Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26239738 |
Вебсайт: | http://dp.court.gov.ua/tu04/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 57 |
Контактна особа: |
Мар'яна Чебатарьова +38567450720 chebatareva@dp.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2023 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням Учасником тендерної пропозиції, надається у вигляді банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 120000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться протягом 10 (десять) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін Договору видаткової накладної та виставленого рахунку, в межах виділених бюджетних асигнувань, в розмірі 100%. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 11:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 11:58 |
ТД 2023.doc | |
28 березня 2023 11:02 |
Указ 757.pdf | |
28 березня 2023 11:02 |
Протокол.pdf | |
28 березня 2023 11:02 |
Постанова 1178.pdf | |
28 березня 2023 11:02 |
ТД 2023 папір.pdf |
31 березня 2023 11:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 березня 2023 11:58 |
ТД 2023.doc
|
|||
28 березня 2023 11:02 |
Указ 757.pdf
|
|||
28 березня 2023 11:02 |
Протокол.pdf
|
|||
28 березня 2023 11:02 |
Постанова 1178.pdf
|
|||
28 березня 2023 11:02 |
ТД 2023 папір.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000017 ● fca5245bd0f04f9a82c313affce679e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 09:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2023 № 34-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 13.06.2023 № 34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-28-002882-a, 28.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-14 15:20:08
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-28-002882-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-03-28-002882-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-20 14:40:03
Пояснення щодо закупівлі UA-2023-03-28-002882-a
Враховуючи, що Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, та законодавства в цілому.
З урахуванням інформативного листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 у якому Уповноважений орган вказує на те, що при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо.
Так уповноваженою особою Територіального управління державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області під час формування очікуваної вартості закупівлі UA-2023-03-28-002882-a Паперу формату А 4 для друку, проведено аналіз кон’юнктури ринку, тобто здійснено моніторинг ринку та визначено середньоринкову ціну товару.
Окрім цього, сектором з питань управління об’єктами державного майна Територіального управління державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області з урахуванням навантаження суддів, проведено аналіз потреби в папері на 2023 рік для окружних судів Дніпропетровської області.
Відповідно до розрахунку потреби у папері для забезпечення діяльності окружних судів Дніпропетровської області, проектом індивідуального кошторису бюджетної установи на 2023 рік по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» було заплановано 8738500,00 гривень, а виділено 4000000,00 гривень, що склало 46% від загальної потреби.
Так, з урахування виділених коштів, аналізу середньоринкової цині на папір, оголошено процедуру відкритих торгів на придбання 21500 пачок паперу А4.
Звертаємо Вашу увагу, що обов’язку документувати факт здійснення моніторингу чинним законодавством для замовника не встановлено.
Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-03-28-002882-a розміщено на офіційному веб-сайті за посиланням: https://dp.court.gov.ua/tu04/inshe/dergzac/
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-06-22 11:33:26
Щодо порушень викладених у висновку
Стосовно поясненнь наданих з порушенням строків, передбачених частиною п’ятої статті 8 Закону, зокрема, запит було оприлюднено 14.06.2023, а пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель 20.06.2023 р., повідомляємо наступне.
Відповідно до наказу Територіального управління Державної судової адміністрації Украни в Дніпропетровській області № 23-в від 16.05.2023 року, уповноважені особи, відповідальні за здійснення публічних закупівель знаходились у щорічній відпустці, а саме Левшакова О.І. (з 29.05.2023 по 19.06.2023) та Чеборарьова М.С. (з 05.06.2023 по 14.07.3023). (Копія наказу додається)
Замовником в подальшому будуть вжиті заходи щодо недопущення таких порушень в майбутньому.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Стосовно поясненнь наданих з порушенням строків, передбачених частиною п’ятої статті 8 Закону, зокрема, запит було оприлюднено 14.06.2023, а пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель 20.06.2023 р., повідомляємо наступне. Відповідно до наказу Територіального управління Державної судової адміністрації Украни в Дніпропетровській області № 23-в від 16.05.2023 року, уповноважені особи, відповідальні за здійснення публічних закупівель знаходились у щорічній відпустці, а саме Левшакова О.І. (з 29.05.2023 по 19.06.2023) та Чеборарьова М.С. (з 05.06.2023 по 14.07.3023). (Копія наказу додається) Замовником в подальшому будуть вжиті заходи щодо недопущення таких порушень в майбутньому.
2023-06-27 09:11:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
3 600 390,00
UAH з ПДВ
|
3 600 390,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
3 612 000,00
UAH з ПДВ
|
3 612 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
3 600 390,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2023 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2023 11:14
|
Договір Папір.pdf | укладений |
13 квітня 2023 11:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір формату А4 для друку | 21500 | пачка |
167,46
UAH з ПДВ
|