Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІВОБЕРЕЖНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44378972 |
Вебсайт: | http://dniprorada.gov.ua/uk/page/livoberezhna-administraciya-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, будинок 51 |
Контактна особа: |
Романський Олександр +380953426064 mega_dok79@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2023 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2023 17:53 |
Очікувана вартість: | 818 968,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 189,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24569 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів наданих послуг, після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2023 17:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2023 17:57 |
ТД 29.03.2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-30-000032 ● b41e50db293c47158b5576a7442e32d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2023 15:14 |
22.06.2023 № 145
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2023 № 145
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-03-30-008403-a 30.03.2023 ЛІВОБЕРЕЖНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-30 13:19:25
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-30-008403-a), яку проведено ЛІВОБЕРЕЖНОЮ АДМІНІСТРАЦІЄЮ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Пунктом 15 Особливостей визначено, що предмет закупівлі визначається Замовником відповідно до вимог Закону №922 та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 р. №708, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі Порядок №708).
В оголошенні про проведення відкритих торгів вид предмета закупівлі Замовником визначено як послуги.
Пунктом 21 частини першої статті 1 Закону №922 визначено, що послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науководослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Пунктом 3 розділу І Порядку №708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Моніторингом установлено, що код предмета закупівлі послуг «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (Послуги з поточного ремонту із герметизації міжпанельних швів житлового будинку (усунення аварійної ситуації) за адресою: вул. Липова, буд. 18)», в оголошенні визначено за кодом ДК021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, тобто із зазначенням другої цифри Єдиного закупівельного словника, що суперечить вимогам пункту 3 Розділу І Порядку №708.
Чому Замовником при визначенні предмету закупівлі не дотримано норму пункту 3 Розділу І Порядку №708?
3. У підпункті 2 пункту 11.5. розділу 11 Додатку 7 до тендерної документації у проекті договору Замовником включено інформацію щодо зміни істотних умов договору в частині погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, чим не дотримано норму пункту 28 Особливостей так як внесення таких змін суперечить предмету закупівлі, який визначено Замовником як «послуги». Зазначена норма зміни істотних умов договору стосується товару, про що свідчить пункт 19 Особливостей.
Чому Замовником не дотримано норму пункту 28 Особливостей щодо формування тендерної документації із включенням вище зазначеної інформації?
4. Замовником у пункті 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору» тендерної документації визначив, що Проєкт договору не є остаточним і вичерпним і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови до договору.
Однак, за нормою абзацу 4 пункту 46 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно пункту 18. Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Просимо пояснити, чому Замовником установлено у тендерній документації умови щодо можливості доповнення, корегування умов договору під час укладання що суперечить вимогам абзацу 4 пункту 46 та пункту 18. Особливостей?
5. У пункті 5 розділу VI «Результати торгів та укладання договору» тендерної документації Замовник зазначив вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, що суперечить вимогам абзацу 15 пункту 44. Особливостей де визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Чому Замовником при формуванні тендерної документації не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 44. Особливостей?
6. Замовником у Додатку 2 «Технічне завдання» тендерної документації зазначено вимогу, що з метою підтвердження можливості вчасного та належного надання послуг учасники у складі своєї пропозиції мають надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо фінансової спроможності учасника стосовно виконання послуг, що є предметом закупівлі. Проте, у складі тендерної документації учасника ФОП БОГОМОЛ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не надано інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо фінансової спроможності учасника стосовно виконання послуг, що є предметом закупівлі.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП БОГОМОЛ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-05 11:02:14
Пояснення на висновок моніторингу СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (наказ від 22.06.2023 № 145) щодо закупівлі UA-2023-03-30-008505-a 30.03.2023
Пояснення на висновок моніторингу СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (наказ від 22.06.2023 № 145) щодо закупівлі UA-2023-03-30-008505-a 30.03.2023
1. Згідно з наказом Лівобережної адміністрації Дніпровської міської ради «Про організацію виконання заходів з ліквідації аварійних ситуацій» до адміністрації у разі виникнення аварійної ситуації у житловому будинку головами ОСББ, ЖБК або ініціативною групою подаються документи (лист-заява, акт попереднього обстеження та дефектний акт) для виконання заходів з ліквідації аварійних ситуацій в житлових будинках (додаються).
На виконання рішення Дніпровської міської ради від 25.01.2023 №6/33 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.03.2016 №18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2020-2024 роки» , зі змінами, на основі Програми АВК-5 (ліцензія додається) здійснюється кошторисний розрахунок на основі наданого дефектного акту для обґрунтування розміру бюджетного призначення та готується наказ адміністрації про розподіл видатків на експлуатацію та технічне обслуговування житлового фонду на 2023 рік (у розрізі об’єктів) та затверджується Паспорт бюджетної програми, який оприлюднено на сайті Дніпровської міської ради на сторінці Лівобережної адміністрації за посиланням:
https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/pro_vnesennya_zmin_do_pasportu_byudzhetnoi_programi_na_2023_rik_-_livoberezhna_administraciya_dniprovskoi_miskoi_radi_nakaz_vid_29-03-2023_r-_25-n.pdf.
2. По питанню визначення предмета закупівлі повідомляємо наступне: предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 за показником четвертої цифри основного словника відповідно до норм частини третьої Порядку № 708. При цьому, замовником при визначенні предмету закупівлі застосовано код Єдиного закупівельного словника – «ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» тобто предмет закупівлі замовник визначив за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі, ніж «99999999-9 – Не відображене в інших розділах». Підсумовуючи вказане питання необхідно зазначити, що визначення предмету закупівлі «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт» за показником другої цифри порушує норми частини третьої Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від15.04.2020 № 708, однак сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі та не порушує принципу конкуренції та прозорості проведення закупівель.
3. Технічна помилка, яка виникла у проєкті договору була виправлена в наступних закупівлях.
4. У пункті 3 розділу IV «Результати торгів та укладання договору» малося на увазі, що зміни можуть вноситись тільки згідно з абзацем 3 пункту 18 Особливостей.
Для більш правильного застосування цієї позиції буде більш ретельно пропрацьовано вказане питання.
5. У пункті 5 розділу IV «Результати торгів та укладання договору» було помилково поставлено строк 10 днів, як застосовано в статті 17 Закону замість прийнятих чотирьох днів згідно з пункту 44 Особливостей. Але, при проведенні процедури закупівлі ми спираємося на норми Особливостей і Переможець викладає документи в строк, визначений абзацом 15 пункту 44 Особливостей.
6. Згідно з додатком 2 «Технічне завдання» тендерної документації зазначено вимогу, що учасники у складі своєї пропозиції мають надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, щодо фінансової спроможності учасника стосовно виконання послуг, що є предметом закупівлі.
У зв’язку з виникненням технічних проблем вказана довідка Учасником не завантажена, але подана з поясненнями Замовнику в оригіналі в паперовому вигляді (додається). А оскільки ФОП Богомол Євгеній Олександрович є перевіреним та позитивним контрагентом, довідку було прийнято до уваги (ФОП Богомол Євгеній Олександрович працює з Лівобережною адміністрацією понад два з половиною роки та зарекомендував себе, як відповідальний виконавець, робочий процес організовує професійно, з дотриманням високого рівня безпеки, згідно всіх норм та правил. Претензії до якості, строків наданих послуг та судові позови за договорами відсутні).
Враховуючи відсутність пропозицій від інших учасників та терміновість виконання робіт, та наявність всіх інших документів, які були подані належним чином, а будинок потребував термінового аварійного ремонту, було прийнято рішення про намір укласти договір з єдиним учасником закупівлі - ФОП Богомол Євгеній Олександрович.
ВИСНОВКИ:
Вважаючи на вищезазначене, в наступних закупівлях уповноваженою особою предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Всі помилки будуть враховані в наступних процедурах закупівель шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому, уповноваженою особою буде ретельно пропрацьовано Закони та нормативні акти.
Також, для подальшого недопущення порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого чинного законодавства, що регулює питання публічних закупівель, уповноваженою особою будуть пройдені відповідні курси із підвищення кваліфікації фахівців публічних закупівель при наявності фінансування.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація по усунення порушень
2023-07-24 15:13:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Код предмета закупівлі послуг вказано за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника, тоді як код предмету закупівлі послуг має визначатися замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2023 17:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БОГОМОЛ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
818 968,22
UAH з ПДВ
|
818 968,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БОГОМОЛ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3111616798 |
Переможець |
818 968,22
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2023 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 09:45
|
Договір від 21.04.2023 № ВТ21042023-2.pdf | укладений |
21 квітня 2023 09:43
|