Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05484161 |
Вебсайт: | http://prco.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Контактна особа: |
Гаврилюк Тетяна Миколаївна +380989208026 yurist.prco@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2023 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 14:20 |
ТД стерилізатор 2023.doc | |
28 березня 2023 14:20 |
Оголошення про вiдкритi торги.docx | |
28 березня 2023 14:20 |
Додаток -3.docx | |
28 березня 2023 14:20 |
додаток - 2.docx | |
28 березня 2023 14:20 |
Додаток-1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000071 ● 1b4e0daaad4745ffac02ace3480f4763
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 №33-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.04.2023 №33-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15.UA-2023-03-28-006913-a 28.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-20 10:21:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-28-006913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 28 березня 2023 року №109 УОР (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог абзацу 15 пункту 44 та підпункту 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178?
3. Яким чином учасником ТОВ "Завод лабораторного обладнання", якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- листа-згоди, що запропонований учасником товар, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у додатку №2 (пункт 1 додатку №2 тендерної документації);
- файлу відсканованого з оригіналу листа від ТОВ «МІЗ-МА», який є виробником товару стерилізатора повітряного ГП-320, який повинний містити назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування (пункт 3 додатку №2 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-24 15:04:53
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2023-18-04 16:26 та повідомляє наступне.
1. При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 38671 - Стерилізатор паровий; НК 024:2019 код НК 024:2019: «Класифікатор медичних виробів» - 35364 – Стерилізатор сухожаровий) Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки інженера – метролога. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів центру онкології.
Комунальним некомерційним підприємством «Подільський регіональний центр онкології» Вінницької обласної ради (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали 3 письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників та дилерів, постачальників вказаної продукції в Україні.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро).
2. Уповноважений орган (Мінекономіки) наприкінці 2020 року наказом від 07.12.2020 № 2546 затвердив Примірне положення про тендерний комітет (далі — Примірне положення про комітет). У пункті 2.9 даного Примірного положення про комітет зазначено, що члени тендерного комітету мають право: прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу тендерного комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу.
Уповноважені особи наразі в роботі керуються Примірним положенням про тендерний комітет й уповноважену особу, затвердженим наказом МЕРТУ від 30.03.2016 № 557 (далі — Примірне положення), оскільки окремого Примірного положення для уповноваженої особи Мінекономіки не затверджено.
Уповноважена особа може або відступати від Примірного положення, затвердженого Мінекономіки, або його доповнювати, або змінювати, або ж узагалі розробити власне.
Визначення та перелік технічних, механічних та формальних помилок у Законі про закупівлі і в Примірному положенні немає. Отже, залишається тендерному комітетові та / або уповноваженій особі самостійно приймати рішення, які помилки можна віднести до технічних, механічних, формальних помилок, та протоколом прийняти рішення щодо їх виправлення.
ПРОТОКОЛ (на фірмовому бланку)
_____2023 ______№
уповноваженої особи
Порядок денний:
1.Розгляд питання про допущення технічних (механічних, формальних) помилок підчас здійснення закупівлі за предметом закупівлі___________
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором №__________
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором №_____ щодо закупівлі було виявлено механічні (формальні) помилки допущену при внесенні інформації в тендерну документацію, а саме:
абзац 15 пункту 44 Особливостей
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту 44 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
підпункту 2 пункту 19 Особливостей
Додаток 3 Договір про закупівлю товарів пункт 7.2,підпункт 2
Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Внесення таких змін можливе за наявності пред’явленого учасником обґрунтованого документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, отриманого від уповноваженого органу (довідка з Торгово-промислової палати України чи її територіального відділення, територіальних підрозділів Головного управління статистики або іншого органу, який має на це повноваження. Документ, що надається Постачальником повинен містити інформацію про ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) та ринкову (середньоринкову) ціну на товар станом на момент укладання додаткової угоди. Зміна ціни за одиницю непоставленого товару здійснюється шляхом множення ціни за одиницю товару станом на дату укладання договору (попередньої додаткової угоди) на індекс (коефіцієнт) зростання вартості товару. У разі документально підтвердженого зростання ціни за одиницю товару, одночасно здійснюється зменшення кількості товару.
Додатковою угодою замінити на:
погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; - відповідно до п.6.4.5,підпункту 2) Розділу VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю.
3. В складі пропозиції учасника надано файл «4. Документальне підтвердження відповідності товару.pdf» (додаємо цей файл до пояснення), в якому 1 лист – Лист-згода (Вих. №704/07 від 04.04.2023).
Крім того на підтвердження того, що товар, відповідає національним та/або міжнародним стандартам надано файли: КОПІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №1 паровий стер.pdf.p7s, КОПІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №2 ред. 4 від 01.08.2022.pdf.p7s, КОПІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №3 стер пар.pdf.p7s, КОПІЯ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ ТР ОБЛАДНАННЯ, ЩО ПРАЦЮЄ ПІД ТИСКОМ (501 модель) стер пар.pdf.p7s, Копія Сертифікату відповідності ТР обладнання, що працює під тиском (Постанова 27, ДСТУ EN ISO 9001) стер пар.pdf.p7s, Копія Сертифікату відповідності ТР щодо мед виробів, паровий стер.pdf.p7s, Копія Сертифікату СУЯ ДСТУ EN ISO 9001_2018 паровий.pdf.p7s, Копія Сертифікату СУЯ ДСТУ EN ISO 13485_2018 паровий.pdf.p7s, Сертифікат відповідності ТР щодо мед виробів (повітряний стер).pdf.p7s, Сертифіка ИСО 13485 повітряний стер.pdf.p7s
На підтвердження того, що товар, відповідає медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у додатку №2 надано заповнену таблицю відповідності з посиланням на відповідну сторінку технічної документації або інструкції з використання і надано технічну документацію на запропонований товар: Паспорт і керівництво з експлуатації М5-ST-560-HA.pdf.p7s, Паспорт обладнання, що працює під тиском.pdf.p7s, Керівництво з експлуатації ГП-320.pdf.p7s.
- файлу відсканованого з оригіналу листа від ТОВ «МІЗ-МА», який є виробником товару стерилізатора повітряного ГП-320, який повинний містити назву учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування (пункт 3 додатку №2 тендерної документації)? Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
В складі пропозиції учасника надано файл «ГЛ виробника повітряного стерилізатору.pdf.p7s» (додаємо цей файл до пояснення), в якому виконані всі вимоги тендерної документації п.3 Додатку 2, а саме:
- Це файл відсканованого з оригіналу листа, накладено КЕП;
- Лист видано на бланку ТОВ «МІЗ-МА», зазначено, що він є виробником товару стерилізатора повітряного ГП-320;
- Зазначено назву учасника: «ТОВ «Завод лабораторного обладнання», код ЄДРПОУ 41735399;
- Зазначено номер оголошення: «UA-2023-03-28-006913-a»;
- Зазначено назву предмету закупівлі: «код ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 38671 - Стерилізатор паровий; НК 024:2019 код НК 024:2019: «Класифікатор медичних виробів» - 35364 – Стерилізатор сухожаровий);
- Зазначено гарантійний термін «18 місяців».
- відповідь.pdf
- відповідь аудиту.docx
- 4. Документальне підтвердження відповідності товару.pdf
- Комерційна пропозиція сухожарова шафа 320 л КНП ПРЦОВ.pdf
- КП М5-ST-560-НА- КНП ПРЦОВ.pdf
- КП 560 л.pdf
- КП ГПО-630.pdf
- КП.pdf
- ГЛ виробника повітряного стерилізатору.pdf
- Керівництво з експлуатації ГП-320.pdf
- КОПІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ _1 паровий стер.pdf
- КОПІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ _2 ред. 4 від 01.08.2022.pdf
- КОПІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ _3 стер пар.pdf
- КОПІЯ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ ТР ОБЛАДНАННЯ_ ЩО ПРАЦЮЄ ПІД ТИСКОМ (501 модель) стер пар.pdf
- Копія Сертифікату відповідності ТР обладнання_ що працює під тиском (Постанова 27_ ДСТУ EN ISO 9001) стер пар.pdf
- Копія Сертифікату відповідності ТР щодо мед виробів_ паровий стер.pdf
- Копія Сертифікату СУЯ ДСТУ EN ISO 9001_2018 паровий.pdf
- Копія Сертифікату СУЯ ДСТУ EN ISO 13485_2018 паровий.pdf
- Паспорт і керівництво з експлуатації М5-ST-560-HA.pdf
- Паспорт обладнання_ що працює під тиском.pdf
- Сертифіка ИСО 13485 повітряний стер.pdf
- Сертифікат відповідності ТР щодо мед виробів (повітряний стер).pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним некомерційним підприємством «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» розглянуто висновок моніторингу закупівель розміщених на вебпорталі Уповноваженого органу стосовно закупівлі Стерилізатора парового (UA-2023-03-28-006913-a), складений Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та повідомляє наступне. Так, за результатами розгляду висновку, начальником відділу юридично-правової роботи та уповноважених осіб з публічних закупівель 9 травня 2023 року було проведено виробничу нараду з працівниками відділу на якій було наголошено на неухильному дотримані чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-05-10 17:08:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ" |
2 461 030,00
UAH з ПДВ
|
2 461 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД ЛАБОРАТОРНОГО ОБЛАДНАННЯ" #41735399 |
Переможець |
2 461 030,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2023 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 10:22
|
IMG_0001.pdf | укладений |
13 квітня 2023 10:22
|