Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки різні ( накази,протоколи,розпорядження, листи тощо)
Очікувана вартість
3 006,00 UAH
UA-2023-03-28-008083-a c8bc7cf542b44e5bbe3f28439a609b88
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терлецька Ірина Володимирівна

+380322973385 ZMYmedok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Західне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків
Код ЄДРПОУ: 44045187
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Стрийська,35
Контактна особа: Терлецька Ірина Володимирівна
+380322973385
ZMYmedok@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Ціна за одиницю: 1.5UAH з ПДВ
Бланк наказу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20 штуки
Ціна за одиницю: 1.5UAH з ПДВ
Бланк розпорядження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
600 штуки
Ціна за одиницю: 1.5UAH з ПДВ
Бланк листування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Ціна за одиницю: 1.8UAH з ПДВ
Бланк протоколів про адміністративне правопорушення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20 штуки
Ціна за одиницю: 1.8UAH з ПДВ
Бланк постанови про адміністративне правопорушення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 березня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не пізніше 15 банківських днів після отримання товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

28 березня 2023 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 3 006,00
UAH з ПДВ
28 березня 2023 15:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 15:35
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 15:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланк наказу 1000 штуки 1,50
UAH з ПДВ
Бланк розпорядження 20 штуки 1,50
UAH з ПДВ
Бланк листування 600 штуки 1,50
UAH з ПДВ
Бланк протоколів про адміністративне правопорушення 300 штуки 1,80
UAH з ПДВ
Бланк постанови про адміністративне правопорушення 20 штуки 1,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 006,00
UAH (в тому числі ПДВ 501,00 UAH)