Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993305 |
Місцезнаходження: | 76025, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114 |
Контактна особа: |
Ніна Зобків +380950612795 ninalawyer@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 22:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 6 676 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 382,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
кількості та найменування, у тому числі МНН, містяться в оголошенні та додатку2, які завантажено окремими файлами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2023 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2023 16:45 |
Додаток2 28.03.docx | |
28 березня 2023 16:45 |
Перелік змін що вносяться 28.03.docx | |
27 березня 2023 22:01 |
Додаток3 Проект договору.docx | |
27 березня 2023 22:01 |
Дод. №4 (Стаття 17).docx | |
27 березня 2023 22:01 |
Додаток_1_.docx | |
27 березня 2023 22:01 |
ТД.docx | |
27 березня 2023 22:01 |
Оголошення.docx |
28 березня 2023 16:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2023 16:45 |
Додаток2 28.03.docx
|
|||
28 березня 2023 16:45 |
Перелік змін що вносяться 28.03.docx
|
|||
27 березня 2023 22:01 |
Додаток3 Проект договору.docx
|
|||
27 березня 2023 22:01 |
Дод. №4 (Стаття 17).docx
|
|||
27 березня 2023 22:01 |
Додаток_1_.docx
|
|||
27 березня 2023 22:01 |
ТД.docx
|
|||
27 березня 2023 22:01 |
Оголошення.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000047 ● 25fdf3bd19854dee82151dc6e0c3ca0b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 20:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.05.2023 № 125
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.05.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.05.2023 № 125
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2023-03-27-011920-a 27.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:09:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Aztreonam, Azithromycin, Amikacin, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Tobramycin, Vancomycin, Gentamicin, Daptomycin, Ceftazidime, Cefepime, Сeftazidime and beta-lactamase inhibitor, Levofloxacin, Levofloxacin, Levofloxacin, Levofloxacin, Lincomycin, Metronidazole, Metronidazole, Moxifloxacin, Comb drug, Ofloxacin, Ceftriaxone, combinations, Piperacillin and beta-lactamase inhibitor, Cefepime, Cefazolin, Cefotaxime, Ceftazidime, Cefuroxime, Ciprofloxacin) очікувана вартість 6 676 450,00 UAH» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-27-011920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 44 Постанови №1178 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. Проте, згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 12:23:36
відповідь
пояснення замовника з додатком
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" |
6 637 795,04
UAH з ПДВ
|
6 637 795,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" #25067695 |
Переможець |
6 637 795,04
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 00:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 15:34
|
1 укрмед. 6.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 15:58
|
Дог..pdf | укладений |
11 квітня 2023 15:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 336 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |