Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з удосконалення функціональних можливостей та технічної підтримки приймального шлюзу з веб-інтерфейсом для моніторингу
Очікувана вартість
1 141 738,60 UAH
UA-2023-03-30-007793-a ● 20d65e9e4a184cfb8dac8c8e364576af
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна служба статистики України |
Код ЄДРПОУ: | 37507880 |
Вебсайт: | http://www.ukrstat.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ |
Контактна особа: |
Дука Микола Валентинович 380442341286 M.Duka@ukrstat.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2023 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 141 738,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 708,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Послуги з удосконалення функціональних можливостей та технічної підтримки приймального шлюзу з веб-інтерфейсом для моніторингу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Удосконалення функціональних можливостей приймального шлюзу з веб-інтерфейсом для моніторингу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72253200-5 — Послуги з підтримки систем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом здійснення оплати фактично наданих Послуг Замовником за рахунок коштів загального фонду державного бюджету за КПКВК 0414010 "Керівництво та управління у сфері статистики" (КЕКВ 2240) на підставі Акта приймання-передачі, підписаного Сторонами, за відповідний звітний період, згідно з Календарним планом, у разі наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 20:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 20:21 |
Перелік змін до ТД_06_04_2023.docx | |
06 квітня 2023 20:21 |
Зміни Тендерної документації 06_04_2023.docx | |
06 квітня 2023 20:21 |
Проєкт договору_Нова_редакція_06.04.2023.docx | |
06 квітня 2023 20:21 |
ТД_Нова_редакція_06.04.2023.docx |
06 квітня 2023 20:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2023 20:21 |
Перелік змін до ТД_06_04_2023.docx
|
|||
06 квітня 2023 20:21 |
Зміни Тендерної документації 06_04_2023.docx
|
|||
06 квітня 2023 20:21 |
Проєкт договору_Нова_редакція_06.04.2023.docx
|
|||
06 квітня 2023 20:21 |
ТД_Нова_редакція_06.04.2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання роз'яснень щодо положень тендерної документації
Дата подання: 31 березня 2023 12:04
Дата відповіді: 03 квітня 2023 11:59
Добрий день!
Керуючись пунктом 1 Розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації, яка затверджене рішенням уповноваженої особи Державної служби статистики України від 30.03.2023 р. протокол № ПРУО/41-23, просимо Вас надати роз’яснення щодо наступного.
1. Відповідно до пункту 3 Таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та закріплено вимогу щодо надання документів, які підтверджують відповідність вказаному критерію.
При цьому, Замовником у даному пункті зазначено, що «аналогічним вважається договір щодо надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі».
Таким чином, виникає питання щодо того, який саме договір, що буде наданий у складі тендерної пропозиції потенційного учасника закупівлі, вважатиметься аналогічним відповідно до встановлених вимог: той, що безпосередньо матиме такий самий Код ДК як і у даній закупівлі? Чи той, який буде мати аналогічний/схожий перелік послуг за предметом закупівлі без прив’язки до Коду ДК?
2. Також виникає питання щодо того яким способом будуть надаватись послуги у межах даної процедури закупівлі, оскільки положеннями «Технічні вимоги», що закріплені у Додатку 2 до Тендерної документації, дану інформацію не конкретизовано.
Зокрема, яким чином повинні будуть надаватись послуги:
1) за допомогою використання засобів телекомунікації в онлайн режимі через віддалений доступ до обладнання Замовника з використанням протоколів віддаленого керування, що реалізуються програмним забезпеченням управління за умови використання засобів криптографічного захисту інформації?
2) чи безпосередньо через представника/представників Виконавця, які повинні будуть знаходитись на об’єкті Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Аналогічним вважається договір щодо надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі той, що безпосередньо матиме такий самий Код ДК, як і у даній закупівлі.
2. Надання послуги має здійснюватися згідно підпунктів 6.1.6, 6.1.7, 6.1.8 пункту 6 ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ_30.03.2023
2. Надання послуги має здійснюватися згідно підпунктів 6.1.6, 6.1.7, 6.1.8 пункту 6 ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ_30.03.2023
Надання роз'яснень щодо положень тендерної документації
Дата подання: 31 березня 2023 13:02
Дата відповіді: 03 квітня 2023 12:06
Добрий день!
Керуючись пунктом 1 Розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Державної служби статистики України від 30.03.2023 р. протокол № ПРУО/41-23, просимо Вас надати роз’яснення щодо наступного.
Пунктом 8 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються Замовником» Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу про надання: «Копію(ї) документа(ів), що підтверджує(ють) авторські права Учасника на програмне забезпечення приймального шлюзу з веб-інтерфейсом для моніторингу або копію документа(ів) від власника авторських прав на програмне забезпечення приймального шлюзу з веб-інтерфейсом для моніторингу, що підтверджує(ють) повноваження Учасника на удосконалення, технічну підтримку програмного забезпечення приймального шлюзу з веб-інтерфейсом для моніторингу або партнерський договір».
Дана вимога вимагає роз’яснення, оскільки Замовником жодним чином не конкретизовано інформацію щодо програмного забезпечення приймального шлюзу з веб-інтерфейсом для моніторингу, що є предметом даної процедури закупівлі, а також не вказано інформацію про те, хто володіє авторськими особистими немайновими та майновими правами на даний об’єкт інтелектуальної власності – програмне забезпечення приймального шлюзу з веб-інтерфейсом для моніторингу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою конкретизації інформації щодо програмного забезпечення приймального шлюзу з веб-інтерфейсом для моніторингу до тендерної документації будуть унесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інтелект-Софт" |
1 135 000,00
UAH з ПДВ
|
1 135 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інтелект-Софт" #38809664 |
Переможець |
1 135 000,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 14:23
|
Договір № 40 від 26.04.2023 з ТОВ ІНТЕЛЕКТ СОФТ (тп приймального шлюзу).pdf | укладений |
26 квітня 2023 14:22
|