Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт пускача ПВИ-250
Очікувана вартість
372 000,00 UAH
UA-2023-03-27-007413-a ● e5f40e124e39442e9c3d58702f78b2a6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тендерний відділ 380627744144,380994968750 dpdvv_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 372 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Ремонт пускача ПВИ-250 для ш. «Добропільська»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85001, Україна, Донецька область, Добропілля, вул. Київська, 1 Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 14:42 |
ТД_ з особливостями без аукціону_без ПДВ_нові зміни_Ремонт ПВИ -250.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-27-007413-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 28 березня 2023 09:24
Оплата за поставвлену продукцію
05-05-2021 року було підписано договір між ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" та ПрАТ Азовкабель за закупівлею № UA-2021-04-14-003377-b та поставлено товар на суму 809 460,00 UAH, Протягом всього цього часу ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" не перерахувало жодного платежу за поставлену продукцію! А у відповідь на звернення відповіли що "ДЕНЕГ НЕТ"! ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованісті майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2023 10:54
Доброго дня шановний Учасник! Відповідно по пункту 41 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не має питань, вимог стосовно триваючої тендерної процедури. Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. Ураховуючи Вашу вимогу, Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить відповіді на Ваше питання.
Номер вимоги: UA-2023-03-27-007413-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 30 березня 2023 14:44
Оплата за поставвлену продукцію
«Шановний Замовник»! Ознайомившись з вашою відповідю на раніше подану нами вимогу зазначаємо, що наша вимога прямо стосується кожної вашої закупівлі, оскільки вона ставить під сумнів вашу порядність та можливість робити розрахунки за поставлені товари та послуги. На ваш коментар «Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом» зазначаємо що згідно Закону Замовник повинен розрахуватися за поставлений товар у терміни зазначені у договорі! Тому ще раз ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованості майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2023 15:37
Доброго дня шановний Учасник! Відповідно по пункту 51 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не має питань, вимог стосовно триваючої тендерної процедури. Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. Ураховуючи Вашу вимогу, Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить відповіді на Ваше питання.
Основні вимоги до підписання та публікації тендерного договору про закупівлю регламентуються нормами Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178.
Основні вимоги до підписання та публікації тендерного договору про закупівлю регламентуються нормами Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178.
Номер вимоги: UA-2023-03-27-007413-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:31600918
Дата подання: 31 березня 2023 15:41
Оплата за поставвлену продукцію
«Шановний Замовник»! Наше питання прямо стосується закупівлі, оскільки ми маємо намір прийняти в ній участь. Але для прийняття рішення щодо участі нам потрібно зрозуміти як ви плануєте робити розрахунки оскільки маєте заборгованість яку відмовляєтесь оплатити. Тому усі наші запити жодним чином не порушують Закон оскільки задані по суті закупівлі. Вимагаємо надати відповідь як ви плануєте розрахуватися за цією закупілею якщо маєте заборгованості за інші? Чи наявні кошти у ДП "Добропілля-видобуток" на рахунках?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2023 15:48
Шановний Учасник! Умови оплати вказано в деталях закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" |
340 000,00
UAH
|
340 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" #23359123 |
Переможець |
340 000,00
UAH
|
06 квітня 2023 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 09:37
|
Дог 592-23 ШУД_ Дніпро-Котракт.pdf | укладений |
02 травня 2023 09:36
|
Протокол УО_продовження строку підписання договору_.docx | укладений |
02 травня 2023 09:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ремонт пускача ПВИ-250 для ш. «Добропільська» | 4 | штуки |
102 000,00
UAH з ПДВ
|