Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
Код ЄДРПОУ: | 01982985 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
Контактна особа: |
Ковальчук Ольга Іванівна +380332252589 lmkl@lmkl.lutsk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2023 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 5 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2023 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2023 11:51 |
Додаток 1.docx | |
27 березня 2023 11:51 |
Додаток 2.docx | |
27 березня 2023 11:51 |
додаток 3.doc | |
27 березня 2023 11:51 |
Додаток 4.docx | |
27 березня 2023 11:51 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-29-000056 ● ad531f47d82e4e9987c3f7a3b5fa1885
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2023 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-03-27-004186-a 27.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-30 09:54:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації (Вiдеоендоскопiчний комплекс у складі); НК 024:2019 – 32043 Лапароскопічний набір для хірургічних процедур, немедикаментозний, багаторазовий (Лапароскопічний набір для хірургічних процедур)», за кодом ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків ( інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-27-004186-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 12:11:43
Відповідь Замовника
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проводився відповідно до Наказу МЕРТ від 18.02.2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався методом порівняння цін на ринку, аналізу аналогічних закупівель в системі PROZORRO (UA-2022-11-28-013452-a, UA-2022-11-18-010314-a), використовувалася інформація з відкритих джерел, та було опрацьовано комерційні пропозиції. (пропозиції додаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаласяся Замовником на основі рекомендацій лікарів нашого медичного закладу, які в подальшому будуть використовувати дане обладнання для забезпечення лікувального процесу мешканців Луцької міської територіальної громади.
Комунальне підприємство повідомляє про те, що обов’язок зазначення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710. Варто зазначити, що дана постанова стосується лише до конкретно визначеного кола замовників (головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки), однак КП “Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади” до нього не входить.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-12 13:19:52
Запит про надання пояснень
Чи продовжено термін дії договору від 12.04.2023 №290 та строки виконання поставки товару, якщо попередня редакція договору передбачала термін дії договору до 31.05.2023, якщо так, то за яких документально підтверджених об'єктивних обставин та причин було продовжено строк поставки товару та термін дії договору? (надати підтверджуючі документи)
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-14 14:26:38
Відповідь Замовника
Розглянувши Ваш запит повідомляємо про наступне.
Відповідно до п.4. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Пунктом 12 частини першої статті 10 Закону України № 922-VIII передбачено, що звіт про виконання договору про закупівлю Замовник самостійно оприлюднює в електронній системі закупівель протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
Термін дії договору та строки поставки товару не продовжувалися.
З врахуванням вищезазначеної інформації повідомляємо про те, що замовником буде оприлюдено звіт про виконання договору у терміни, передбачені Особливостями та Законом № 922-VIII.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиті заходи
2023-06-23 14:36:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" |
5 989 100,00
UAH з ПДВ
|
5 989 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" #31572294 |
Переможець |
5 989 100,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2023 08:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2023 12:12
|
Договір 290 Волиньфармімпекс (low).pdf | укладений |
12 квітня 2023 12:12
|