Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
139 500,00 UAH
UA-2023-03-28-007803-a ● 2e3cd87a46f042e1902f543242026883
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Східне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків |
Код ЄДРПОУ: | 43968079 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Поля Олександра,57 |
Контактна особа: |
Образцов Сергій Іванович +380677485749 dniprobig1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 139 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 697,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
436 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49600, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 57, м. Кривий Ріг, просп. Металургів, 36-Бв, 69035, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 190-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2023 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 14:55 |
Додаток 5 Договір 2023.docx | |
28 березня 2023 14:55 |
Додаток_інші документи_4 2023.doc | |
28 березня 2023 14:55 |
Додаток 3_тех.вимоги 2023.doc | |
28 березня 2023 14:55 |
Додаток 2_п. 44 2023.doc | |
28 березня 2023 14:55 |
Додаток 1_ст.16 2023.doc | |
28 березня 2023 14:55 |
Тендерна документація заправка 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-28-007803-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЛІОЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44661105
Дата подання: 01 квітня 2023 12:55
Щодо місця розташування
У додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі*» до тендерної документації «Послуги з заправки та відновлення картриджів 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» до Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Послуги з заправки та відновлення картриджів» зазначено, що «Учасник повинен надати інформацію щодо наявності сервісних центрів з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки в м. Дніпро, м. Запоріжжі, м. Кивий Ріг або договори про співробітництво з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки з юридичними особами в зазначених містах Дніпропетровській та Запорізької областях, із зазначенням предмету договору, замовника та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон)».
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Дніпро, м. Запоріжжі, м. Кривий Ріг або договорів про співробітництво з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки з юридичними особами в зазначених містах Дніпропетровській та Запорізької областях, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Дніпро, м. Запоріжжі, м. Кривий Ріг або договорів про співробітництво з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки з юридичними особами в зазначених містах Дніпропетровській та Запорізької областях, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2023 14:01
Вашу вимоги Замовник відхиляє
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович |
100 450,00
UAH з ПДВ
|
100 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович #3148208078 |
Переможець |
100 450,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 13:14
|
Договір | укладений |
18 квітня 2023 13:11
|