кристал» Херсонської міської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 21290692.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Лютеранська,3 , м. Херсон, Херсонська обл., 73000.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Вишневська Лариса Климівна, головний бухгалтер, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель КЗ «СК «Кристал», тел. +38(099)7954320, електронна адреса (e-mail): kristals01@ukr.net
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Електрична енергія.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Електрична енергія - 13959 кВт/год.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Лютеранська,3 , м. Херсон, Херсонська обл., 73000.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: цілодобово до 31.12.2023 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. Оплата вартості електричної енергії здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії. Оплата акту приймання-передачі Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору. Замовник (Споживач) здійснює плату за послугу з розподілу електричної енергії безпосередньо оператору системи розподілу.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 83059,00 грн. (Вісімдесят три тисячі п’ятдесят дев’ять гривень 00 копійок) в т. ч. ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: відкриті торги проводяться без аукціону.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «08» квітня 2023 року час 12.00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Якщо тендерна пропозиція або будь-який з документів (оригінали чи їх копії), що мають відношення до неї, складений іншою, ніж українська, мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою, а переклад засвідчений печаткою бюро перекладів або посвідчений нотаріально.
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до пункту 24 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178: визначаються електронною системою закупівель автоматично. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13959 Кіловат-година
Електрична енергія ДК 021:2015 код 09310000-5 "Електрична енергія"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лютеранська, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата акту приймання-передачі Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, зазначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
64 630,17
UAH з ПДВ
|
64 630,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" |
65 328,12
UAH з ПДВ
|
65 328,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" #43965848 |
Відхилено |
64 630,17
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 11:53
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" #42117825 |
Переможець |
65 328,12
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 07:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:38
|
Скан дод.уг.1 до дог. 39474368 ТОВ ХОЕК електроенергія реєстрація.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 14:48
|
Догововір з додатками КЗ СК КРИСТАЛ - ТОВ ХОЕК квітень 2023р реєстрація.pdf | укладений |
28 квітня 2023 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 37494368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |