Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медикаменти
Очікувана вартість
24 556,38 UAH
UA-2023-03-27-005708-a eafca156eb03447f800449a09f9f82f7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потривай Наталя

+380661121340 lubint@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Любицький психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188620
Місцезнаходження: 70153, Україна , Запорізька обл., с.Любицьке, вул.Соціальна,1
Контактна особа: Потривай Наталя
+380661121340
lubint@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Медикаменти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
487 упаковка
Медикаменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70153, Україна, Запорізька область, с. Любицьке, вул. Соціальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 березня 2023 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Данильченко О.П."
#3460506182
Переможець 24 556,38
UAH
27 березня 2023 13:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1403-3.pdf укладений
30 листопада 2023 15:41
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 15:40
1403-2.pdf укладений
26 травня 2023 10:38
Електронний підпис укладений
26 травня 2023 10:37
1403-1.pdf укладений
26 травня 2023 10:34
Електронний підпис укладений
26 травня 2023 10:33
Електронний підпис укладений
27 березня 2023 13:30
1403.pdf укладений
27 березня 2023 13:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Медикаменти 487 упаковка 50,42
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв»язку зі зміною в потребі медикаментів сторони домовилися збільшити суму договору на 25656,06 грн. ( Двадцять п’ять тисяч шістсот п’ятдесят шість грн. 06 коп.) Загальна сума договору становить 50212,44 грн.(П’ятдесят тисяч двісті дванадцять грн. 44 коп.).
Номер договору про закупівлю: 1403
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною в потребі медикаментів та медичного інвентарю сторони домовилися збільшити суму договору на 22911,75 грн. ( Двадцять дві тисячі дев’ятсот одинадцять грн. 75 коп.) Загальна сума договору становить 73124,19 грн.(Сімдесят три тисячі сто двадцять чотири грн. 19 коп.).
Номер договору про закупівлю: 1403
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.2.1. договору: В зв’язку зі зміною в потребі медикаментів та медичного інвентарю сторони домовилися збільшити суму договору на 34669,40 грн. ( Тридцять чотири тисячі шістсот шістдесят дев’ять грн. 40 коп.) Загальна сума договору становить 107793,59 грн.(Сто сім тисяч сімсот дев’яносто три грн. 59 коп.).
Номер договору про закупівлю: 1403
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Медикаменти 487 упаковка 50,42
UAH