Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа архівна канцелярська ШМР-18 (за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари (44421720-0 -Шафи із замком))
Очікувана вартість
7 700,00 UAH
UA-2023-03-28-006932-a cae592351c0541eda9db075c340d42ad
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумаченко Яна Геннадіївна

+380506251133 tender_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38534056
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вулиця Студентська,19
Контактна особа: Чумаченко Яна Геннадіївна
+380506251133
tender_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Фактична адреса замовника: вул. Будівельників, буд. 23, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., 49089
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ціна за одиницю: 7700UAH без ПДВ
Шафа архівна канцелярська ШМР-18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Будівельників, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2023  —  04 квітня 2023
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за фактом поставки в строк протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту поставки на підставі видаткової накладної (оформлених належним чином: підпис, печатка (у разі її використання)) на оплату товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

28 березня 2023 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Звездіна Юлія Віталіївна
#3396114904
Переможець 7 700,00
UAH
28 березня 2023 14:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
28 березня 2023 14:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Шафа архівна канцелярська ШМР-18 1 штуки 7 700,00
UAH