Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Садовій в с.Чагор Чернівецького району Чернівецької області
Очікувана вартість
382 756,00 UAH
UA-2023-03-28-000023-a d8ac20144eee499abb89dfed527f9342
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чагорська cільська рада

+380373438584 sil_radacagor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04418498
Місцезнаходження: 60412, Україна , Чернівецька обл., село Чагор, вулиця Незалежності, 79
Контактна особа: Чагорська cільська рада
+380373438584
sil_radacagor@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2023 02:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2023 00:00
Очікувана вартість: 382 756,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 913,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою - поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Садовій в с.Чагор Чернівецького району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60412, Україна, Чернівецька область, село Чагор, вул. Незалежності,79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2023 02:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт огляду об’єкту
Дата подання: 29 березня 2023 17:02
Дата відповіді: 01 квітня 2023 16:53
Шановний Замовнику, у відповідності з вимогою встановленою у Тендерній документації «До початку підготовки пропозицій Учасник закупівлі повинен оглянути об’єкт для вивчення обсягу робіт та узгодження непреривного виробничого процесу, за результатами огляду у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника». Повідомляємо Вас, що встановлення такої дискримінаційної вимоги є необґрунтованим та таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримати акт огляду об’єкту за підписом уповноваженої особи Замовника, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав, Замовник може не надати наведений вище акт, причиною відхилення такої тендерної пропозиції. В підтвердження вище написаного пропонуємо Вам ознайомитися із аналогічною практикою Антимонопольного комітету України щодо рішень уповноваженого органу про усунення Замовником дискримінаційної вимоги щодо акту огляду об’єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, рішення від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішення від 13.10.2020 № 19212 і т.д. Враховуючи, що вимога щодо надання в тендерній пропозиції акту огляду об’єкту, за підписом сторони замовника є абсолютно дискримінаційною просимо виключити вимогу «До початку підготовки пропозицій Учасник закупівлі повинен оглянути об’єкт для вивчення обсягу робіт та узгодження непреривного виробничого процесу, за результатами огляду у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника» із тендерної документації!!! У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями предмету закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та ст. 28 Особливостей.
Зокрема вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно, в п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, виконання якої, передбачає формування відповідної ціни пропозиції Учасником, за яку Учасник згоден виконати замовлення та яку розраховує виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них.
Обстеження об’єкта дозволить Учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування Учасником раціонального та об’єктивного плану із виконання предмету закупівлі, з урахуванням встановлених Замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції.
Відповідно, є логічною вимога Замовником, що викладена у п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації: «До початку підготовки пропозицій Учасник закупівлі повинен оглянути об‘єкт для вивчення обсягу робіт та узгодження непреривного виробничого процесу, за результатами огляду у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника. Витрати на відвідування обєкту Замовника несе Учасник із власних коштів.» і Учаснику надається можливість розрахувати конкурентну та прийнятну для себе ціну пропозиції.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення Учасником з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на ділянці предмету закупівлі, іншими можливими технічними проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них і відповідно формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Крім того, згідно вимог п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації, що складено з урахуванням положень ст. 22 Закону та ст. 28 Особливостей, Учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Додатково повідомляємо що вимога встановлена нами - «До початку підготовки пропозицій Учасник закупівлі повинен оглянути об‘єкт для вивчення обсягу робіт та узгодження непреривного виробничого процесу, за результатами огляду у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника. Витрати на відвідування обєкту Замовника несе Учасник із власних коштів» є необхідністю, оскільки при виконання даної вимоги документації у майбутньому Замовник може бути впевнений у повному та всебічному виконанню зобов’язань, які бере на себе Учасник.
Замовник стверджує, що під час встановлення відповідної вимоги не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і не є дискримінаційною і не несе в собі корупційні ризики, оскільки Учасником не доведено, що Замовник може не надати наведений вище акт огляду об’єкту за підписом уповноваженої особи Замовника, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, що не можуть бути взяті до уваги.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність вимогам Замовника до учасників.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.

Ліцензія
Дата подання: 29 березня 2023 17:02
Дата відповіді: 01 квітня 2023 16:54
Шановний Замовнику, у відповідності з вимогою встановленою у Тендерній документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції ліцензію на провадження певного виду діяльності необхідного для виконання даних робіт». Зазначаємо, що відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-УІІІ, послуги, які будуть надаватися потенційним Переможцем торгів (Підрядником) не відносяться до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а тому ліцензія для провадження такого виду діяльності не потрібна. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність надання Учасниками в складі своєї тендерної пропозиції ліцензії. Вказана вимога є незаконною, неправомірною, дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі». Також ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації прибравши дану вимогу про надання ліцензії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями предмету закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та ст. 28 Особливостей.
Зокрема вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно, вимога, що викладена Замовником п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації: «- ліцензія на провадження певного виду діяльності необхідного для виконання даних робіт» - є незмінною.
Замовник в праві вимагати від учасників документи, які вважає за необхідне (відповідно до частини 3 ст. 22 Закону) і які підтверджують право учасника здійснювати господарську діяльність для надання послуг згідно тендерної закупівлі. Учасник має право надати інший документ або надати лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/її роз’яснення/нь державних органів.
Замовник стверджує, що під час встановлення відповідної вимоги не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і не є дискримінаційною, незаконною або ж неправомірною, оскільки Замовник вказав відповідну вимогу в тендерній документації відповідно до частини 3 ст.22 Закону і таким чином твердження Учасника, що дана вимога порушує ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону є не доведеною та такою, що не може бути взята до уваги.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність вимогам Замовника до учасників.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Аналогічні договори
Дата подання: 29 березня 2023 17:02
Дата відповіді: 01 квітня 2023 16:55
Доброго дня, шановний Замовнику. Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 тендерної документації Учасник, в складі своєї тендерної пропозиції, повинен надати довідку в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що укладені впродовж 2020-2022 років (загальна кількість не менше 3 (трьох) за кожен рік. Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають аналогічні договори, які були укладені впродовж 2020-2022 років. Ці вимоги позбавляють можливості прийняти участь у цій закупівлі тих Учасників, які мають аналогічні договори за попередні роки з 2016 року – з моменту введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі» та аналогічні договори (які містять всі види робіт, необхідних для підтвердження наявності аналогічного договору відповідно до вимог Замовника даної закупівлі) за іншим предметом закупівлі (наприклад: реконструкція, будівництво тощо). Наше товариство вже має багаторічний досвід виконання аналогічних робіт, які передбаченні Додатком 2 (Технічне завдання) тендерної документації даної закупівлі, більшість яких були виконанні до 2021 року. В 2022 році, у зв’язку із збройною агресією російської федерації та введення воєнного стану на території України, наше товариство призупинило діяльність в даній сфері, і надання не менше 3 (трьох) аналогічних договорів за 2022 рік є неможливим. Взагалі вимога стосовно наявності аналогічних договорів за конкретний період є незаконною, неправомірною, дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі». Також ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо вашу увагу та додатково повідомляємо, що дані вимоги Замовника були визнані як дискримінаційні рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2021 № 511, від 26.09.2018 № 9941, від 24.09.2020 № 18006, від 09.01.2014 № 14-р/пк-ск, від 20.11.2012 № 1261-р/пк-ск, від 30.05.2014 № 589-р/пк-ск та від 06.08.2014 № 919-р/пк-ск. З огляду на зазначене просимо вас усунути дискримінаційну вимоги та внести зміни до п. 1.2. Додатку 1 тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями предмету закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та ст. 28 Особливостей.
Зокрема вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
По суті питання повідомляємо, що під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 2 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником передбачено загальна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно ст. 22 Закону, зокрема: наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником.
Зазначена вимога потребує більш конкретизації для учасників, як приклад щодо аналогії предмету договору, що є аналогією предмет закупівлі - назва, тип предмету закупівлі та / або роботи згідно технічного завдання?
Крім того, аналогічність виконання договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), свідчить про досвід роботи з бюджетними закладами, що відрізняється від виконання аналогічних договорів з суб’єктами господарської діяльності приватної власності.
Додатково повідомляємо що вимога встановлена нами в п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації - «довідку в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, що укладені впродовж 2020-2022 років із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі (загальна кількість не менше 3 (трьох) за кожен рік» є необхідністю, так як в публічній інформації бюджетної організації буде можливо перевірити всю інформацію по виконанню самого договору, внесення змін до нього, а по комерційних організації такої можливості не має. При виконання даної вимоги документації у майбутньому Замовник може бути впевнений у повному та всебічному виконанню зобов’язань, які бере на себе учасник.
Замовник стверджує, що під час встановлення кваліфікаційних критеріїв неможливо врахувати досвід роботи, кількість договорів, їх суми та період реєстрації всіх потенційних учасників, які мають бажання та можливість виконання умов договору.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.
Поряд з тим, Вами не доведено, що досвід виконання аналогічних договорів безпосередньо може виконати лише один учасник, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, що не може бути взяти до уваги.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність вимогам Замовника до учасників.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Підтвердження аналогічного договору
Дата подання: 29 березня 2023 17:02
Дата відповіді: 01 квітня 2023 16:56
В п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає на підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи (відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів. Відгуки повинні містити інформацію про якість наданого товару, своєчасність постачання товару, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов’язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. Також надати копії/ю документів/у (накладних, розрахунків, акти виконаних робіт) на підтвердження виконання зазначених договорів. Інформація про якість наданого товару, своєчасність постачання товару стосується аналогічних договорів на постачання товару, дана закупівля передбачає надання послуг з благоустрою - поточний ремонт частини пішохідної доріжки, тобто у відгуках до аналогічних договорів має бути зазначено про належне надання послуг. Також накладні та розрахунки стосуються постачання товару, для підтвердження виконання аналогічних договорів по даній закупівлі достатнім та правомірним є надання учасником актів виконаних робіт. Просимо внести зміни до п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо, що Замовником в п. 1.3. Додатку 1 тендерної документації вказано наступне: «На підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи (відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів. Відгуки повинні містити інформацію про якість наданого товару, своєчасність постачання товару, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. Також надати копії/ю документів/у (накладних, розрахунків, акти виконаних робіт) на підтвердження виконання зазначених договорів».
Роз’яснюємо, що Учаснику запропоновано подати на вибір надати копії/ю документів/у на підтвердження виконання зазначених договорів, а в дужках зазначено, що саме може бути подано Учасником на вибір: «накладних, розрахунків, акти виконаних робіт».
А оскільки, як сам Учасник зазначив, дана закупівля передбачає надання послуг з благоустрою - поточний ремонт частини пішохідної доріжки, тобто у відгуках до аналогічних договорів зазначається про належне надання послуг, тому відповідно, для підтвердження виконання аналогічних договорів по даній закупівлі достатнім та правомірним є надання Учасником актів виконаних робіт, що і зазначено Замовником у тендерній закупівлі.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Кількість аналогічних договорів
Дата подання: 29 березня 2023 17:03
Дата відповіді: 01 квітня 2023 16:57
Відповідно до п. 1.1. Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), згідно встановленого зразка. Не менше одного договору??? Тобто, можливе надання тільки одного аналогічного договору?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо, що в п. 1.1. Додатку 1 тендерної документації Замовник вказав вимогу стосовно надання довідки Учасником, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), згідно встановленого зразка оскільки Замовник роз’яснює, що під час встановлення кваліфікаційних критеріїв неможливо врахувати досвід роботи, кількість договорів, їх суми та період реєстрації всіх потенційних учасників, які мають бажання та можливість подати пропозицію для участі у відкритих торгах з особливостями за предметом закупівлі.
Відповідно, Замовник вказав зазначену вимогу в тендерній документації дотримуючись вимог ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, а саме: не обмежити конкуренцію та не призвести до дискримінації учасників закупівлі.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Фото транспортного засобу, будівельних машин та механізмів з чітким відображенням державних (реєстрційних) номерів
Дата подання: 29 березня 2023 17:03
Дата відповіді: 01 квітня 2023 16:58
Відповідно до п. 3.2. Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів а також фото транспортного засобу, будівельних машин та механізмів з чітким відображенням державних (реєстрційних) номерів. Вимога стосовно надання фото транспортного засобу, будівельних машин та механізмів з чітким відображенням державних (реєстрційних) номерів стосується тільки тих учасників, які надають власну техніку чи і тих, які залучають техніку на підставі договорів оренди? Якщо і тих, які залучають техніку на підставі договорів оренди, то дана вимога є недоречною, так як відображення на фото державних (реєстрційних) номерів взагалі є розголошенням персональних даних право отримання на яких Замовник немає відповідно до ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, так як техніка належить третім особам, а не Учаснику. Дана вимога є незаконною, неправомірною, дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі». Також ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З огляду на зазначене просимо вас усунути дискримінаційну вимоги та внести зміни до п. 3.2. Додатку 1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей.
Замовником під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та ст. 28 Особливостей.
Зокрема вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
По суті питання повідомляємо, що під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, ст. 22 Закону Замовником передбачено вимога щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі.
Відповідно до п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів а також фото транспортного засобу, будівельних машин та механізмів з чітким відображенням державних (реєстрційних) номерів. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на інших правових підставах, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подає зазначений перелік документів вказаний в п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації. Тобто, Учасник подає зазначений перелік документів як на власну техніку, так і н а ту, що залучається за договором оренди (лізингу), суборенди та ін.
Вимога щодо надання фото підтверджує стан транспортного засобу, приналежність та стосується техніки, яка буде залучена для виконання робіт і яка вказана в довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі. При виконання даної вимоги документації у майбутньому Замовник може бути впевнений у повному та всебічному виконанню зобов’язань, які бере на себе учасник.
Додатково повідомляємо, що в Учасника є можливість зазначити документ як «конфіденційна інформація».

Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.
Замовник стверджує, що під час встановлення відповідної вимоги не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і не є дискримінаційною, незаконною або ж неправомірною, оскільки Замовник вказав відповідну вимогу в тендерній документації відповідно до положень ст.22 Закону і таким чином твердження Учасника, що дана вимога порушує ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону є не доведеною та такою, що не може бути взята до уваги.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність вимогам Замовника до учасників.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.


Додатку 2
Дата подання: 29 березня 2023 17:03
Дата відповіді: 01 квітня 2023 16:58
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати заповнену та підписану інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 до тендерної документації. Що ви маєте на увазі заповнена? Учаснику щось треба заповнити чи просто подати Додаток 2 на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
По суті питання повідомляємо, що Учаснику потрібно подати Додаток 2 на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи Учасника та можливо заповнити примітки щодо об’ємів робіт при необхідності.
Аналогічні договори
Дата подання: 29 березня 2023 17:06
Дата відповіді: 01 квітня 2023 16:59
Доброго дня, шановний Замовнику. Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 тендерної документації Учасник, в складі своєї тендерної пропозиції, повинен надати довідку в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що укладені впродовж 2020-2022 років (загальна кількість не менше 2 (двох) за кожен рік. Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають аналогічні договори, які були укладені впродовж 2020-2022 років. Ці вимоги позбавляють можливості прийняти участь у цій закупівлі тих Учасників, які мають аналогічні договори за попередні роки з 2016 року – з моменту введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі» та аналогічні договори (які містять всі види робіт, необхідних для підтвердження наявності аналогічного договору відповідно до вимог Замовника даної закупівлі) за іншим предметом закупівлі (наприклад: реконструкція, будівництво тощо). Наше товариство вже має багаторічний досвід виконання аналогічних робіт, які передбаченні Додатком 2 (Технічне завдання) тендерної документації даної закупівлі, більшість яких були виконанні до 2021 року. В 2022 році, у зв’язку із збройною агресією російської федерації та введення воєнного стану на території України, наше товариство призупинило діяльність в даній сфері, і надання не менше 2 (двох) аналогічних договорів за 2022 рік є неможливим. Взагалі вимога стосовно наявності аналогічних договорів за конкретний період є незаконною, неправомірною, дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі». Також ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Звертаємо вашу увагу та додатково повідомляємо, що дані вимоги Замовника були визнані як дискримінаційні рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2021 № 511, від 26.09.2018 № 9941, від 24.09.2020 № 18006, від 09.01.2014 № 14-р/пк-ск, від 20.11.2012 № 1261-р/пк-ск, від 30.05.2014 № 589-р/пк-ск та від 06.08.2014 № 919-р/пк-ск. З огляду на зазначене просимо вас усунути дискримінаційну вимоги та внести зміни до п. 1.2. Додатку 1 тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями предмету закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та ст. 28 Особливостей.
Зокрема вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
По суті питання повідомляємо, що під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 2 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником передбачено загальна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно ст. 22 Закону, зокрема: наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником.
Зазначена вимога потребує більш конкретизації для учасників, як приклад щодо аналогії предмету договору, що є аналогією предмет закупівлі - назва, тип предмету закупівлі та / або роботи згідно технічного завдання?
Крім того, аналогічність виконання договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), свідчить про досвід роботи з бюджетними закладами, що відрізняється від виконання аналогічних договорів з суб’єктами господарської діяльності приватної власності.
Додатково повідомляємо що вимога встановлена нами в п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації - «довідку в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, що укладені впродовж 2020-2022 років із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі (загальна кількість не менше 3 (трьох) за кожен рік» є необхідністю, так як в публічній інформації бюджетної організації буде можливо перевірити всю інформацію по виконанню самого договору, внесення змін до нього, а по комерційних організації такої можливості не має. При виконання даної вимоги документації у майбутньому Замовник може бути впевнений у повному та всебічному виконанню зобов’язань, які бере на себе учасник.
Замовник стверджує, що під час встановлення кваліфікаційних критеріїв неможливо врахувати досвід роботи, кількість договорів, їх суми та період реєстрації всіх потенційних учасників, які мають бажання та можливість виконання умов договору.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.
Поряд з тим, Вами не доведено, що досвід виконання аналогічних договорів безпосередньо може виконати лише один учасник, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, що не може бути взяти до уваги.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність вимогам Замовника до учасників.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2023 09:31
Дата відповіді: 01 квітня 2023 17:01
Доброго дня. До якої товщини виключати до норми 18-34-1 (яка товщина)?
Відповідь: Шановний Учаснику!
По суті питання повідомляємо, Замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» чітко вказані об’єми робіт. Також з проектними рішеннями можна ознайомитись при огляді об’єкту.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "Костиняк Микола Дмитрович" 313 586,00
UAH з ПДВ
313 586,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 квітня 2023 15:50
Електронний підпис
11 квітня 2023 15:49
Довідка.zip
04 квітня 2023 18:24
Електронний підпис
04 квітня 2023 18:15
кошторис розрахунки.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
кошторис розрахунки.PDF
04 квітня 2023 18:15
тендерна пропозиція.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
тендерна пропозиція.PDF
04 квітня 2023 18:15
витяг з ЄДРПОУ.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
довідка субпідряд.PDF
04 квітня 2023 18:15
проект договору.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
акт оляду садова.PDF
04 квітня 2023 18:15
лист про матеріали.PDF
04 квітня 2023 18:15
витяг з ЄДРПОУ.PDF
04 квітня 2023 18:15
лист санкції.PDF
04 квітня 2023 18:15
довідка резидент.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
копія паспорту.PDF
04 квітня 2023 18:15
акт оляду садова.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
копія паспорту.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
лист визначення ціни.PDF
04 квітня 2023 18:15
лист санкції.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
лист про матеріали.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
довідка субпідряд.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
проект договору.PDF
04 квітня 2023 18:15
погодження з вимогами.PDF
04 квітня 2023 18:15
довідка резидент.PDF
04 квітня 2023 18:15
довідка досвід.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
довідка досвід.PDF
04 квітня 2023 18:15
довідка працівники.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
фінспроможність.pdf.p7s
04 квітня 2023 18:15
довідка техніка.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
довідка працівники.PDF
04 квітня 2023 18:15
досвід чагор 21.pdf
04 квітня 2023 18:15
фінспроможність.pdf
04 квітня 2023 18:15
досвід чагор 22.pdf
04 квітня 2023 18:15
довідка техніка.PDF
04 квітня 2023 18:15
досвід ВК-сервіс.pdf.p7s
04 квітня 2023 18:15
досвід кучурів.pdf
04 квітня 2023 18:15
досвід кучурів.pdf.p7s
04 квітня 2023 18:15
досвід чагор 21.pdf.p7s
04 квітня 2023 18:15
досвід чагор 22.pdf.p7s
04 квітня 2023 18:15
досвід ВК-сервіс.pdf
04 квітня 2023 18:15
календарний графік.PDF.p7s
04 квітня 2023 18:15
календарний графік.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Костиняк Микола Дмитрович"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Костиняк Микола Дмитрович"
#2926621359
Переможець 313 586,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2023 12:28

Документи

10 квітня 2023 12:28
Електронний підпис
10 квітня 2023 12:27
Протокол №3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2023 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Костиняк Микола Дмитрович"
#2926621359
313 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2023 12:28
Електронний підпис
10 квітня 2023 12:27
Протокол №3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2023 14:30
1. Договір №119 від 19.04.2023 р..pdf укладений
19 квітня 2023 14:29